Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 16 gasten bekijken dit topic.

FCT1980

Mooi vooruitzicht. Goed weer en veel voetval is één van de beste combi's.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

ALenstra

Zeker, vorig jaar en in 2013 heb ik dit ook al eens gedaan.

Joost

Ik ben twee keer die hele week in Engeland geweest en bijna geen droge dag gehad.

heelergverweg

#2823
Een Tjechisch-Duits tripje met een gezonde portie voetbal:

02/04: Slavia Praag - Sparta Praag
04/04: Chemnitzer FC - Magdeburg
05/04: Union Berlin - Erzgebirge Aue
09/04: Herta BSC - Augsburg

Jesse

zijn er de komende tijd nog wat leuke amateur wedstrijden in Nederland die ik in de gaten moet houden? er zijn er 2 waar ik zeker heen ga namelijk VVSB - Katwijk en Quick boys - ijselmeervogels (8 april & 13 mei).

wie o wie heeft er nog leuke toevoegingen?

Sebastiaan_W

Citaat van: Jesse op mrt 19, 2017, 23:45:08
zijn er de komende tijd nog wat leuke amateur wedstrijden in Nederland die ik in de gaten moet houden? er zijn er 2 waar ik zeker heen ga namelijk VVSB - Katwijk en Quick boys - ijselmeervogels (8 april & 13 mei).

wie o wie heeft er nog leuke toevoegingen?

ACV - DOVO op 29 april kan nog weleens mooi worden. Club staan 1 en 2 en dicht bij elkaar.

Nort

Citaat van: Jesse op mrt 19, 2017, 23:45:08
zijn er de komende tijd nog wat leuke amateur wedstrijden in Nederland die ik in de gaten moet houden? er zijn er 2 waar ik zeker heen ga namelijk VVSB - Katwijk en Quick boys - ijselmeervogels (8 april & 13 mei).

wie o wie heeft er nog leuke toevoegingen?
Je zou beide clubs op 8 april ook kunnen combineren met Quick Boys - Rijnsburgse boys om 15:00 (dat heeft bovendien een echt regionaal karakter) en VVSB - Katwijk om 18:00.

Verder worden er natuurlijk nog genoeg derby's gespeeld, al is het de vraag hoe laag je op de ladder wilt gaan en hoe ver je wilt reizen.

Jesse

het niveau maakt me niet zoveel uit, als er maar een beetje volk op af komt. afstand vind ik lastig te zeggen, ik meestal met het ov dus laten we zeggen max 2,5 uur vanaf haarlem station tot het sportpark.

Footballromantic

Citaat van: Jesse op mrt 20, 2017, 13:25:27
het niveau maakt me niet zoveel uit, als er maar een beetje volk op af komt. afstand vind ik lastig te zeggen, ik meestal met het ov dus laten we zeggen max 2,5 uur vanaf haarlem station tot het sportpark.

Eerder dit jaar naar Rijnsburg - Quick Boys geweest. Voor amateur begrippen een geweldige sfeer. Bovendien werd Quick boys tot op het bot vernederd, 7-1. Was overigens een extreem geflatteerde uitslag..
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam

Jehoentelaar

Er zullen ongetwijfeld aardige revanchegevoelens op die wedstrijd zitten. Ook de aanwezigheid van Jeffrey Jongeneelen, een echte oranje Kattuker die in de 'heenwedstrijd' lekker aan het provoceren was, bij Rijnsburg zal weer meespelen.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Footballromantic

Citaat van: Jehoentelaar op mrt 21, 2017, 18:32:00
Er zullen ongetwijfeld aardige revanchegevoelens op die wedstrijd zitten. Ook de aanwezigheid van Jeffrey Jongeneelen, een echte oranje Kattuker die in de 'heenwedstrijd' lekker aan het provoceren was, bij Rijnsburg zal weer meespelen.

Die was heel flink bezig ja... Warne 's nachts nog ruiten ingegooid... Gezellig boel. Liep overigens 2 uur later in Rijsburg trainingspak bij VV Katwijk rond;)
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam

jona93

volgende maand europa league finale wie gaat er ook dit jaar?
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

De publiekswissel

De vlucht naar Sarajevo is geboekt voor de laatste thuiswedstrijd van FK Željezničar. Het vernieuwde Grbavica eens bekijken.
Met heel veel geluk kan het wel eens de kampioenswedstrijd zijn. Momenteel is de voorsprong met de nummer twee precies één punt.
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Florida15

Wat is je ervaring met Liverpoolreizen?     Ga daar mogelijk ook gebruik van maken?

Voetbalman

Citaat van: Florida15 op jun 26, 2017, 23:45:00
Wat is je ervaring met Liverpoolreizen?     Ga daar mogelijk ook gebruik van maken?

Net in een ander topic besproken door mezelf en anderen.