Week 7: maandag 11 februari t/m zondag 17 februari

Gestart door wekke, jan 29, 2013, 12:42:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.



hgrm

Citaat van: hgrm op feb 11, 2013, 23:15:10
Met alle sneeuw is vorst in de grond zal er wel weer een hoop niet doorgaan.

Op vrijdagavond niet zo'n probleem, dan is een bevroren ondergrond zelfs wel een voordeel....

15/2: Krefeld - Mannheim (mijn ijshockeydebuut)
16/2: DETO-Barendrecht. Of iets heel anders.

DETO wijkt uit naar het kunstgrasveld, dus het wordt DTS Ede vs. Ter Leede.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Citaat van: hgrm op feb 16, 2013, 10:22:10

Heb je toevallig ook nog zo'n lijstje van de landelijk spelende clubs (topklasse, hoofdklasse)?
Dat is als het goed is vrijwel allemaal terug te vinden in de regiodocumenten.

AthleticHolanda

Wilde vandaag eigenlijk naar Aywaille-Olympic Charleroi gaan, maar ik heb eigenlijk geen tijd om de hele dag op stap te zijn, dus wordt het zo JVC-ADO'20 of De Treffers-HSC.

FC_Emmen

15/02 Helmond Sport - FC Emmen
16/02 DZOH A1 - JVZ A1
16/02 DZOH - Drenthina
17/02 vv Emmen - Achilles 1894
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Nort

Citaat van: nort op feb 14, 2013, 20:04:24

16/02 PSV - FC Utrecht

17/02 UDI'19 - Blaauw/geel Veghel hoofdklasse B zondag (ondanks dat UDI een kunstgrasveld als back-up heeft, wordt er niet gevoetbald als het hoofdveld niet goed gekeurd wordt.)

De wedstrijd uiteindelijk toch afgelast, helaas was ik er al en kon ik onverrichte zaken weer naar huis.

Op vrijdag nog Oss - De Graafschap bezocht, puur toeval. Rond half 8 kwam ik langs het stadion en de lampen brandde al, de toegangsprijs was wel aan de hoge kant €14,-.

Joost

Citaat van: nort op feb 17, 2013, 18:51:52
De wedstrijd uiteindelijk toch afgelast, helaas was ik er al en kon ik onverrichte zaken weer naar huis.

Op vrijdag nog Oss - De Graafschap bezocht, puur toeval. Rond half 8 kwam ik langs het stadion en de lampen brandde al, de toegangsprijs was wel aan de hoge kant €14,-.

Het was nochtans vrij vroeg al afgelast dacht ik?

Nort

Citaat van: Joost op feb 17, 2013, 19:55:07
Het was nochtans vrij vroeg al afgelast dacht ik?

Ik heb gisteravond voor het laatst gekeken en toen ging het nog door. Gezien het weer van de afgelopen dagen verwachtte ik dat de wedstrijd gewoon door zou gaan. Zelf moest ik om 10 uur voetballen en de velden lagen er prima bij. Het gras was zeker niet te nat en er lagen geen plassen.

Joost

Citaat van: nort op feb 17, 2013, 20:04:59
Ik heb gisteravond voor het laatst gekeken en toen ging het nog door. Gezien het weer van de afgelopen dagen verwachtte ik dat de wedstrijd gewoon door zou gaan. Zelf moest ik om 10 uur voetballen en de velden lagen er prima bij. Het gras was zeker niet te nat en er lagen geen plassen.

Ik keek vanochtend rond 11 en toen lag het er al uit volgens mij, vandaar.

Zelf bij Minor v FC Hoensbroek geweest in 2G. Minor won de eerste periode en won na de een redelijke 2e helft met 3-2 maar doet nog niet echt overtuigen dat ze volgend seizoen eerste klasse aan kunnen.