Week 46 : 15 t/m 21 november 2021

Gestart door spons, nov 14, 2021, 14:22:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nort

Citaat van: ricodejong4 op nov 19, 2021, 09:57:49
Hmm, is niet mijn ervaring Nort. Eind 2019 wilde ik Dortmund bezoeken en ik zag geen andere optie dan een fors bedrag middels Viagogo neer te leggen of in het uitvak te zitten tegen een kleinere club. Vrije verkoop op de website was er niet, mits je mazzel had met de aangeboden tweede markt.
Ik wil zeker niet beweren dat het voor iedere wedstrijd van Dortmund mogelijk is/was om kaartjes direct via de club te kopen, maar er waren/zijn genoeg mogelijkheden om Dortmund in de competitie/Europees te zien spelen. Zelf heb ik kaarten in de vrije verkoop gekocht tegen Spurs (Europa League 16e finale) en Leipzig + een keer in het uitvak gezeten van Hertha. En dan heb ik eigenlijk nooit echt moeite gedaan om aan kaartjes te komen.

Mokum1900

zonder te overdrijven , waren ongeveer 1500 ajacieden op de thuis tribune bij de wedstrijd Dortmund - Ajax

17/11 Zandvliet Sport- Sint joB
20/11 De Meeuwen - MZVC   ( dan maar op het fietspad staan , kun je de wedstrijd prima volgen)
21/11 JETTE - Couvin-Mariembourg
Waar je ook gaat ik volg je overal

syntric

20/11: Alken - Juve Hasselt
21/11: Sint-Truiden - Antwerp
Groundhopper for life :-)

Joost

Citaat van: syntric op nov 21, 2021, 10:55:10
20/11: Alken - Juve Hasselt
21/11: Sint-Truiden - Antwerp
Poeh Alken, dat was geen pretje herinner ik me.

Werd alleen leuk toen ik aan de praat raakte met een stel Engelsen die 400+ wedstrijden in een kalenderjaar zagen.

syntric

#19
Citaat van: Joost op nov 22, 2021, 00:06:22
Poeh Alken, dat was geen pretje herinner ik me.

Werd alleen leuk toen ik aan de praat raakte met een stel Engelsen die 400+ wedstrijden in een kalenderjaar zagen.

Geen idee wat jij onder 'geen pretje' verstaat, maar ik ben iemand die nogal snel tevreden is :-) Geef mij een warme kantine en een kippesoepje op een koude novemberavond and it's all good :-)
Al waren er wel geen doelpunten en het is nu geen pareltje van een ground
Groundhopper for life :-)

Joost

Citaat van: syntric op nov 22, 2021, 11:14:35
Geen idee wat jij onder 'geen pretje' verstaat, maar ik ben iemand die nogal snel tevreden is :-) Geef mij een warme kantine en een kippesoepje op een koude novemberavond and it's all good :-)
Al waren er wel geen doelpunten en het is nu geen pareltje van een ground

Ik had een koude oktoberavond en ook nog een doodsaaie wedstrijd. Die dag werden de jeugdploegen voorgesteld waardoor het uitzonderlijk druk was en de kantine overvol was. En vreselijk lelijk kunstgras.


Koning Kriel

Citaat van: Nort op nov 19, 2021, 13:48:46
Ik wil zeker niet beweren dat het voor iedere wedstrijd van Dortmund mogelijk is/was om kaartjes direct via de club te kopen, maar er waren/zijn genoeg mogelijkheden om Dortmund in de competitie/Europees te zien spelen. Zelf heb ik kaarten in de vrije verkoop gekocht tegen Spurs (Europa League 16e finale) en Leipzig + een keer in het uitvak gezeten van Hertha. En dan heb ik eigenlijk nooit echt moeite gedaan om aan kaartjes te komen.

Tot een jaar of vijf geleden ging het vrij makkelijk bij BVB. Maar de laatste jaren was er bijna niet tussen te komen.

geelzwarte

Citaat van: Koning Kriel op nov 18, 2021, 09:42:59
De BVB hype lijkt redelijk voorbij. Zijn nog veel kaarten te krijgen op de BVB website.

Heeft ook wel met de 2G regel te maken was even teruggeschroefd naar de 3G.
Ultra's blijven ook weg waren onlangs in Amsterdam er pas voor de 1ste keer er weer bij.

Gaat dan ook nog wel even duren dat de sfeer weer is zoals voor corona.