Week 36: Maandag 31 Augustus t/m Zondag 6 September

Gestart door Tribuneklanten, aug 03, 2015, 09:00:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tribuneklanten

Donderdag 03/09 om 20.45 uur Italië - Malta in Firenze


mike_t

Ik kan niet warm worden van nationaal voetbal, hoe kijken jullei daar tegenaan??

spons

03/09. Nederland - IJsland
06/09. Turkije - Nederland ( in Konya )
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Jef400

Citaat van: mike_t op aug 08, 2015, 00:14:51
Ik kan niet warm worden van nationaal voetbal, hoe kijken jullei daar tegenaan??
Een Amsterdam dat wordt overspoeld door oranjesupporters geeft mij wel degelijk zin in een pot voetbal. Daarnaast is het niveau van Oranje meestal wel hoger dan de Eredivisie en is er iets van sfeer in het stadion. Niet heel veel zoals bij derbies, maar stil is het er nooit.

Niels1977

Citaat van: mike_t op aug 08, 2015, 00:14:51
Ik kan niet warm worden van nationaal voetbal, hoe kijken jullei daar tegenaan??

Ik woon in Amsterdam dus voor mij zijn die wedstrijden makkelijk te bezoeken.

Publiek en sfeer is anders dan bij clubvoetbal. Minder fanatiek, meer theater en carnaval publiek, maar ook nooit gezeik.
Als je ziet wat voor kansloze clubfiguren ik ben tegengekomen de afgelopen 20 jaar ben ik soms wel blij dat die lui niet bij NL elftal komen.
Ik ben dus gestopt met vergelijken en vind het allebei leuk.

En tot slot als fan van een eerste divisie club is het zo af en toe wel relaxed om eens wat betere spelers en voetbal te zien dan het eeuwige gestuntel dat ik normaal zie :)

spons

Heb het ook niet zo op dat carnavalspubliek bij oranje maar het is bij de buitenlandse tripjes wel een stuk relaxter dan met je club mee.

Bovendien kom je nog eens ergens. Volgende maand in Konya en de volgende kwalificatie in Wit Rusland één van de vier landen in Europa waar ik nog nooit ben geweest
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

wekke


Niels1977

Citaat van: spons op aug 08, 2015, 13:53:00
Heb het ook niet zo op dat carnavalspubliek bij oranje maar het is bij de buitenlandse tripjes wel een stuk relaxter dan met je club mee.

Bovendien kom je nog eens ergens. Volgende maand in Konya en de volgende kwalificatie in Wit Rusland één van de vier landen in Europa waar ik nog nooit ben geweest

En als eerste divisie fan is een uitwedstrijd met NL voor mij de enige optie op een buitenlands tripje, al helemaal als je club 1 keer in de 50 jaar Europees speelt en er geen publiek bij de enige uitwedstrijd mag zijn :)

Sebastiaan_W

4x een wedstrijd van het Nederlands Elftal in het buitenland bezocht en dat beviel me uitstekend!
Één keer met Spons samen en toen nog Lansdowne Road kunnen bezichtigen.

GH-Experiences

Op het oranje carnaval gebeuren na is het precies zoals andere hier zeggen, een mooie ervaring zeker als je uit wedstrijden met je land bezoekt. verder heb ik er persoonlijk niet veel mee alhoewel ik graag een wedstrijd van Schotland thuis zou willen bezoeken bijv.

spons

Citaat van: GH-Experiences op aug 09, 2015, 18:18:42
Op het oranje carnaval gebeuren na is het precies zoals andere hier zeggen, een mooie ervaring zeker als je uit wedstrijden met je land bezoekt. verder heb ik er persoonlijk niet veel mee alhoewel ik graag een wedstrijd van Schotland thuis zou willen bezoeken bijv.

Dan zou ik in de WK kwalificatie voor Schotland - Engeland gaan
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

kazimkazim

4-9
Mocht ik vrij kunnen krijgen:
Schalke II - Dortmund II (14:00!)

Anders:
Lierse- Union St. Gilles

5-9
RWO-Kray
Patro - Lommel

misschien 6-9 iets in de 3e klasse Belgie

GH-Experiences

Citaat van: spons op aug 09, 2015, 18:27:30
Dan zou ik in de WK kwalificatie voor Schotland - Engeland gaan

Ja die zag ik voorbij komen en zou daar heel graag naar toe willen idd.

spons

Citaat van: GH-Experiences op aug 09, 2015, 23:42:38
Ja die zag ik voorbij komen en zou daar heel graag naar toe willen idd.

Ben zelf in 2003 naar de playoff wedstrijd Schotland - Nederland geweest voor kwalificatie voor het EK van 2004 in Portugal.

Sfeer was echt fantastisch. Kippenvel bij het veld opkomen met de muziek van Braveheart en bij het Schotse volkslied
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen