Watergatehopper

Gestart door watergatehopper, aug 21, 2013, 16:50:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

watergatehopper


Update: KFC Dessel Sport - Royal Excel Moeskroen
Check: http://www.watergatehopper.nl/page/dessel-armand-melis



Na een vlotte start van Moeskroen, wat de 0 -1 opleverde en zoals later zou blijken tevens de winnende, moet ik zeggen dat Dessel niet minder was. Zeker in de tweede helft speelde de strijd zich voornamelijk af op de helft van Moeskroen. Saillant detail is dat Dessel voor de derde keer op rij wordt uitgeschakeld door Moeskroen.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

watergatehopper

🇧🇪 Eerste klasse B ✅

watergatehopper

🇧🇪 Eerste klasse B ✅

watergatehopper

🇧🇪 Eerste klasse B ✅

watergatehopper

🇧🇪 Eerste klasse B ✅

watergatehopper

🇧🇪 Eerste klasse B ✅

watergatehopper

Update: RSD Jette - Standard Luik U23

Ik heb mezelf ooit beloofd geen oefenwedstrijden meer te gaan bezoeken. De meestal sfeerloze campingvoetbal potjes zijn niet meer aan mij besteed(mening). Vanwege het terug aanscherpen van de coronamaatregelen werden de principes opzij geschoven en in de ochtend besloten om koers te zetten naar Brussel. 'S avonds zou daar Jette tegen Standard Luik U23 gespeeld worden en die spelen toch wel op een hele fijne ground. Behoorlijk last minute allemaal maar gelukkig kreeg ik Hugo nog bereid om vanuit het hoge noorden af te reizen naar onze zuiderburen. Jette stond zelfs in zijn top 3 nog te vincken in België dus die was gelukkig snel overtuigd. We ontmoetten elkaar op onze vaste carpoolplaats in Breda en vroegen ons af of we inmiddels niet een gereserveerde plaats konden krijgen bij Van Gils. Naast bordjes met directie en visitors wordt het na meer dan 10 jaar toch wel tijd voor een bordje 'vinckers'. Bescheiden als we zijn hoeft het allemaal niet persoonlijk maar vinckers moet toch kunnen?

Gelukkig is het nog volop vakantie en reden we vlotjes door over de Antwerpse ring. Een beetje lastig parkeren is het wel bij Jette maar we hebben toch nog een parkeerplaats kunnen bemachtigen op korte loopafstand van het stade Communal. Kaartjes waren aan de kassa te koop voor €5,- en bij het inleveren daarvan kreeg je een gratis consumptie. We hebben een heerlijk koud pilsje gedronken maar uiteraard niet tegen inlevering van ons ticket. Een kwartier voor de aftrap barste een hoosbui los met wat onweer zodoende er nog een beetje angst was voor een afgelasting, maar gelukkig ging het gewoon door.

Het stade Communal voldeed aan alle verwachtingen. Zeker in deze tijd is de vegetatie op de curve hoog en groen wat erg werd gewaardeerd. De frites daarentegen vielen wat tegen. Deze werd hoog aangeschreven maar was niet bijzonder. Op het bakken na dan. Half voorgebakken friet ging terug in de frituur om het vervolgens te mengen met bevroren friet voor een derde periode in het vet. Echt why?? Maar goed, wie is hier de snackbar gei of ik? Dus geen commentaar maar lekker gesmuld. Kortom een geslaagde vinck !!

http://www.watergatehopper.nl/page/brussel-stade-communal

🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Saltacampos

Citaat van: watergatehopper op aug 13, 2020, 18:09:22
Update: RSD Jette - Standard Luik U23

Ik heb mezelf ooit beloofd geen oefenwedstrijden meer te gaan bezoeken. De meestal sfeerloze campingvoetbal potjes zijn niet meer aan mij besteed(mening).
Snap je punt, ik dwing mezelf ook om niet naar oefenwedstrijden te gaan, enige uitzondering is het buitenland als ik er op reis ben.
Schitterende oude bak hebben jullie in elk geval bezocht, ik vond het absoluut genieten toen ik er twee jaar geleden was.
Over land and sea

watergatehopper

Citaat van: Saltacampos op aug 14, 2020, 14:16:49
Snap je punt, ik dwing mezelf ook om niet naar oefenwedstrijden te gaan, enige uitzondering is het buitenland als ik er op reis ben.
Schitterende oude bak hebben jullie in elk geval bezocht, ik vond het absoluut genieten toen ik er twee jaar geleden was.

Dan zou ik ook wel een uitzondering maken als het zo uitkomt. Ik vrees dat het voorlopig zeker niet meer wordt dan dit misschien zelfs wel minder vandaar. En Jette is zeker een mooie!!
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Hugo

Ik heb met verbazing staan kijken naar de logistieke verloop van het friet bakken, only in Brussels.

Mrmtty20

Leuk verslag!

Ik moet natuurlijk minder kilometers doen richting brussel, maar ben om dezelfde reden afgezakt donderdag om Jette te vincken. Niet de ideale gelegenheid zo'n oefenpot, maar beter dan niets.

watergatehopper

Citaat van: Mrmtty20 op aug 15, 2020, 12:05:11
Leuk verslag!

