www.FootballFans.eu

Gestart door Footballfrans, feb 06, 2010, 13:21:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

headout

Citaat van: KRCM1904 op aug 08, 2014, 18:47:20Zie jij bij de overzichtspagina (wat dat bij jou dan ook mag zijn)
Beginpagina van de website >> zoekfunctie >> Dordrecht inkloppen >> overzicht >> naar onder onder scrollen (je komt eerst Heerenveen - Dordrecht foto's en "zus en zo wil naar...." tegen).
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

KRCM1904

Citaat van: headout op aug 10, 2014, 11:27:10
Beginpagina van de website >> zoekfunctie >> Dordrecht inkloppen >> overzicht >> naar onder onder scrollen (je komt eerst Heerenveen - Dordrecht foto's en "zus en zo wil naar...." tegen).

Ok, je hebt gelijk.  Op die manier is het terug te vinden.  Ik denk alleen dat er weinigen op die manier de site gebruiken.
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

KRCM1904

Soms word ik er toch wel wat moedeloos van.  Vorige maand gebruik ik de gele kaart om een wijziging te laten aanbrengen bij een oefenwedstrijd tussen Valenciennes en Zulte-Waregem van 13/07/2013.  Deze wedstrijd werd nl. NIET in het Stade du Hainaut gespeeld, maar in het Stade Municipal in Saint-Amand-les-Eaux.  Op mijn ticket waarvan ik een foto gepost heb, kan je dat ook lezen.
Een moderator keurt mijn verzoek goed en past het ook aan. 
Maar ondertussen staat het opnieuw fout alsof de wedstrijd in het Stade du Hainaut zou gespeeld zijn.  Blijkbaar geloven ze liever de foute gegevens van http://nl.soccerway.com/matches/2013/07/13/world/club-friendlies/valenciennes-anzin-football-club/sv-zulte-waregem/1477408/ dan van iemand die de wedstrijd zelf bijgewoond heeft.

Ik kan misschien nog enkele links toevoegen tot dat ze mij willen geloven.

http://www.va-fc.com/fr/saison/calendrier/match/471/VAFC-Zulte-Waregem.html
http://www.essevee.be/nieuws.php?Article=65
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

Hugo

Citaat van: KRCM1904 op aug 16, 2014, 01:21:08
Soms word ik er toch wel wat moedeloos van.  Vorige maand gebruik ik de gele kaart om een wijziging te laten aanbrengen bij een oefenwedstrijd tussen Valenciennes en Zulte-Waregem van 13/07/2013.  Deze wedstrijd werd nl. NIET in het Stade du Hainaut gespeeld, maar in het Stade Municipal in Saint-Amand-les-Eaux.  Op mijn ticket waarvan ik een foto gepost heb, kan je dat ook lezen.
Een moderator keurt mijn verzoek goed en past het ook aan. 
Maar ondertussen staat het opnieuw fout alsof de wedstrijd in het Stade du Hainaut zou gespeeld zijn.  Blijkbaar geloven ze liever de foute gegevens van http://nl.soccerway.com/matches/2013/07/13/world/club-friendlies/valenciennes-anzin-football-club/sv-zulte-waregem/1477408/ dan van iemand die de wedstrijd zelf bijgewoond heeft.

Ik kan misschien nog enkele links toevoegen tot dat ze mij willen geloven.

http://www.va-fc.com/fr/saison/calendrier/match/471/VAFC-Zulte-Waregem.html
http://www.essevee.be/nieuws.php?Article=65

Met mijn Excel-bestandje heb ik nooit last van moderators :-P

Niels1977

Citaat van: Hugo op aug 16, 2014, 08:13:07
Met mijn Excel-bestandje heb ik nooit last van moderators :-P

Haha inderdaad, ook mijn excel bestandje doet precies wat ik wil en accepteert elke wedstrijd en kent elk stadion.

spons

Citaat van: Niels1977 op aug 16, 2014, 11:40:55
Haha inderdaad, ook mijn excel bestandje doet precies wat ik wil en accepteert elke wedstrijd en kent elk stadion.

