www.FootballFans.eu

Gestart door Footballfrans, feb 06, 2010, 13:21:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Luccie

Ik meen gelezen te hebben dat de site tot en met 17 december voor het laatst actief zou zijn.
Het vreemde is dat de site nog steeds springlevend is en dat er volop gepost wordt met foto`s e.d.

Zouden ze soms 17 december 2017 hebben bedoeld :)?

Freekos79

Citaat van: Luccie op dec 20, 2016, 16:27:41
Ik meen gelezen te hebben dat de site tot en met 17 december voor het laatst actief zou zijn.
Het vreemde is dat de site nog steeds springlevend is en dat er volop gepost wordt met foto`s e.d.

Zouden ze soms 17 december 2017 hebben bedoeld :)?

ik verbaas me hier ook over. Fijn dat het allemaal nog werkt natuurlijk, maar een bericht over een eventueel verschoven deadline zou mooi zijn.
Volgende wedstrijd: ?

Joost

Citaat van: Freekos79 op dec 20, 2016, 16:48:07
ik verbaas me hier ook over. Fijn dat het allemaal nog werkt natuurlijk, maar een bericht over een eventueel verschoven deadline zou mooi zijn.

Ik zie niet in wat daarvan de meerwaarde zou zijn.

FCT1980

Citaat van: Maat op dec 20, 2016, 15:11:59
ik kan in een aantal landen (NED, BEL, FRA, ENG & DUI) wedstrijden toevoegen, wijzigen of verwijderen.

Heb ze vorig jaar zomer geholpen alle clubs in de Nederlandse Eerste Klasse toe te voegen en heb hier en daar wat (grotere) vriendschappelijke wedstrijden toegevoegd. Maar ik heb zelf ook gewoon voor de app betaald hoor ;-)

Bijna alles gaat verder handmatig, dus er kan inderdaad nog wel eens een foutje in zitten. Mocht iemand dus nog een foutje  zien dan wil ik dat best even aanpassen :)

Wedstrijden die je zelf toevoegt, worden niet aan de 'algehele' database toegevoegd. Maar als je dus beide dezelfde wedstrijd op dezelfde dag (met uiteraard dezelfde clubs in hetzelfde stadion) toevoegt 'herkent' de app dat wel...

Is het overigens een optie een topic voor die app te openen? Aangezien FootballFans.eu zal sluiten en die app (naar mijn weten) het enige alternatief is?

De wedstrijden die Twente tegen NAC en Ajax heeft gespeeld in Emmen (voor de play-offs Europees voetbal) staan gewoon op de Grolsch Veste. Kun jij dat ook aanpassen?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Freekos79

Citaat van: Joost op dec 20, 2016, 17:03:35
Ik zie niet in wat daarvan de meerwaarde zou zijn.
Dan weet ik of ik er mentaal afscheid van moet nemen of niet
Volgende wedstrijd: ?

Maat

Citaat van: FCT1980 op dec 20, 2016, 22:17:48
De wedstrijden die Twente tegen NAC en Ajax heeft gespeeld in Emmen (voor de play-offs Europees voetbal) staan gewoon op de Grolsch Veste. Kun jij dat ook aanpassen?

Done! Waarschijnlijk de app wel even afsluiten en weer opnieuw opstarten.

Nort

Citaat van: Maat op dec 21, 2016, 13:27:05
Done! Waarschijnlijk de app wel even afsluiten en weer opnieuw opstarten.
Waarom worden er geen nieuwe 'grounds' in Nederland meer toegevoegd?

FCT1980

Citaat van: Maat op dec 21, 2016, 13:27:05
Done! Waarschijnlijk de app wel even afsluiten en weer opnieuw opstarten.

Super. Ga gelijk even checken zo.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Luccie

Einde van FF begint nu echt definitief te worden :(

Bericht van "Admin" die vandaag is gepost:

"Unfortunately the last attempts didn't succeed.
We will take the site off-line in a few days."

bunnet

CiteerDear FootballFan,

As mentioned in our previous emails FootballFans will cease to exist. Footballfans.eu will go off-line on December 30th 2016.

This means that all the data and content of the website will not be available nor accessible any longer.

For you, as a user of our website, this means that you still have 2 days to collect all your data (records, pictures, stories and so on) of our site. After that date, there is no option to access and collect the data. Now you can, for example, still copy your personal records (matches and grounds lists) and paste them in Excel and further maintain your record for yourself. You still have the coming two days to do that.

Finally, we want to thank all FootballFans for their contributions to the site. The platform was truly created by and for fans. Throughout the years, we really enjoyed watching all the content that has been posted. Given all the positive and encouraging emails we received we certainly weren't the only ones. Many of you indicated that FootballFans was a source of sheer joy where they spend a lot of their time. It also gives us great pleasure that we have been able to connect FootballFans and some of you even became football friends.

Last but not least, we also want to express our gratitude to the volunteers, who helped us to keep the site up and running. Thanks to Ken, Joost, Alex, Richard, Steve, Sue, Graeme, Phillip, Per Gunnar and many others we have been able to keep the site up and running. Without them, we would not have lasted for so long. So, a big thank you, for all your help.

It has been a great journey and we enjoyed it. We wish you all a happy and healthy 2017 and lots of football joy in the future.

Kind regards,
Team Footballfans.eu

jurr1488

Hi,

Heel erg jammer dat de website uit de lucht is. Als groundhopper gebruikte ik het altijd om te kijken of er nog 'voor-wedstrijdje' in de buurt was als ik ergens kaarten voor een 'topwedstrijd' had.

Is er toevallig een alternatief voor de Match Locator?

Heel erg van jullie site genoten!

Gr.Jurr

Nort

Citaat van: jurr1488 op aug 08, 2017, 19:52:03
Hi,

Heel erg jammer dat de website uit de lucht is. Als groundhopper gebruikte ik het altijd om te kijken of er nog 'voor-wedstrijdje' in de buurt was als ik ergens kaarten voor een 'topwedstrijd' had.

Is er toevallig een alternatief voor de Match Locator?

Heel erg van jullie site genoten!

Gr.Jurr
De Groudhopper App heeft een zelfde functionaliteit, die is overigens alleen beschikbaar in de betaalde versie.

jurr1488

Citaat van: Nort op aug 08, 2017, 20:51:28
De Groudhopper App heeft een zelfde functionaliteit, die is overigens alleen beschikbaar in de betaalde versie.

Cool, 3,50 zie ik maar. Is het zeker waard.

Jeje

Ik gebruik nu footballgroundmap.com

Enorm goede site met veel leuke statistiekjes en interactie met andere groundhoppers. Enige (grote) nadeel is dat het specifiek ziet op grounds, en je dus niet in kunt vullen welke specifieke wedstrijd je geweest bent. Niettemin zeker de moeite waard om een accountje aan te maken!

Wesley10__

Citaat van: Jeje op feb 05, 2018, 19:17:14
Ik gebruik nu footballgroundmap.com

Enorm goede site met veel leuke statistiekjes en interactie met andere groundhoppers. Enige (grote) nadeel is dat het specifiek ziet op grounds, en je dus niet in kunt vullen welke specifieke wedstrijd je geweest bent. Niettemin zeker de moeite waard om een accountje aan te maken!

Is het ook mogelijk om zelf grounds toe te voegen? Zie dat er namelijk maar 87 Nederlandse grounds zijn bijvoorbeeld.