Verlanglijst 2012-2013

Gestart door voetbalfan, jun 17, 2012, 13:50:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HRM1880

Citaat van: Dieter op jun 23, 2012, 08:55:18
Losse kaarten voor Anderlecht wordt steeds moeilijker. Het hele stadion wordt momenteel gerenoveerd: vip-seats die meer plaats innemen, verbreding van de gangen, staanplaatsen verdwijnen etc. Totale capaciteit gaat terugvallen tot ongeveer 21 000 denk ik, waarvan +- 20 000 seizoenkaarthouders.
Ik weet niet hoe het over het algemeen zit met combi's naar Anderlecht. Maar er zijn een hele hoop ploegen in eerste die dat bezoekersvak toch nooit uitverkopen.

wekke

Citaat van: HRM1880 op jun 23, 2012, 11:47:01
Ik weet niet hoe het over het algemeen zit met combi's naar Anderlecht. Maar er zijn een hele hoop ploegen in eerste die dat bezoekersvak toch nooit uitverkopen.

Elke bezoekende club heeft een combi regeling naar Anderlecht. Dat is al enkele jaren zo. Heeft niets met hooliganisme te maken, eerder met het gebrek aan parking.

Je kan ook altijd een supportersclub van Anderlecht contacteren. Hier in mijn dorp is er een tamelijk grote SC en die verhuren ook abonnementen indien leden niet kunnen gaan. http://www.rsca-olen.eu/index.php/nl-NL/

Je kan ook proberen kaartjes te kopen via www.ticketingonline.be, maar het aanbod is er vaak beperkt. Anderlecht zelf heeft, dacht ik, geen online kaartenverkoop via zen eigen website.

Dieter

Citaat van: HRM1880 op jun 23, 2012, 11:47:01
Ik weet niet hoe het over het algemeen zit met combi's naar Anderlecht. Maar er zijn een hele hoop ploegen in eerste die dat bezoekersvak toch nooit uitverkopen.

Het bezoekersvak gaat sowieso ook kleiner worden. Capaciteit zal van 1000 naar 700 terugvallen schat ik. Voor de meeste Belgische ploegen idd geen probleem maar Brugge, Genk en Standard gaan minder content zijn.

Huidige stand van zaken:



On topic:

Minimum 2 Europese verplaatsingen met Anderlecht, liefst Oost-Europa.
Nieuw stadion Lille
Reims - PSG
Schalke 04
Nederland - Duitsland (Amsterdam)

HRM1880

Echt een jammere evolutie die kleinere bezoekersvakken. Bij ons wordt het bezoekersvak verhuisd en gaat de capaciteit van 1500 naar 800.

wekke

Citaat van: HRM1880 op jun 23, 2012, 12:30:44
Echt een jammere evolutie die kleinere bezoekersvakken. Bij ons wordt het bezoekersvak verhuisd en gaat de capaciteit van 1500 naar 800.

Naar waar wordt deze precies verhuisd?

Nico1880

Citaat van: wekke op jun 23, 2012, 15:37:27
Naar waar wordt deze precies verhuisd?

Als ik het goed voorheb, verhuist het bezoekersvak naar de linkse kant van tribune III.

wekke

Had al zo'n vermoeden dat het daar ging zijn. Niet slecht.

voetbalfan

Zelf heb ik niet zo'n groot verlangen, al van voor dat bekend was dat Westerlo naar tweede zou gaan, wilde ik dit seizoen toch tweede klasse compleet maken.
Hier moet ik nog Dessel (nieuw), Visé, Moeskroen, Sint Niklaas, Woluwe en Boussu Dour. De loting heeft beslist dat ik de eerste drie wedstrijden al twee nieuwe grounds kan bezoeken (Dessel en Woluwe).
Voor de rest laat ik het een beetje op me af komen.

Niels_Zitterd

Het eerste punt op mijn verlanglijst is meer tijd om te gaan Groundhoppen :-)

Daarnaast wil ik voor mijn site komend seizoen de Eredivisie completeren alsmede weer een of meerdere keren een trip naar de UK te maken.

De rest zal allemaal op ad-hoc basis worden vermoed ik zo.

wekke

Citaat van: voetbalfan op jul 03, 2012, 19:25:22
Zelf heb ik niet zo'n groot verlangen, al van voor dat bekend was dat Westerlo naar tweede zou gaan, wilde ik dit seizoen toch tweede klasse compleet maken.
Hier moet ik nog Dessel (nieuw), Visé, Moeskroen, Sint Niklaas, Woluwe en Boussu Dour. De loting heeft beslist dat ik de eerste drie wedstrijden al twee nieuwe grounds kan bezoeken (Dessel en Woluwe).
Voor de rest laat ik het een beetje op me af komen.

Boussu Dour... 1 van de leukste verplaatsingen die ik met Lierse in tweede klasse heb meegemaakt.

cafebac

Citaat van: wekke op jul 04, 2012, 15:53:14
Boussu Dour... 1 van de leukste verplaatsingen die ik met Lierse in tweede klasse heb meegemaakt.

Vertel! Is toch best een eindje rijden vanaf Nederland dus waarom is het de moeite waard?

Ik stel me voor dat je Boussou Dour sowieso moet bezoeken op een grauwe regenachtige herfstdag voor het complete plaatje...

HRM1880

Citaat van: wekke op jul 04, 2012, 15:53:14
Boussu Dour... 1 van de leukste verplaatsingen die ik met Lierse in tweede klasse heb meegemaakt.
Het eerste jaar richting dat stadion zijn wij verdwaald, dat kun je jezelf niet voorstellen. Die kilometerlange zandweg richting het bezoekersvak maakt het plaatje wel compleet.

wekke

Citaat van: HRM1880 op jul 04, 2012, 19:22:45
Het eerste jaar richting dat stadion zijn wij verdwaald, dat kun je jezelf niet voorstellen. Die kilometerlange zandweg richting het bezoekersvak maakt het plaatje wel compleet.

Inderdaad. Die lange zandpad brengt je precies naar the middle of nowhere, rechts heb je een prachtig zicht op de bergen die door toedoen van grond ontginning (of iets anders, ik kan er naast zitten) zijn ontstaan, de zonsondergang op die toch wel koude zondagnamiddag, zeer vriendelijke mensen, de oude terreinknecht die best wel leutig was en graag de aandacht van het bezoekende publiek had, .... Dat we op dat moment de verplaatsing met 800 supporters maakten, het stadionnetje tamelijk gevuld was en we 1-3 wonnen, heeft natuurlijk ook wel bijgebracht aan die mooie herinnering. De lange verplaatsing zou ik ook niet maken voor pakweg Boussu Dour-Visé. Hun derby tegen RAEC Mons schijnt zeer leuk te zijn, al moet je dan al hopen op de bekercompetitie en ik verwacht ook dat Boussu Dour - Mouscron wel wat publiek kan trekken.

wekke


jona93

genk,charleroi,rijsel,schalke 04,keulen en aachen staan op mijn verlanglijstje voor zeker eens te bezoeken van zodra ik mijn rijbewijs heb en auto
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12