Week 3 / 12 - 18 jan 2009

Gestart door Ici c est Paris, dec 12, 2008, 17:46:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ici c est Paris

13 januari 20:45: KV Mechelen - Anderlecht
17 januari 19:45: NAC Breda - FC Utrecht

Pieros


wekke

17 januari K.Lierse S.K. - R.Antwerp FC

Pieros

Citaat van: wekke op dec 13, 2008, 12:59:22
17 januari K.Lierse S.K. - R.Antwerp FC

Leuke 'derby'. Zal een mooie sfeer opleveren neem ik aan?

georgesv

indd, erg beladen
vorig jaar relletjes doordat veel antwerpfans in lierse vakken zaten

wekke

Citaat van: georgesv op dec 13, 2008, 13:08:30
indd, erg beladen
vorig jaar relletjes doordat veel antwerpfans in lierse vakken zaten

Njah die bekerwedstrijd van twee seizoenen terug was uit de hand gelopen, daarom zijn er strenge maatregelen:

Naar aanleiding van de wedstrijd K.Lierse S.K. – R. Antwerp F.C., die wordt gespeeld op zaterdag 17/01/2009 om 20u, zijn strenge veiligheidsregels van kracht.

Ook tijdens de eindejaarsperiode is het secretariaat van Lierse op sommige momenten gesloten. Lees dus goed onderstaande instructies!

•  Alle loketten gesloten voor de wedstrijd!
•  Tickets worden enkel verkocht op vertoon van de identiteitskaart (of kopie) of van het abonnement van de geregistreerde supporter met een maximum van 4 tickets.

Supporters K.Lierse S.K.
Tickets zijn te enkel te verkrijgen in voorverkoop op het secretariaat van K.Lierse S.K. (zie openingsuren eindejaarsperiode 08-09)
OPGELET: Om tickets te kunnen kopen MOET u in het fankaartenbestand van K Lierse SK zitten (of op vertoon van een abonnement van dit seizoen). Indien u een geregistreerde supporter bent, kan u in combinatie met uw identiteitskaart maximum 4 tickets aanschaffen.
De supportersorganisaties vragen met aandrang om ENKEL tickets voor uzelf en bevriende Lierse supporters te kopen én u niet te laten misbruiken door supporters van andere clubs.

Supporters R.Antwerp F.C.
Voor deze wedstrijd is voor de bezoekende supporters een combiregeling van kracht. Bezoekende supporters zijn verplicht de verplaatsing te maken met de bus. Tickets zijn enkel te verkrijgen via R. Antwerp F.C.

Bezoekende fans in de thuisvakken zijn Taboe
Voor bezoekende supporters is het ten strengste verboden plaats te nemen (of te pogen plaats te nemen) in de vakken voorbehouden voor de thuissupporters. Overtredingen kunnen aanleiding geven tot een administratieve boete of een stadionverbod.

(bron:www.lierse.com)

hoevenen lion

Citaat van: wekke op dec 13, 2008, 17:34:32
Njah die bekerwedstrijd van twee seizoenen terug was uit de hand gelopen, daarom zijn er strenge maatregelen:
Ge moet nu ni overdrijven he. Zoveel is er bij die wedstrijd ook niet gebeurd. En Lierse had dit echt kunnen vermijden als ze ons gewoon 6000 tickets hadden gegeven achter de goal. Dan zat elke antwerpsupporter mooi samen.

wekke

Citaat van: hoevenen lion op dec 14, 2008, 12:10:03
Ge moet nu ni overdrijven he. Zoveel is er bij die wedstrijd ook niet gebeurd. En Lierse had dit echt kunnen vermijden als ze ons gewoon 6000 tickets hadden gegeven achter de goal. Dan zat elke antwerpsupporter mooi samen.

Het was inderdaad de schuld van Lierse, maar ook van die bepaalde "supporters". Ach ik heb toen mezelf voorgenomen dat als dit nog eens gebeurd, ik nooit nog naar het Lisp ga. En er zijn wel een pak dingen gebeurd, erger kon ook.