Idem
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

KRCM1904

Ik kies er blijkbaar altijd de verkeerde wedstrijden uit.  Nog steeds geen uitslagen van afgelopen weekend betreffende de Cofidis Cup / Beker van België.  Ook het programma voor dit weekend van de Cofidis Cup / Beker van België staat er nog niet op.
Jammer, want ik vind het net leuk om wedstrijdfoto's te posten van recent gespeelde wedstrijden. 
De competitiewedstrijden voor komend weekend in België staan er wel op, maar een aantal daarvan zijn uitgesteld vanwege het feit dat sommige van die clubs nog actief zijn voor de Beker van België.
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

Freekos79

Citaat van: KRCM1904 op aug 23, 2014, 00:06:22
Ik kies er blijkbaar altijd de verkeerde wedstrijden uit.  Nog steeds geen uitslagen van afgelopen weekend betreffende de Cofidis Cup / Beker van België.  Ook het programma voor dit weekend van de Cofidis Cup / Beker van België staat er nog niet op.
Jammer, want ik vind het net leuk om wedstrijdfoto's te posten van recent gespeelde wedstrijden. 
De competitiewedstrijden voor komend weekend in België staan er wel op, maar een aantal daarvan zijn uitgesteld vanwege het feit dat sommige van die clubs nog actief zijn voor de Beker van België.

Hetzelfde voor oberliga Duitsland. Wacht er ook op.



Volgende wedstrijd: ?

rogo_breda

Zelf bijhouden in Excel kan sowieso geen kwaad!

Als grote database en voor de foto's vind ik Footballfans toch zeer geschikt. Soms duurt het inderdaad lang (een week of langer) voordat een uitslag is ingevoerd. Zit zelf ook te wachten op een wedstrijd in Luxemburg en Belgische Derde klasse. Het zou beter zijn als je al wel foto's en bezoek kunt toevoegen als de uitslag er nog niet in staat.

Uiteindelijk wordt alles ingevoerd en ook wijzigingen gaan bij mij altijd snel en goed, dus nog steeds een prima site.

FCT1980

Vraagje. Waarom staat Den Haag niet in mijn 92 lijstje? Ik ben in het Zuiderpark geweest met Twente dus snap het niet. Uiteraard weet ik dat ze een nieuw stadion hebben maar dat moet niet uitmaken toch?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

rogo_breda

Zoals je zelf al aangeeft; alleen de huidige stadions tellen mee. Dat is te verdedigen, vind ik zelf.

KRCM1904

Citaat van: rogo_breda op aug 25, 2014, 10:31:14
Als grote database en voor de foto's vind ik Footballfans toch zeer geschikt. Soms duurt het inderdaad lang (een week of langer) voordat een uitslag is ingevoerd. Zit zelf ook te wachten op een wedstrijd in Luxemburg en Belgische Derde klasse. Het zou beter zijn als je al wel foto's en bezoek kunt toevoegen als de uitslag er nog niet in staat.

Uiteindelijk wordt alles ingevoerd en ook wijzigingen gaan bij mij altijd snel en goed, dus nog steeds een prima site.

Ik zit ook nog op de uitslagen van 3 wedstrijden te wachten. 2x Beker van België en 1x Belgische 4de klasse. Er is er al eentje bij van 10 dagen geleden.  Het vervelendste is dat ik vrij veel (soms een paar honderd) foto's maak van die wedstrijden, dan moet je achteraf gaan selecteren.  Kort na de wedstrijd weet je wel snel die leuke actiefoto's terug te vinden, maar na enkele dagen is het echt al wel zoeken.
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

rogo_breda

Heb nu ook het probleem dat een toeschouwersaantal compleet fout was, wijziging aangevraagd en goedgekeurd, maar nu is het weer terug veranderd naar de foute info. En deze komt inderdaad van www.soccerway.com.
Beetje jammer!

Sebastiaan_W

Vergeet vooral niet dat het een site van een liefhebber is, die hier heel veel werk en vrije tijd in steekt. Dat hij niet iedereen tevreden kan houden is helaas zo, maar ik weet dat hij hier knetterhard aan werkt.

Ik vind het een fantastische site en alle op- en aanmerkingen serieus neemt.

FC_Emmen

Ik vind het ook een top site!
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'