liverpool-arsenal bezoeken

Gestart door tvg, jun 16, 2019, 14:32:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

tvg

goedemiddag,
van de week is het speelschema van de premier league bekend gemaakt.
aangezien ik een aantal jaar helemaal gek ben van liverpool word het tijd om een keer een wedstrijd te bezoeken.
24 augustus staat liverpool-arsenal op het programma, die wedstrijd wil ik gaan bezoeken.
ook wil ik dan een bezoekje brengen aan goodison park.

ik heb al rond gekeken op internet naar een betaalbaar voetbal reisje.
ik kwam uit op liverpoolreizen.nl , ik heb daar een e-mail naar gestuurd maar er word niet op gereageerd.

heeft iemand nog tips en tricks om voor een normale prijs een weekend te kunnen verblijven en een wedstrijd te kunnen bezoeken?
de website,s die complete reizen aanbieden vragen 700-800 euro.

bagger010

Dit jaar heb ik met moeite kaarten bemachtigd via de reguliere kanalen bij Everton en Leeds United door een membership kaart aan te vragen bij de clubs. Zo kan je met voorrang kaarten kopen voor wedstrijden (zoals in Nederland met de clubcards). Het aanschaffen van zowel een membershipkaart als een wedstrijdkaart scheelt aanzienlijk dan wanneer je het via een organisatie doet.

ALenstra

Kaarten voor Liverpool zijn lastig te krijgen en helemaal voor zo'n wedstrijd. Reken er maar niet op dat je een kaartje tegen de face value prijs krijgt. Een membership bij Liverpool is leuk maar geen garantie op kaarten. En de datum van 24 augustus staat ook nog niet vast.

Freekos79

Face value kun je vergeten. Liverpoolreizen.nl wordt vaak aangeraden inderdaad.
Volgende wedstrijd: ?

Defender

Vorig seizoen een vrouw tegengekomen op Anfield die haar man ticketje cadeau deed..
Ook Liverpool-Arsenal, tussen kerst en nieuwjaar..
Ze betaalde 650 euro per kaart op Viagogo

Ze kon er volgens haar rechtstreeks op geen enkele manier aankomen en vond dat haar man dat dan maar eens verdiende om een ticket net iets teveel te betalen
There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa

tvg

Bedankt voor de reactie,s !
Ik heb afgelopen donderdag al een e-mail gestuurd naar liverpoolreizen.nl.
Er word helaas niet terug gereageerd.
Heeft iemand hier andere contact gegevens van deze website?
Op de website staat alleen een e-mail adres.

ALenstra

Kan zijn dat die persoon het druk heeft met andere dingen. Ik zou een paar dagen wachten en daarna nog eens mailen.

FCT1980

Citaat van: tvg op jun 16, 2019, 20:00:35
Bedankt voor de reactie,s !
Ik heb afgelopen donderdag al een e-mail gestuurd naar liverpoolreizen.nl.
Er word helaas niet terug gereageerd.
Heeft iemand hier andere contact gegevens van deze website?
Op de website staat alleen een e-mail adres.

Die jongen heeft geen website volgens mij. Enkel een mailadres. Ik krijg normaal altijd mail van hem over komende wedstrijden maar die heb ik ook al een tijdje niet gehad.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Joost

Citaat van: FCT1980 op jun 17, 2019, 09:26:37
Die jongen heeft geen website volgens mij. Enkel een mailadres. Ik krijg normaal altijd mail van hem over komende wedstrijden maar die heb ik ook al een tijdje niet gehad.

Zijn email is info@liverpoolreizen.nl en daar staat ook een site. Maar ik heb als sinds 20 maart geen mail meer gehad. Ik denk dat hij op vakantie is.

tvg

Naar dat email adres heb ik gemailt maar helaas krijg ik geen reactie.
Nog even afwachten en anders opzoek naar een andere betaalbare optie.

ALenstra

Op de website van Liverpool wordt ook de mogelijkheid geboden een arrangement met hotel en kaartje te boeken.

tvg

Dat heb ik nog niet gevonden.
Waar kan ik dat vinden?
Kun je misschien een link posten


FCT1980

Niet te betalen die kaarten.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

jdebruin96

Klopt,maar zolang mensen er voor blijven betalen..