www.FootballFans.eu

Gestart door Footballfrans, feb 06, 2010, 13:21:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

KRCM1904

Citaat van: nort op sep 18, 2016, 18:20:47
Dat je er aan stoort is prima, maar je kunt ook op een andere manier reageren. Als je het allemaal zo goed weet, meld je eigen aan als vrijwilliger en los de problemen op.

Als ik er de vrije tijd moest voor hebben, graag zelfs, maar jammer genoeg heb ik die niet.
Dat ik op deze manier reageer, is net omdat er nu tenminste op gereageerd wordt.
Stuur je een email naar de medewerkers, dan moet je vooral veel geduld hebben. Wat wel begrijpelijk is, die mensen ook wel nog iets anders te doen.

Ik heb die wedstrijd zo aangeduid om te voorkomen dat iemand een thuiswedstrijd van White Star Schorvoort Turnhout wou bijwonen en door de informatie op footballfans bij een terrein zou aankomen dat 190 km (!) verder ligt.  Want voor elke thuiswedstrijd van deze club voor het seizoen 2016/2017 stond een andere club vermeld die ook White Star in zijn naam heeft.
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

Nort

Citaat van: KRCM1904 op sep 18, 2016, 18:50:34
Als ik er de vrije tijd moest voor hebben, graag zelfs, maar jammer genoeg heb ik die niet.
Dat ik op deze manier reageer, is net omdat er nu tenminste op gereageerd wordt.
Stuur je een email naar de medewerkers, dan moet je vooral veel geduld hebben. Wat wel begrijpelijk is, die mensen ook wel nog iets anders te doen.

Ik heb die wedstrijd zo aangeduid om te voorkomen dat iemand een thuiswedstrijd van White Star Schorvoort Turnhout wou bijwonen en door de informatie op footballfans bij een terrein zou aankomen dat 190 km (!) verder ligt.  Want voor elke thuiswedstrijd van deze club voor het seizoen 2016/2017 stond een andere club vermeld die ook White Star in zijn naam heeft.
Commentaar geven van de zijlijn is zo makkelijk om vervolgens geen verantwoordelijkheid te nemen. De mensen die de site beheren hebben er ook waarschijnlijk ook niet genoeg tijd voor.

Bovendien mag elk beetje respecterend groundhopper toch weten dat het verstandig is om de clubsites (zeker bij de lagere divisies) te controleren, waar en wanneer een wedstrijd gespeeld wordt. Zo niet, dan is het zijn eigen schuld niet die van Footballfans.

KRCM1904

#527
Citaat van: nort op sep 18, 2016, 18:59:52
Commentaar geven van de zijlijn is zo makkelijk om vervolgens geen verantwoordelijkheid te nemen. De mensen die de site beheren hebben er ook waarschijnlijk ook niet genoeg tijd voor.

Bovendien mag elk beetje respecterend groundhopper toch weten dat het verstandig is om de clubsites (zeker bij de lagere divisies) te controleren, waar en wanneer een wedstrijd gespeeld wordt. Zo niet, dan is het zijn eigen schuld niet die van Footballfans.

Enerzijds is er de gele kaart om fouten te melden, dus vraagt men om foute informatie te verbeteren.
Alleen kan je alles niet verbeteren met een gele kaart, bv. als er een foute club(naam) staat.
In zo'n geval heb ik in het verleden al hele discussies gevoerd met een admin.  Een vb. hiervan vind je hier > http://www.footballfans.eu/match/1059153
Als je dan de best mogelijke informatie aanreikt en er gebeurt dan niks mee, dan moet je maar besluiten, ik zal met die mensen gaan samenwerken en hun even voordoen hoe het moet? Ik denk het niet.
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

Wesley10__

Dat niet alleen. Ze staan ook totaal niet open voor hulp. Heb al een aantal keer aangeboden om te helpen maar dit wordt constant genegeerd. Ik vind het inmiddels ook wel prima, dan maar wat fouten en ontbrekende wedstrijden/grounds.

KRCM1904

Citaat van: KRCM1904 op sep 08, 2016, 21:00:22
Tuurlijk heb ik respect voor de mensen die de website onderhouden, alleen zit een deel van het probleem in de aangereikte informatie die ze van soccerway halen/krijgen.  Die fouten worden vaak als juistheden aangenomen.

2e klasse, 3de klasse, promotie, moet je dit seizoen niet meer gebruiken.  Gebruik gewoon de huidige benamingen vanaf dit seizoen.
Dit is gewoon zo'n voorbeeldje van gewoon de namen van de reeksen over te nemen van soccerway.
Ik zie er ook geen logica in. Vorig seizoen was promotie het 4de hoogste niveau in BelgiĆ«, nu gebruiken ze het voor het 5de hoogste niveau (3de klasse Amateurs).  Dat is gewoon een eigen interpretatie van soccerway.   

