www.FootballFans.eu

Gestart door Footballfrans, feb 06, 2010, 13:21:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FC_Emmen

Het is bij mij nu ook wel echt heel erg traag geworden.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Ici c est Paris

Site is bij mij ook min of meer onbereikbaar geworden. Deed er gisteren 20 minuten over om een wedstrijdbezoek toe te voegen.

Footballfrans

Is het nu beter? Bij mij gaat het sneller?

Ici c est Paris

Bij mij wel! Goed werk.

Footballfrans

Citaat van: Ici c est Paris op okt 27, 2013, 15:24:14
Bij mij wel! Goed werk.

:-) Het is een begin; het moet nog veel beter.

FC_Emmen

Iets sneller, maar als ik bijvoorbeeld wedstrijd wil zoeken om toe te voegen duurt het alsnog erg lang om te laden.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Footballfrans

Citaat van: FC_Emmen op okt 27, 2013, 16:27:35
Iets sneller, maar als ik bijvoorbeeld wedstrijd wil zoeken om toe te voegen duurt het alsnog erg lang om te laden.

De belangrijkste pagina's moeten nog verbeterd worden:
Matches & Stadiums
Fans
My Profile
Teams & Competitions
Match

Zoals gezegd, daar gaan we de komende weken mee aan de slag.

FC_Emmen

Ok top. Hoeveel wedstrijden moet je in 1 stadion minimaal hebben bezocht om zo'n badge van meeste bezoeken te krijgen?
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Sebastiaan_W

Citaat van: FC_Emmen op okt 27, 2013, 17:34:22
Ok top. Hoeveel wedstrijden moet je in 1 stadion minimaal hebben bezocht om zo'n badge van meeste bezoeken te krijgen?

Lijkt me in ieder geval één meer dan een ander persoon op Footballfans.

FC_Emmen

Citaat van: witte leeuw op okt 28, 2013, 09:53:39
Lijkt me in ieder geval één meer dan een ander persoon op Footballfans.
Dat weet ik ook wel, maar ik bedoelde hoeveel wedstrijden je minimaal ergens bezocht moet hebben. Stel jij hebt als enige op footballfans een wedstrijd in een bepaald stadion gezien, krijg je dan meteen zo'n badge of geldt dat pas als je bijv. minimaal 10 matches hebt gezien.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Ici c est Paris

Waarom wordt er trouwens bij de prestatie "aantal bezochte stadions" alleen gekeken naar de stadions zonder wedstrijd? Nu staat er dus dat ik maar 34 stadions heb bezocht, terwijl dat slechts de stadions zonder wedstrijd zijn.

Footballfrans

Citaat van: FC_Emmen op okt 28, 2013, 11:51:48
Dat weet ik ook wel, maar ik bedoelde hoeveel wedstrijden je minimaal ergens bezocht moet hebben. Stel jij hebt als enige op footballfans een wedstrijd in een bepaald stadion gezien, krijg je dan meteen zo'n badge of geldt dat pas als je bijv. minimaal 10 matches hebt gezien.

Ik meen 25 wedstrijden.

Footballfrans

Citaat van: Ici c est Paris op okt 28, 2013, 17:13:36
Waarom wordt er trouwens bij de prestatie "aantal bezochte stadions" alleen gekeken naar de stadions zonder wedstrijd? Nu staat er dus dat ik maar 34 stadions heb bezocht, terwijl dat slechts de stadions zonder wedstrijd zijn.

Dat is een foutje dat we nog moeten herstellen. De wedstrijden met stadions is weggevallen en die moet weer worden toegevoegd.

3434

Citaat van: Terranova op okt 19, 2013, 11:36:48
Ik ondervind al een hele tijd problemen met de snelheid van Footballfans.eu
Hele site loopt vervelend traag, niet echt lekker klikbaar. Wanneer ik als voorbeeld een wedstrijd wil toevoegen zit ik eerst 20 sec. naar een soort van zandloper te kijken.

Heb dit ook. Lijkt me sinds de nieuwe layout trager te lopen (al was het noodzakelijk qua bouw v/d website uit technisch aspect). Hopelijk binnenkort terug wat sneller.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Terranova

Lijkt erop dat het i.p.v. beter juist slechter gaat met de snelheid van de site.
Zojuist werd de site geopend na een paar minuten laden. En om nou elke keer 4 minuten te moeten wachten om een wedstrijd toe te voegen aan je lijst..... nou nee.
Jammer van zo'n mooie site.