Speelschema's 2017/ 2018

Gestart door watergatehopper, mei 08, 2017, 10:32:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost

Citaat van: Jehoentelaar op jun 26, 2017, 20:49:16
Die indeling zit op het moment muurvast, dus ik denk dat er wel een programma naar buiten komt. Bovendien interesseert het de KNVB toch maar weinig wat de amateurclubs vinden.

Muurvast?

Er is een indeling en daar moeten ze het mee doen, tenzij ze gezamenlijk besluiten om het anders te willen maar dan moet er wel een concreet voorbeeld zijn.

Dat de KNVB het allemaal niet interesseert ben ik niet met je eens. Het zijn de clubs zelf die de afgelopen decennia alle vormen van doorstroming hebben tegengehouden.

Tribuneklanten

#121
De Italiaanse Serie A heeft zijn eerste speelronde in het weekend van 9 en 10 September, onduidelijke ivm andere info dan op de site van de Serie A.
De Italiaanse Serie B heeft zijn eerste speelronde in het weekend van 26 en 27 Augustus, officieel vastgesteld op de site van Lega B

Van de Lega Pro is tot op heden nog niks bekend.

Coppa Italia heeft de volgende speeldata;
Primo turno eliminatorio – domenica 30 luglio 2017
Secondo turno eliminatorio – domenica 6 agosto 2017
Terzo turno eliminatorio – sabato 12 agosto 2017
Quarto turno eliminatorio – mercoledì 29 novembre 2017
Ottavi di finale – mercoledì 13 dicembre 2017, mercoledì 20 dicembre 2017
Quarti di finale – mercoledì 27 dicembre 2017, mercoledì 3 gennaio 2018
Semifinali di andata – mercoledì 31 gennaio 2018
Semifinali di ritorno – mercoledì 28 febbraio 2018
Finale – mercoledì 9 maggio 2018


Joost

Ik denk dat je in de war bent, dat is het speelschema van de Primavera Serie A. Zeg maar de beloftencompetitie.

Sebastiaan_W

Regionalliga Nord is ook bekend.

watergatehopper

Citaat van: Sebastiaan_W op jun 27, 2017, 18:32:35
Regionalliga Nord is ook bekend.

Ik kan nog geen link vinden van met het volledige spielplan helaas
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

ALenstra

Citaat van: Vinnn op jun 21, 2017, 10:23:22
https://www.efl.com/clubs-and-competitions/sky-bet-championship/fixtures-and-results/fixtures/

EFL schema's bekend, weet iemand wanneer de verschuivingen voor tv komen?
A.s. maandag worden meer tv-wedstrijden tot 9 september bekend gemaakt voor de EFL.

Nort

Citaat van: Joost op jun 26, 2017, 22:00:58
Muurvast?

Er is een indeling en daar moeten ze het mee doen, tenzij ze gezamenlijk besluiten om het anders te willen maar dan moet er wel een concreet voorbeeld zijn.

Dat de KNVB het allemaal niet interesseert ben ik niet met je eens. Het zijn de clubs zelf die de afgelopen decennia alle vormen van doorstroming hebben tegengehouden.
Het voorstel van HSC'21 voor een regionale indeling in de 3e divisie haalde het niet en daarmee blijft de indeling zoals die is (vijf beloften teams op de zaterdag). De clubs hebben wel gevraagd om geen uitduels tegen de beloften teams te om gecompenseerd spelen te worden voor misgelopen inkomsten & 'competitie vervalsing' door de beloftenteams. Het lijkt me sterk als de KNVB met die eis akkoord gaat.

Overigens is gisteren ook besloten om de komende twee seizoenen geen extra beloften teams toe te laten.

Het programma van de 2e & 3e divisie, dat gister zou uitkomen is tot nader orde uitgesteld.


Ontour49

#128
Citaat van: tomv op jun 29, 2017, 12:09:57
1. en 2. Bundesliga: http://spielplan.bundesliga.de/
Wanneer is er meer bekend over de tijden vd wedstrijden vanaf eind september?

Freekos79

Citaat van: Ontour49 op jun 29, 2017, 13:03:50
Wanneer is er meer bekend over de tijden vd wedstrijden vanaf eind september?
De exacte tijden worden meestal 4  a 6 weken van te voren bekend gemaakt. Eind september verwacht ik vlak na de loting van de champions League groepsfase.
Volgende wedstrijd: ?

Ontour49

Citaat van: Freekos79 op jun 29, 2017, 15:08:57
De exacte tijden worden meestal 4  a 6 weken van te voren bekend gemaakt. Eind september verwacht ik vlak na de loting van de champions League groepsfase.
Pff best slecht dat ze dat zo laat bekend maken, maar bedankt in ieder geval.

Footballromantic

Citaat van: Ontour49 op jun 29, 2017, 20:08:07
Pff best slecht dat ze dat zo laat bekend maken, maar bedankt in ieder geval.

Vrij logisch ivm cl en el. Bovendien is het wel zo "commercieel" om de topwedstrijden uit elkaar te houden
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam

TonyS

Weet iemand of er ergens een overzicht van oefenduels in Duitsland/NRW is te vinden?

Sebastiaan_W

Citaat van: TonyS op jun 29, 2017, 21:57:51
Weet iemand of er ergens een overzicht van oefenduels in Duitsland/NRW is te vinden?

Reviersport, Europlan-online, site van clubs, Fupa.