Hoofdmenu

Italie

Gestart door hoevenen lion, aug 18, 2008, 22:32:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Arjen

Weet iemand wanneer de speelschema's van de serie A en Serie bwin bekend worden gemaakt? Ik heb gezocht via Google maar kom er niet uit....

Voetbalhopper

Citaat van: Arjen op jul 12, 2010, 16:22:53
Weet iemand wanneer de speelschema's van de serie A en Serie bwin bekend worden gemaakt? Ik heb gezocht via Google maar kom er niet uit....

Eind Juli volgens mij

Arjen

#77


HJanneman

Maf stadion, ik weet niet of het compleet onterecht is, maar voor mijn gevoel is dit een beetje een oud Afrikaans-achtig stadion, als ik me dat zo kan herinneren van de wedstrijden op Eurosport(verder geen research gedaan).

Joost

In Afrika bouwen ze ook altijd van die betonnen bakken inderdaad.

Ici c est Paris

Het lijkt het Evoluon in Eindhoven wel.

Dieter

Iemand hier die ervaring heeft met de Romeinse derby? Hotel en vliegtuig kan ik zelf wel uitvlooien, maar het probleem zijn de kaarten. Hoe geraak je hier het best aan? Is listicket.it betrouwbaar? Wat meer info zou handig zijn.

Hugo

Citaat van: Dieter op nov 01, 2010, 20:00:07
Iemand hier die ervaring heeft met de Romeinse derby? Hotel en vliegtuig kan ik zelf wel uitvlooien, maar het probleem zijn de kaarten. Hoe geraak je hier het best aan? Is listicket.it betrouwbaar? Wat meer info zou handig zijn.

Mijn ervaring met listicket is positief.

Voetbalhopper

Kaarten voor de derby van roma kan je bij listicket alleen in de regio van roma zelf kopen. Er komt geen online verkoop.

Mogelijk dat deze site iets is http://altanticket.com/  de prijzen zijn goed alleen of ze betrouwbaar zijn weet ik niet.

HRM1880

Plannen voor een nieuw stadion in Siena, vind het nog wel iets hebben.

http://www.marazziarchitetti.com/schede/siena.php

FSC_87

Weet iemand of er een website is waar een opsomming te vinden is van oefenduels in Italiƫ?
Ik ben namelijk in Juli 2 weken in Rimini en zou graag een wedstrijd in de buurt meepikken.

Joost

Citaat van: FSC_87 op jun 08, 2011, 10:13:47
Weet iemand of er een website is waar een opsomming te vinden is van oefenduels in Italiƫ?
Ik ben namelijk in Juli 2 weken in Rimini en zou graag een wedstrijd in de buurt meepikken.

Begin of eind juli?

Je kan hooguit een kaartje raadplegen en clubs in de buurt zoeken en dan op hun website zoeken.

Wat ik zelf heb gemerkt in Italie is dat ze pas heel laat oefenprogramma's vaststellen.

Let ook op de Coppa Italia voorrondes.

FSC_87

Citaat van: Joost op jun 08, 2011, 11:43:14
Begin of eind juli?

Je kan hooguit een kaartje raadplegen en clubs in de buurt zoeken en dan op hun website zoeken.

Wat ik zelf heb gemerkt in Italie is dat ze pas heel laat oefenprogramma's vaststellen.

Let ook op de Coppa Italia voorrondes.

Van 8 t/m 20 juli

GiertjeNL

Voor het einde van dit jaar is het plan om nog eens een wedstrijd van Juventus te gaan bezoeken.
In combinatie met eventueel nog 1 of 2 wedstrijden in datzelfde weekend, iemand ervaring met Turijn?
Is het gemakkelijk aan kaartjes komen bij het stadion en wat zijn ongeveer de prijzen?
En welke stadions in een straal van 1 uur treinreizen raden jullie mij aan?