Ik moet natuurlijk minder kilometers doen richting brussel, maar ben om dezelfde reden afgezakt donderdag om Jette te vincken. Niet de ideale gelegenheid zo'n oefenpot, maar beter dan niets.

Thanks! Ja zo is het. Het verbaasd mij gezien de toename van het aantal besmettingen in Antwerpen en Brabant er toch weer tot 200 toeschouwers toegelaten mogen worden.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

watergatehopper

#297
Stadion am Schloß Strünkede
SC Westfalia Herne - TSC Viktoria Clarholz



Eindelijk ben ik eens bij Westfalia Herne geweest. Om verschillende redenen had ik deze nog niet eerder gevinckt. Soms omdat de club niet thuis speelde wanneer ik op pad ging, soms omdat een andere wedstrijd de voorkeur had of soms simpelweg omdat ik er niet aan dacht. De Oberliga volg ik toch minder dan de liga's.
Voordat ik in Herne aankwam ben ik nog even langs het verbouwde Parkstadion geweest. Er is niet veel over van wat het ooit was maar ik werd toch nieuwsgierig toen ik las dat die 2. mannschaft hier zijn thuiswedstrijden gaat spelen. De nog enige overeind staande lichtmast zie je al van verre en deze blijft samen met de gegengerade toch wel imposant. Ik werd er nog aangesproken door een oudere man die helemaal gek was van Schalke. Hij vond de drie kunstgrasvelden maar niks maar zag mij vanwege mijn lengte dit seizoen graag met Ozan Kabak centraal achterin staan. In mijn beste Duits vertelde ik hem dat ik niet verder was gekomen dan het 3de elftal van VV Sneek en een matige rechtsbuiten was. De man begreep er niks van maar toen ik met handen en voeten zei dat ik 'nur die veters kon snuren' begon hij te lachen.
Afijn op naar Herne. Uiteraard al heel vaak voorbij zien komen op social media of de door mij veel gebruikte website europaplan.de. Desondanks maakte het indruk. Wat een prachtig stadion zeg! Niveau Saarbrucken of Neunkirchen als je het mij vraagt en daarmee 1 van Duitsland's mooiste. Alhoewel... Karlsruhe vond ik ook geweldig.
Als je in het stadion van punt a naar b ging moest het mondkapje op, bij binnenkomst naam en nummer registratie en maximaal 300 man toegestaan. Deze waren er ook en zodoende werden er verschillende weer naar huis gestuurd. Het voetbal was zeker de eerste helft goed. Herne had het meeste balbezit maar iedere counter was levensgevaarlijk. Dit kwam mede doordat de keeper meevoetballen wel heel letterlijk nam en meer op de positie stond van laatste man. Resultaat hiervan was dat hij nog voor de thee 3 keer mocht vissen. Einduitslag 1-3 voor die aufstieger Viktoria Clarholz. Een ander hoogtepunt vandaag en daarom zeker het vermelden waard was het broodje bradwurst. De 0,4liter koude pilsener maakte mijn dag helemaal af.

http://www.watergatehopper.nl/page/herne-am-schlo-
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

watergatehopper

#298
Stadion An der Paffrather Straße
SV Bergisch Gladbach 09 - SV Straelen



Helaas grijpt het corona virus weer stevig om zich heen en lopen de besmettingen, ziekenhuisopnames en overledenen weer flink op. In Nederland mogen wedstrijden helemaal niet meer door publiek worden bezocht. Sterker nog ik mag als vader van één van de speelsters van Hilvaria MO13 niet eens hun uitwedstrijd tegen FC Tilburg bezoeken. Het was de nummer één die bij de nummer laatst op bezoek ging dus wellicht een kans voor mijn dochter om haar eerste doelpunt ooit te maken. Daar wil je natuurlijk bij zijn maar onze regering heeft het verboden. Dan maar naar onze oosterburen. De regionalliga west is echt een leuke competitie met mooie clubs en dito stadions maar die hoef ik hier niet te promoten denk ik. We gingen dit keer voor Bergisch Gladbach tegen Straelen. Bergisch Gladbach speelt in het Stadion An der Paffrather Straße en hoewel de karakteristieke dakconstructie een aantal jaar geleden al is vervangen voor "recht toe recht aan", blijft het best de moeite waard. De eerste helft was attractief met voor beide ploegen verschillende kansen. Eigenlijk was het een klein wonder dat het nog 0-0 stond bij de thee. De tweede helft was wel minder. Met het stroevere veldspel van beide kanten werden de kansen ook schaarser. Gelukkig maakte Straelen een kwartier voor tijd de terechte 0-1 en zo zagen we toch nog een doelpunt. In vergelijking tot Hilvaria MO13 stelde het allemaal niet veel voor. Zij wonnen met 0-24 en blijven zo trotse koploper. Mijn dochter had als verdedigster wederom een clean sheet, vijf assists maar helaas nog geen doelpunt. Wellicht volgende week!

http://www.watergatehopper.nl/page/bergisch-gladbach-stadion-an-der-paffrather-stra-e   
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

watergatehopper

Mijn website is omgezet naar Wordpress. Niet alles is helemaal goed gegaan maar in grote lijnen heel tevreden. Hierbij de eerste update. Eintracht Nordhorn

https://www.watergatehopper.nl/nordhorn-eintracht-stadion/

Binnenkort volgen er meer!
🇧🇪 Eerste klasse B ✅