www.FootballFans.eu

Gestart door Footballfrans, feb 06, 2010, 13:21:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Footballfrans

Citaat van: Koning Kriel op dec 08, 2013, 23:16:27
In kon ook maar bij een wedstrijd inchecken.

Ik heb mijn wedstrijd (Feyenoord-PSV) terug. Bij jou zou die er nu ook moeten staan. Klopt dat?

Footballfrans

De site zou nu sneller moeten zijn. Het kan zijn dat de eerste keer laden nog wat langer duurt maar als het goed is, is de tweede keer sneller.

Mochten er nog langzame pagina's zijn, meld het me alsjeblieft. Dan pakken we die op.

FC_Emmen

Helemaal top Frans. Werkt goed bij mij!
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Footballfrans

Citaat van: FC_Emmen op dec 17, 2013, 10:07:26
Helemaal top Frans. Werkt goed bij mij!

Ik ben zelf ook aangenaam verrast. Het systeem is volgens mij nog nooit zo snel gewest. Nog niet alle pagina's misschien maar gegeven het verleden ben ik wel tevreden.

FCT1980

Net twee wedstrijden omgezet van gepland naar echt bezocht.
Ging sneller dan ooit. Goed bezig!!!
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Terranova

Even een compliment naar de beheerders van deze site; Snelheid is echt verbeterd. Heerlijk surfen over deze pagina zo.

Freekos79

Citaat van: Terranova op feb 10, 2014, 13:19:41
Even een compliment naar de beheerders van deze site; Snelheid is echt verbeterd. Heerlijk surfen over deze pagina zo.

eens, werkt perfect momenteel!
Volgende wedstrijd: ?

voetbalfan

Ben enkele maanden niet meer op de site geweest, voornamelijk door zijn traagheid. Sinds vandaag weer uitgetest en moet zeggen, het is zeer prettig vertoeven! Doe zo voort!

Footballfrans

Goed om te horen. Ik blijf voorzichtig want ik ben wel eens wat vaker te optimistisch geweest maar het lijkt er op dat we grootste probleem getackled hebben.

FCT1980

Site doet het geweldig.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

3434

Als het goed is mag het ook gezegd worden! Doe zo voort :)


edit: ik zie net dat dit mijn 1000ste bericht is! Wat een eer Footballfrans haha.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

headout

Ook toen de performance van de site dramatisch was, gebruikte ik de site volop (met name de quick match locator).

Wat was het grootste probleem eigenlijk?

Verder volop complimenten!
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

Footballfrans

Dank voor de complimenten.

Het grootste probleem was een zogenaamd 'memory leak, waarbij het geheugen langzaam volliep waardoor de site steeds langzamer werd en uiteindelijk crasht. Dan wordt het automatisch herstart en werkt het weer. We hebben het een aantal maanden geanalyseerd en geleidelijk aan alle errors er uit gehaald en zoals het er nu naar uitziet gaat het al een aantal weken goed.

headout

Ah, swapping :-) Daar wordt een servertje/pc/laptop retetraag van.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

cafebac

Ik heb me ook maar eens aangemeld, werkt inderdaad prima :)

Wel een paar vraagjes:

Ik heb zelf een paar wedstrijden toegevoegd, worden deze altijd geplaatst en hoe lang duurt dat?
Als een club niet in de database staat, kan ik een wedstrijd niet toevoegen?
Als bij een wedstrijd geen stadion staat vermeld, is het mogelijk om dit dan toe te voegen?