AthleticHolanda

Citaat van: Ici c est Paris op dec 12, 2008, 17:46:45
13 januari 20:45: KV Mechelen - Anderlecht

Aan deze zit ik ook te denken, met aansluitend een dag later Racing-Zulte, maar het is eerst zaak een (goedkope) slaapplaats te vinden en kaartjes voor KV natuurlijk. Hoe probeer je eraan te geraken? Morgen begint op ticketingonline geloof ik de verkoop, hoop dat het niet al uitverkocht is 's avonds...

HJanneman

Citaat van: AthleticHolanda op dec 14, 2008, 20:26:59
Aan deze zit ik ook te denken, met aansluitend een dag later Racing-Zulte, maar het is eerst zaak een (goedkope) slaapplaats te vinden en kaartjes voor KV natuurlijk. Hoe probeer je eraan te geraken? Morgen begint op ticketingonline geloof ik de verkoop, hoop dat het niet al uitverkocht is 's avonds...

Dat zal wel meevallen denk ik, want volgens mij gaan de supporters liever kaarten halen aan 't secretariaat van de club,want voor KV Mechelen - Standard waren er meer dan een week lang kaarten te koop voor meer dan drie vakken via ticketingonline(waar de verkoop standaard eerder start dan op het secretariaat), waarna het vervolgens binnen een dag(of twee) uitverkocht was toen ze begonnen met de voorverkoop aan 't stadion.
Misschien zijn de Mechelen-fans niet zulke internet-bankierders..

Hugo

Citaat van: HJanneman op dec 14, 2008, 22:19:32
Dat zal wel meevallen denk ik, want volgens mij gaan de supporters liever kaarten halen aan 't secretariaat van de club,want voor KV Mechelen - Standard waren er meer dan een week lang kaarten te koop voor meer dan drie vakken via ticketingonline(waar de verkoop standaard eerder start dan op het secretariaat), waarna het vervolgens binnen een dag(of twee) uitverkocht was toen ze begonnen met de voorverkoop aan 't stadion.
Misschien zijn de Mechelen-fans niet zulke internet-bankierders..

Joost stelde vrijdag al terecht dat de Belgen www.ticketingonline.be nog niet hebben ontdekt.

Ici c est Paris

Citaat van: AthleticHolanda op dec 14, 2008, 20:26:59
Aan deze zit ik ook te denken, met aansluitend een dag later Racing-Zulte, maar het is eerst zaak een (goedkope) slaapplaats te vinden en kaartjes voor KV natuurlijk. Hoe probeer je eraan te geraken? Morgen begint op ticketingonline geloof ik de verkoop, hoop dat het niet al uitverkocht is 's avonds...

Mijn tickets zijn geregeld, nog ruim aanbod.

HJanneman

Vak J?Dan zit je mooi tussen beide vuren, aan je rechterzijde de fanatieke aanhang van Malinwa en links het uitvak.
Toen ik kaarten bestelde voor Mechelen-Standard was die zijde niet meer beschikbaar, anders had ik ook zeker voor J gekozen.

Geluk bij een ongeluk kon ik dan weer noemen dat aan de overzijde van de fanatieke kant de fankeet en vele kantines gevestigd zijn, inclusief een mooi zicht op beide sfeervakken(het heeft dus allebei zijn voordelen).

spons

16-01  Hoerenveen - Feyenoord ( toch nog europees voetbal na de winterstop )
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Joost

Citaat van: HJanneman op dec 15, 2008, 15:14:41
Vak J?Dan zit je mooi tussen beide vuren, aan je rechterzijde de fanatieke aanhang van Malinwa en links het uitvak.
Toen ik kaarten bestelde voor Mechelen-Standard was die zijde niet meer beschikbaar, anders had ik ook zeker voor J gekozen.

Geluk bij een ongeluk kon ik dan weer noemen dat aan de overzijde van de fanatieke kant de fankeet en vele kantines gevestigd zijn, inclusief een mooi zicht op beide sfeervakken(het heeft dus allebei zijn voordelen).
Volgens mij heb je dan een deel van het stadion gemist want onder de andere en naast die andere tribune zijn ook kantines gevestigd.