www.FootballFans.eu

Gestart door Footballfrans, feb 06, 2010, 13:21:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

3434

Ik heb even gewacht met klagen/zagen aangezien ik weet dat het wat langer duurt eer de wedstrijden toegevoegd worden. Maar dit duurt wel erg lang: 22-08-2015 bezocht ik RRC Waterloo - RWDM in 4de klasse. Ik kan deze nergens vinden en ook niet toevoegen..

Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

AthleticHolanda

Citaat van: 3434 op okt 06, 2015, 15:50:28
Ik heb even gewacht met klagen/zagen aangezien ik weet dat het wat langer duurt eer de wedstrijden toegevoegd worden. Maar dit duurt wel erg lang: 22-08-2015 bezocht ik RRC Waterloo - RWDM in 4de klasse. Ik kan deze nergens vinden en ook niet toevoegen..

http://www.footballfans.eu/match/1560531

3434

Citaat van: AthleticHolanda op okt 06, 2015, 15:51:50
http://www.footballfans.eu/match/1560531

Bedankt, de naam zie ik toch al, nu de rest nog.

Kan het zijn dat er problemen zijn met de site te openen in Google Chrome? In het verleden heb ik altijd deze browser gebruikt en nooit problemen gehad met FF.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Footballfrans

Het kan zijn dat je je geschiedenis van je browser moet weggooien. We hadden een probleem bij de matches page bij het zoeken van een team of de visited matches. Dat is hersteld en loopt goed als je je geschiedenis weggooit.

Penders

Heb hetzelfde probleem met chrome, net geschiedenis verwijderd maar nog steeds haperende pagina.

RSYG

Bij mij hetzelfde probleem, met Firefox.

Footballfrans

Kunnen jullie iets specifieker aangeven wat er gebeurt?  Dan kan ik proberen het te reproduceren. Zelf heb ik er geen probleem mee.

RSYG

Ik zie de homepage wel gewoon, kan via 'Wedstrijdbezoeken' wel op mijn profiel komen maar via 'Wedstrijden & Stadions' en dan 'Wedstrijden' krijg ik de lijst met wedstrijden niet meer te zien, waardoor ik die dus niet kan toevoegen. Lukt overigens wel via m'n telefoon.

3434

Ik heb je gisteren hier een PM gestuurd Frans (met screenshot van wat ik te zien krijg).
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Footballfrans

Bedankt. Heb ik gezien. Ga er mee aan de slag.

mike_t

Hoe werkt dat wedstrijden in de buurt gebeuren?
Ik krijg dat maar niet aan het werken? Ik blijf ergens in de plomp/oceaan steken en daar is geen wedstrijd in de buurt.

wormonline

Citaat van: mike_t op okt 08, 2015, 18:09:12
Hoe werkt dat wedstrijden in de buurt gebeuren?
Ik krijg dat maar niet aan het werken? Ik blijf ergens in de plomp/oceaan steken en daar is geen wedstrijd in de buurt.
www.footballfans.eu/qml bedoel je?

Hij begint (bij mij) inderdaad standaard in de oceaan, maar je kunt het rode poppetje als het goed is slepen naar de plek waar je in geïnteresseerd bent. Lukt dat ook niet?

mike_t

Quick match locator heb ik aan het werk gekregen.

Andere vraag : Hoe kan ik mijn favoriete team alsnog opgeven? Ik kan het niet vinden.

KRCM1904

Citaat van: mike_t op okt 17, 2015, 22:39:08
Quick match locator heb ik aan het werk gekregen.

Andere vraag : Hoe kan ik mijn favoriete team alsnog opgeven? Ik kan het niet vinden.

Als je ingelogd ben, bovenaan in het witte rechthoek de naam van je favoriete club typen.
Als je op de pagina van je favoriete club bent, zie je bovenaan een ster staan. Die moet je aanklikken.
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

mike_t

Citaat van: KRCM1904 op okt 17, 2015, 22:57:01
Als je ingelogd ben, bovenaan in het witte rechthoek de naam van je favoriete club typen.
Als je op de pagina van je favoriete club bent, zie je bovenaan een ster staan. Die moet je aanklikken.

thanks, merci, dank je.