Auteur Topic: Duitsland  (gelezen 619161 keer)

Offline Mrmtty20

• Geslacht: Man
Re: Duitsland
« Reactie #2385 Gepost op: nov 13, 2021, 19:01:35 »
Doordat onze trip naar de Spakenburgderby in het water valt op 20/11 zijn we naar alternatieven op zoek gegaan.
We zijn al gauw in Duitsland uitgekomen bij Aachen - Fortuna Köln waarna we doorrijden om in Belgie nog eentje mee te pikken.
Is Tivoli nog de moeite qua sfeer/stadion of kijken we liever naar een andere Duitse wedstrijd zoals Darmstadt - St Pauli?
Kaartjes zijn makkelijk online te krijgen bij Aachen, maar kan ik ze eventueel aan het loket kopen om een e-ticket te vermijden?

Offline jdebruin96

« Reactie #2386 Gepost op: nov 13, 2021, 19:18:54 »
Aachen kan je gemakkelijk aan het loket kopen. Ik ben nog nooit bij Darmstadt geweest dus geen idee hoe het daar is, maar ik vond Aachen leuk voor een xtje maar zou het persoonlijk niet echt aanraden
Voetbal = Leven
Leven = Voetbal

Offline Freekos79

« Reactie #2387 Gepost op: nov 13, 2021, 19:30:18 »
Doordat onze trip naar de Spakenburgderby in het water valt op 20/11 zijn we naar alternatieven op zoek gegaan.
We zijn al gauw in Duitsland uitgekomen bij Aachen - Fortuna Köln waarna we doorrijden om in Belgie nog eentje mee te pikken.
Is Tivoli nog de moeite qua sfeer/stadion of kijken we liever naar een andere Duitse wedstrijd zoals Darmstadt - St Pauli?
Kaartjes zijn makkelijk online te krijgen bij Aachen, maar kan ik ze eventueel aan het loket kopen om een e-ticket te vermijden?

Er wordt bij veel wedstrijden geen kaartverkoop meer op.de wedstrijddag aangeboden ivm corona. Even in de gaten houden.
Volgende wedstrijd: ?

Offline Appie

« Reactie #2388 Gepost op: nov 14, 2021, 13:10:19 »
Fortuna v Utrecht zal 'm niet worden.

Dat denk ik ook niet. Dan wordt het toch Wuppertal zaterdagmiddag.
En Fortuna - FC Utrecht maar op TV volgen.

Offline watergatehopper

• http://www.watergatehopper.nl
    • watergatehopper
« Reactie #2389 Gepost op: nov 14, 2021, 20:31:48 »
Aachen kan je gemakkelijk aan het loket kopen. Ik ben nog nooit bij Darmstadt geweest dus geen idee hoe het daar is, maar ik vond Aachen leuk voor een xtje maar zou het persoonlijk niet echt aanraden

Voor mij is Darmstadt al een poos geleden. Voor de verbouwing. Ik heb toen online besteld maar er was voldoende verkoop aan de loketten toen. Qua reisafstand is Darmstadt geen Aachen en daarom zou ik geen risico nemen als er niet over gecommuniceerd wordt. Belletje/ mailtje naar de club biedt vast uitkomst. Succes!

Offline Semper Fidelis

« Reactie #2390 Gepost op: nov 15, 2021, 12:09:16 »

Ben zelf een paar jaar terug bij Alemannia Aachen- SV Rödinghausen geweest voor zo'n 5k en vond het niet heel bijzonder, ook omdat er zo'n 30,000 man in het stadion past. Darmstadt - Pauli lijkt mij dan wel een gave pot en wss een ramvol uitvak, maar is afhankelijk of je zin hebt om zoveel kilometers extra te maken. In de Futbology app staan wel maar potjes in het Ruhrgebiet, waaronder Borussia Dortmund - VfB Stuttgart. 

Offline Jobo

« Reactie #2391 Gepost op: nov 15, 2021, 14:13:02 »
Darmstad zit wel middenin de verbouwing.
Wel goed te volgen via
https://www.sv98.de/home/lilien/baucam-haupttribuene/?no_cache=1

Ik wacht een jaartje met bezoeken.

Offline Mrmtty20

« Reactie #2392 Gepost op: nov 15, 2021, 15:04:02 »
Dank voor alle reacties. Relatief grote clubs en mooie wedstrijden zijn inmiddels al uitverkocht doordat het zo last minute is.
Speciaal rijden naar Aachen doe ik dus niet, die zal ik wel eens meepikken in combinatie. We zien nog wel waar we terecht komen dit weekend.

Offline ricodejong4

• Het Trapveldje
« Reactie #2393 Gepost op: nov 15, 2021, 15:09:34 »
Dank voor alle reacties. Relatief grote clubs en mooie wedstrijden zijn inmiddels al uitverkocht doordat het zo last minute is.
Speciaal rijden naar Aachen doe ik dus niet, die zal ik wel eens meepikken in combinatie. We zien nog wel waar we terecht komen dit weekend.

Ik zie dat Oberhausen ook thuis speelt. Weliswaar 'slechts' tegen Schalke II, maar Oberhausen is een prima stadion en ook last-minute zijn er nog genoeg kaarten te verkrijgen.