Ik vermoed dat ik enkel nog even geduld zal moeten uitoefenen, want bij soccerway hebben ze de amateurreeksen in Belgiƫ ondertussen wel correct aangepast.
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

KRCM1904

#530
Citaat van: rogo_breda op sep 16, 2016, 10:56:32
Volgens mij lezen ze hier niet zo vaak :)

Ik zou de admins toch maar even mailen! Wat betreft de Amateur Divisie heb ik dit al gedaan.

Heb je op jouw email al een antwoord gekregen?  Op mijn email van 19/10/2016 heb ik voorlopig nog geen reactie gekregen.
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

HRM1880

Zit het nog altijd zo diep?

KRCM1904

Citaat van: HRM1880 op nov 02, 2016, 19:22:24
Zit het nog altijd zo diep?

Yep, jij vindt het waarschijnlijk best OK dat de wedstrijden van 1e klasse amateurs niet op footballfans verschijnen.

Het stoort me vooral dat ze totaal niet reageren op een beleefde email, maar wel niet snel genoeg kunnen zijn om met foto's van de gebruikers (ook van mij dus) hun twitter-account in de belangstelling te brengen.
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

HRM1880

Citaat van: KRCM1904 op nov 02, 2016, 21:10:00
Yep, jij vindt het waarschijnlijk best OK dat de wedstrijden van 1e klasse amateurs niet op footballfans verschijnen.

Het stoort me vooral dat ze totaal niet reageren op een beleefde email, maar wel niet snel genoeg kunnen zijn om met foto's van de gebruikers (ook van mij dus) hun twitter-account in de belangstelling te brengen.
Ik gebruik de site niet, dus zou het niet weten en kan mij er ook niet in ergeren. ;-)

KRCM1904

Citaat van: HRM1880 op nov 02, 2016, 21:33:29
Ik gebruik de site niet, dus zou het niet weten en kan mij er ook niet in ergeren. ;-)

Niet meer, bedoel je waarschijnlijk. ;)

http://www.footballfans.eu/fan/1322/HRM1880
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

rogo_breda

Citaat van: KRCM1904 op nov 02, 2016, 18:39:10
Heb je op jouw email al een antwoord gekregen?  Op mijn email van 19/10/2016 heb ik voorlopig nog geen reactie gekregen.
Hoi,

kreeg wel meteen een antwoord, zie onderstaand. Helaas is het nog niet ge-update en ontbreekt de Firts Amateur Division nog altijd. Zal nog eens een mailtje sturen.

Wel jammer, dat dit soort dingen niet snel gaan. Verder nog steeds een prima site.

Andere vraag; ik dacht dat er altijd een "Invite Friends" optie was, iemand enig idee waar deze gebleven is?

Citeer
Hi (cc admin)

I see that the Belgian Leagues have undergone a restructuring, and I think there is now a gap in the FF coverage of that country. Looks like a similar issue to what has happened with the Netherlands.

There is a moderation request for a match in the league you mention, so that's how I worked this out.

Copying admin in for their attention.

Regards

Ken

hoiikbenHenry

Ik heb regelmatig dat het me niet lukt om foto's up te loaden op Footballfans... Zijn er soms vaak storingen op de site of ligt het aan mijn internet?

Nort

Citaat van: hoiikbenHenry op nov 14, 2016, 09:55:45
Ik heb regelmatig dat het me niet lukt om foto's up te loaden op Footballfans... Zijn er soms vaak storingen op de site of ligt het aan mijn internet?
Het kan ook liggen aan je bestand(en)?! JPEG wordt b.v. wel ondersteund en PNG niet.

hoiikbenHenry

Citaat van: Nort op nov 14, 2016, 12:53:56
Het kan ook liggen aan je bestand(en)?! JPEG wordt b.v. wel ondersteund en PNG niet.
Ik gebruik altijd mijn mobiele telefoon voor uploaden dus qua dat zo ik het niet weten

KRCM1904

Citaat van: hoiikbenHenry op nov 14, 2016, 09:55:45
Ik heb regelmatig dat het me niet lukt om foto's up te loaden op Footballfans... Zijn er soms vaak storingen op de site of ligt het aan mijn internet?

Oh ik krijg bij het opladen van .jpg-bestanden ook geregeld de melding "Transfer error occured".
Ik ga er dan maar vanuit dat het bestand te groot is, al weet ik niet zeker of dat de juiste rede is.
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)