www.FootballFans.eu

Gestart door Footballfrans, feb 06, 2010, 13:21:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Footballfrans

Citaat van: Terranova op nov 13, 2013, 08:45:23
Lijkt erop dat het i.p.v. beter juist slechter gaat met de snelheid van de site.
Zojuist werd de site geopend na een paar minuten laden. En om nou elke keer 4 minuten te moeten wachten om een wedstrijd toe te voegen aan je lijst..... nou nee.
Jammer van zo'n mooie site.

Het is heel wisselend; bij drukte (veel zoekopdrachten) of veel foto's laden is het langzaam. Als dat niet het geval is, is die in ieder geval bij mij redelijk snel.

Zoals gezegd, zijn we momenteel bezig om de site te verbeteren. Dat is echter allemaal avond-/weekend werk, dus dat vergt wat tijd. Voor de techneuten onder jullie, we zijn een nieuw caching mechanisme aan het bouwen en dat zou een boel problemen oplossen.

Kortom, we doen ons best binnen onze mogelijkheden.

Terranova

Goed om te horen Frans!

Koning Kriel

Als ik wedstrijden via de app registreer komen ze wel in mijn wedstrijd en stadion overzicht maar er komt geen groen balletje bij en het stadionbezoek wordt niet verwerkt in mijn 92 club. (just to let you know)

Freekos79

Citaat van: Koning Kriel op dec 03, 2013, 21:13:14
Als ik wedstrijden via de app registreer komen ze wel in mijn wedstrijd en stadion overzicht maar er komt geen groen balletje bij en het stadionbezoek wordt niet verwerkt in mijn 92 club. (just to let you know)

bij mij hetzelfde. Je kan dan ook geen foto's toevoegen.
Volgende wedstrijd: ?

Footballfrans

Ik heb dat zelf ook ook ervaren bij Feyenoord-PSV afgelopen zondag. Ik kan de wedstrijd niet toevoegen en geen foto's uploaden. Dat gaan we herstellen.

Wel even een vraag aan Frank en Freek, ik kon inchecken bij 4 wedstrijden rondom de Kuip. Konden jullie ook bij meerdere wedstrijden inchecken of slechts bij 1? Dat wil ik graag weten om uit te sluiten of het eventueel daar aan ligt.

Freekos79

Citaat van: Footballfrans op dec 08, 2013, 15:43:53
Ik heb dat zelf ook ook ervaren bij Feyenoord-PSV afgelopen zondag. Ik kan de wedstrijd niet toevoegen en geen foto's uploaden. Dat gaan we herstellen.

Wel even een vraag aan Frank en Freek, ik kon inchecken bij 4 wedstrijden rondom de Kuip. Konden jullie ook bij meerdere wedstrijden inchecken of slechts bij 1? Dat wil ik graag weten om uit te sluiten of het eventueel daar aan ligt.

ik heb maar bij 1 geprobeerd.
Volgende wedstrijd: ?

FC_Emmen

De site is bij mij weer een stuk sneller dan het een poosje geleden was! Top.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Koning Kriel

Citaat van: Footballfrans op dec 08, 2013, 15:43:53
Ik heb dat zelf ook ook ervaren bij Feyenoord-PSV afgelopen zondag. Ik kan de wedstrijd niet toevoegen en geen foto's uploaden. Dat gaan we herstellen.

Wel even een vraag aan Frank en Freek, ik kon inchecken bij 4 wedstrijden rondom de Kuip. Konden jullie ook bij meerdere wedstrijden inchecken of slechts bij 1? Dat wil ik graag weten om uit te sluiten of het eventueel daar aan ligt.

In kon ook maar bij een wedstrijd inchecken.

3434

Klein detail: 3de klasse Patro Eisden  - La Louviere (15-08-2013) staat er dubbel in. Merkte dit op toen ik deze wedstrijd aanvinkte en 2 wedstrijden op de teller bij kreeg, even nagekeken en blijkbaar 2 maal in de lijst.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Ici c est Paris

De site is onbereikbaar bij mij, hebben meer mensen hier last van?

Footballfrans

Ik had het gezien. Het is hersteld. Bedankt voor het melden.

Footballfrans

Citaat van: Freekos79 op dec 08, 2013, 21:12:47
ik heb maar bij 1 geprobeerd.

Bedankt voor de terugkoppeling.

Footballfrans

Citaat van: Koning Kriel op dec 08, 2013, 23:16:27
In kon ook maar bij een wedstrijd inchecken.

Ook bedankt voor de terugkoppeling.

Footballfrans

Citaat van: 3434 op dec 12, 2013, 22:26:54
Klein detail: 3de klasse Patro Eisden  - La Louviere (15-08-2013) staat er dubbel in. Merkte dit op toen ik deze wedstrijd aanvinkte en 2 wedstrijden op de teller bij kreeg, even nagekeken en blijkbaar 2 maal in de lijst.

Bedankt voor het melden. Ik heb het gezien en ga er naar kijken.

Footballfrans

Citaat van: Freekos79 op dec 08, 2013, 21:12:47
ik heb maar bij 1 geprobeerd.

Ik heb mijn wedstrijd (Feyenoord-PSV) terug. Bij jou zou die er nu ook moeten staan. Klopt dat?