www.FootballFans.eu

Gestart door Footballfrans, feb 06, 2010, 13:21:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Nort

Allereerst mijn complimenten voor de site!

Ik heb wel een verbeterpunt/tip wat zeker voor mij een goede toevoeging op de site is.

Probleem: Als ik een naar een wedstrijd ga vind ik het leuk om rondom de wedstrijd nog enkele andere stadions te bezoeken in de buurt van die stad. Echter weet ik vaak niet welke clubs, mooie accommodaties hebben en die een bezoek waard zijn.

Is het misschien mogelijk om de zoek functie uit te breiden met 'stad' als zoek optie. Op deze manier kun je bekijken welke stadions/accommodaties er nog meer in de stad liggen. Vooral bij grote steden lijkt met dit handig.




Footballfrans

Citaat van: nort op jul 16, 2013, 21:10:33
Allereerst mijn complimenten voor de site!

Ik heb wel een verbeterpunt/tip wat zeker voor mij een goede toevoeging op de site is.

Probleem: Als ik een naar een wedstrijd ga vind ik het leuk om rondom de wedstrijd nog enkele andere stadions te bezoeken in de buurt van die stad. Echter weet ik vaak niet welke clubs, mooie accommodaties hebben en die een bezoek waard zijn.

Is het misschien mogelijk om de zoek functie uit te breiden met 'stad' als zoek optie. Op deze manier kun je bekijken welke stadions/accommodaties er nog meer in de stad liggen. Vooral bij grote steden lijkt met dit handig.

Dat zit er al in. Als je naar je voetbalkaart gaat (http://www.footballfans.eu/my/account) staan alle stadions er op die je:
1. gezien hebt tijdens een wedstrijd (=groen)
2. gezien hebt zonder een wedstrijd te zien (=geel)
3. getarget hebt, dus wil gaan bekijken (=rood)
4. alle overige stadions (=blauw)

Wat je ziet hangt af van wat je wil zien en je instellingen, die je met de steeksleutel rechtsboven kan veranderen. Op het laagste zoomniveau (uitgezoomd) zie je alleen de grote stadions. Als je inzoomt zie je er steeds meer. Des te meer je inzoomt des te meer kleinere stadions er bij komen. Dat is gesorteerd op capaciteit. Als je dan op een stadion klikt zie je een popup met de details en kan je doorklikken naar het stadion. Zo kan je bijvoorbeeld in Londen,  Buenos Aires of andere grote steden prima de stadions vinden.

Laat even horen of dit duidelijk is en of het werkt? Zo niet dan kan ik wellicht nog wat extra informatie geven.

Nort


FC_Emmen

Bij jong FC Twente staat Twente trainingscomplex als 'stadion' maar ze gaan hun thuiswedstrijden in de Grolsch Veste spelen.
http://www.fctwente.nl/blog/2013/07/nu-verkrijgbaar-seizoenkaart-jong-fc-twente/
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

FCT1980

Klopt, is gewoon in het stadion. Misschien gaan ze er nog vanuit dat het stadion in Hengelo wordt verbouwd maar dat is afgeketst. Zeker aankomend seizoen dus gewoon in de Veste.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Sander11

Eerst kon ik mijn account koppelen aan min Twitter account! Helaas doet die het van de een op de ander dag niet meer om op Twitter mij updates en bezoeken weergeven enig idee waar dit aan ligt?!
HEYA DEN BOSCH!

FC_Emmen

Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

AthleticHolanda

Ik moet nog even flink wennen aan de nieuwe look.

Een paar vraagjes.

Hoe kan ik in mijn lijst van wedstrijden, alle wedstrijden van een club vinden, zowel thuis als uit?
Hoe kan ik de lijst van stadions sorteren op iets anders dan grootste capaciteit? (de paginanummers van weleer vond ik fijn aangezien je dan ook snel op de laatste pagina kan komen)
Waar kan ik alle activiteiten van 'gevolgden' vinden? Wanneer ik dat aanklik krijg ik gewoon recentelijke updates van iedereen.

AthleticHolanda

Citaat van: AthleticHolanda op aug 06, 2013, 17:27:28
Waar kan ik alle activiteiten van 'gevolgden' vinden? Wanneer ik dat aanklik krijg ik gewoon recentelijke updates van iedereen.

Dit lukt me nu wel.

Heb wel weer een nieuwe vraag. Als ik op het profiel van iemand klik zie ik rechtsboven onder 'details' enkele statistieken over die persoon. Wanneer ik op dezelfde manier op m'n eigen profiel klik, dan staat er onder 'details' niets. Moet ik dat ergens aanvinken oid? Nu kan ik bv. oa. nergens vinden hoeveel stadions ik op footballfans bezocht heb.

FCT1980

Zat even te kijken naar de meeste stadionbezoeken, wedstrijden enz. Hebben die mensen wel een leven? Een thuis?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

spons

Citaat van: FCT1980 op aug 06, 2013, 23:31:58
Zat even te kijken naar de meeste stadionbezoeken, wedstrijden enz. Hebben die mensen wel een leven? Een thuis?

Over welke aantallen heb je het dan ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Cyclebob

Citaat van: FCT1980 op aug 06, 2013, 23:31:58
Zat even te kijken naar de meeste stadionbezoeken, wedstrijden enz. Hebben die mensen wel een leven? Een thuis?
Volgens mij is de fanatiekste Ansgar van groundhopping.de , keer ontmoet in Bocholt.
Zijn vriendin die naar alles meeging is paar jaar terug overleden. Hij is sindsdien onverminderd verder gegaan de wereld over wedstrijden bezoeken
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 18-2 Cesar Vallejo Trujillo - Huancayo 1-1 (PerĂº). Binnenland: 14-4 Raptim Gorinchem - Leerdam Sport'55 2 3-2. Futbology: Bob Vellinga

FCT1980

Paar aantallen. Zijn er meer te vinden.

Stadionbezoeken
Graeme: 1424
Tom Bodde: 1020
Helge: 732

Wedstrijdbezoeken
Graeme: 3147
Simple Pieman: 2732
craigbrbnr: 1983

Bezochte landen
Alex: 86
Helge: 86
irish_ully: 53
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

FCT1980

Citaat van: spons op aug 07, 2013, 06:14:41
Over welke aantallen heb je het dan ?

Jij komt aardig in de buurt van die enge mannetjes Spons ;-)
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Footballfrans

Citaat van: Sander11 op jul 29, 2013, 23:35:32
Eerst kon ik mijn account koppelen aan min Twitter account! Helaas doet die het van de een op de ander dag niet meer om op Twitter mij updates en bezoeken weergeven enig idee waar dit aan ligt?!

Ik weet het niet, ik ga het uitzoeken.

Door de nieuwe versie zijn er waarschijnlijk wel een aantal fouten. Meldt ze hier, dan gaan we ze herstellen. We bundelen alle foutjes en dan komt er over enige tijd (kan niet precies zeggen wanneer) een nieuwe versie waarin we ze opgelost zijn. Dat wordt echter op de site gemeld.