Week 33: Maandag 10 augustus t/m zondag 16 augustus

Gestart door syntric, jul 16, 2015, 12:34:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tribuneklanten

Citaat van: HRM1880 op aug 13, 2015, 15:10:55
12/8 Dender-Antwerp
14/8 Saarbrucken-Wormatia Worms
15/8 Eintracht Trier-Waldhof Mannheim
16/8 Antwerp-Izegem

2 mooie wedstrijden in Duitsland.
Eintracht Trier ben ik nog niet geweest.

Check vooral ook de 2 stadionnetjes naast het grote stadion van Saarbrucken.

hgrm

Als je in Saarbrücken bent, dan is het ook de moeite waard om de stadions van Völkingen, Neunkirchen en in mindere mate Homburg te bezoeken. Stuk voor stuk stadions waar in het verleden op hoog (Bundesliga of 2. Bundesliga) niveau gespeeld is en het bezoeken waard zijn.

Op zaterdagavond is er misschien nog wel iets te beleven in Luxemburg (vaak 18.00 à 19.00 K.O.) of Noord Frankrijk.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

HRM1880

Citaat van: hgrm op aug 13, 2015, 15:33:38
Als je in Saarbrücken bent, dan is het ook de moeite waard om de stadions van Völkingen, Neunkirchen en in mindere mate Homburg te bezoeken. Stuk voor stuk stadions waar in het verleden op hoog (Bundesliga of 2. Bundesliga) niveau gespeeld is en het bezoeken waard zijn.

Op zaterdagavond is er misschien nog wel iets te beleven in Luxemburg (vaak 18.00 à 19.00 K.O.) of Noord Frankrijk.
Het probleem is dat ik met het openbaar vervoer ga waardoor de beweeglijkheid niet zo groot is. Maar ik moet en zal Saarbrucken gedaan hebben voor ze aan de verbouwingen beginnen. Dus zojuist toch maar alles geboekt.

syntric

Beker van Antwerpen:
- 14/8: Heikant - Bonheiden
- 15/8: Lentezon Beerse - Antonia B
Groundhopper for life :-)

Jeje

GAE-Telstar in het uitvak lijkt me ook wel leuk, 1e wedstrijd met de nieuwe tribune. Eindelijk een fatsoenlijk uitvak.

Mailtje naar Telstar gestuurd en ze verkopen bij de kassa van het uitvak, dus ga er nog eens goed over nadenken of ik daar misschien heen ga.

spons

Citaat van: Jeje op aug 14, 2015, 15:56:01
GAE-Telstar in het uitvak lijkt me ook wel leuk, 1e wedstrijd met de nieuwe tribune. Eindelijk een fatsoenlijk uitvak.

Mailtje naar Telstar gestuurd en ze verkopen bij de kassa van het uitvak, dus ga er nog eens goed over nadenken of ik daar misschien heen ga.

Een wedstrijd in het uitvak vind ik nooit leuk
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Jeje

Citaat van: spons op aug 14, 2015, 16:46:40
Een wedstrijd in het uitvak vind ik nooit leuk

Bepaalde wedstrijden hebben in het uitvak toch wel wat extra's. Tenminste dat vind ik persoonlijk, ligt natuurlijk ook aan de fans. Ik hou wel van een fanatiek uitvak.

In dit geval is het niet dat ik de fans van  Telstar zo geweldig vind, maar aangezien de nieuwe tribune er zo mooi uit ziet op de foto's wil ik eigenlijk wel bij de 1e wedstrijd zijn. En dan is het uitvak wel een prima optie.

jona93

Citaat van: HRM1880 op aug 13, 2015, 15:10:55
12/8 Dender-Antwerp
14/8 Saarbrucken-Wormatia Worms
15/8 Eintracht Trier-Waldhof Mannheim
16/8 Antwerp-Izegem
Dender-Antwerp weet ik niets van
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Niels1977

Citaat van: Jeje op aug 14, 2015, 17:20:19
Bepaalde wedstrijden hebben in het uitvak toch wel wat extra's. Tenminste dat vind ik persoonlijk, ligt natuurlijk ook aan de fans. Ik hou wel van een fanatiek uitvak.

In dit geval is het niet dat ik de fans van  Telstar zo geweldig vind, maar aangezien de nieuwe tribune er zo mooi uit ziet op de foto's wil ik eigenlijk wel bij de 1e wedstrijd zijn. En dan is het uitvak wel een prima optie.

Ik zit nooit in een uitvak en ben het met spons eens.

Je kan ook zonder cc een kaart kopen voor eagles vak. Online iig geen cc nodig.

HRM1880

Citaat van: jona93 op aug 14, 2015, 17:58:34
Dender-Antwerp weet ik niets van
Uiteraard niet. Moest Dessel zijn. Ik weet niet hoe het komt, maar slaag er vaker in om die twee door elkaar te halen.

KRCM1904

Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

Tribuneklanten

Citaat van: spons op aug 14, 2015, 16:46:40
Een wedstrijd in het uitvak vind ik nooit leuk

Ik ben blij dat ik af en toe de keuze maak om in het uitvak te staan.
Wolfsburg - FC Koln was daar een perfect voorbeeld van.

FCT1980

In Duitsland is dat sowieso een aanrader. Engeland overigens ook.
Maar voor ons eigen land ben ik het helemaal met Spons eens. Ellende is het.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Danny

Laatste nieuwe ground: San Siro, Milaan