Auteur Topic: Welke stad?  (gelezen 2663 keer)

Offline Joep2002

• Geslacht: Man
Welke stad?
« Gepost op: dec 28, 2021, 10:25:19 »
Als ik zeg:

- Leeds
- Leicester
- Stoke-on-Trent

Wat zeggen jullie dan?

Online ALenstra

Re: Welke stad?
« Reactie #1 Gepost op: dec 28, 2021, 10:28:12 »
Ik heb alleen ervaring met Leeds. Een bezoek is zeker de moeite waard.

Offline syntric

« Reactie #2 Gepost op: dec 28, 2021, 10:48:29 »
Als ik zeg:

- Leeds
- Leicester
- Stoke-on-Trent

Wat zeggen jullie dan?

Persoonlijk: 1Leicester 2 Stoke 3 Leeds
Leeds kwam mij nogal armoedig over, op weg naar het stadion kwam ik echt een paar 'Coronation Street' toestanden tegen.
Stoke is heel apart, aangezien het eigenlijk een samenraapsel van 6 dorpen is, die elk hun eigen centrum hadden. Het station lag in Stoke, daarom koos men voor die gemeenschappelijke naam, maar de belangrijkste kern is eigenlijk Hanley. Je zou dus kunnen stellen dat het centrum van Stoke niet in Stoke maar in Hanley ligt :-) Ik raad een wandeling van het station naar het stadion van Stoke via het Trent and Merseycanal aan, best de moeite en er lag een boot waar je wat kon eten en drinken. Leicester vond ik het mooiste wel.
« Laatst bewerkt op: dec 28, 2021, 12:05:12 door syntric »
Groundhopper for life :-)

Offline Joost

« Reactie #3 Gepost op: dec 28, 2021, 16:29:11 »
Ik zeg dan vooral. Wat is je vraag en waarom zet je het niet in een bestaand topic.

Offline Jef400

« Reactie #4 Gepost op: dec 28, 2021, 21:02:34 »
Als ik zeg:

- Leeds
- Leicester
- Stoke-on-Trent

Wat zeggen jullie dan?
Dat Leeds, gevolgd door Leicester de meeste inwoners heeft. Maar alleen Stoke-on-Trent twee league clubs heeft.

Offline Joep2002

« Reactie #5 Gepost op: dec 29, 2021, 11:04:06 »
Ik zeg dan vooral. Wat is je vraag en waarom zet je het niet in een bestaand topic.

Hoi Joost,

Bedankt voor je leuke vragen!

Ik zal hierbij even kort ingaan op beide vragen:

Vraag 1: Wat is je vraag?
Mijn vraag is wat leuke steden zijn in Engeland op voetbalgebied, in één van deze steden ga ik misschien studeren dus vandaar dat ik vraag wat de ervaringen zijn van anderen met deze steden. Ik vond een forum over groundhopping en voetbal een geschikte plek om dit te vragen.

Vraag 2: Waarom zet je dit niet in een bestaand topic?
Ik heb een nieuw topic gemaakt omdat ik geen ander geschikt topic kon vinden waar ik deze vraag goed tot zijn recht vond komen. Mocht jij hier anders over denken, laat het mij dan vooral weten!

Nogmaals bedankt voor je interesse en houd onze officiële kanalen in de gaten!

Met vriendelijke groet,
Joep

Offline Sebastiaan_W

• Voetbal is meer dan gewoon een wedstrijd
« Reactie #6 Gepost op: jan 02, 2022, 10:26:43 »
Een vriend van mij heeft in Leeds gestudeerd en heeft daar een heerlijke tijd gehad.

Van de drie steden lijkt Stoke me de minste qua stad. 

Offline Nort

« Reactie #7 Gepost op: jan 02, 2022, 11:17:25 »
Als je voor het voetbal gaat en je wilt voornamelijk thuiswedstrijden bezoeken, dan is Stoke het handigst. Zowel bij Leeds als Leceister heb je een membership nodig en gaan de kaarten voor thuiswedstrijden op basis van loting.

Leeds ligt logistiek gunstig voor het vincken.

Offline FCT1980

« Reactie #8 Gepost op: jan 02, 2022, 11:41:00 »
Als je voor het voetbal gaat en je wilt voornamelijk thuiswedstrijden bezoeken, dan is Stoke het handigst. Zowel bij Leeds als Leceister heb je een membership nodig en gaan de kaarten voor thuiswedstrijden op basis van loting.

Leeds ligt logistiek gunstig voor het vincken.

Leicester ligt juist lekker centraal dus voor de voetbal is dat misschien het handigste.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Offline Freekos79

« Reactie #9 Gepost op: jan 02, 2022, 15:03:21 »
Leeds is je beste keuze. Een echte studentenstad, ligt centraal met goede connecties naar het zuiden en noorden. Zelf heb ik ooit nog eens overwogen daar te gaan wonen.
Volgende wedstrijd: ?

Offline Nort

« Reactie #10 Gepost op: jan 02, 2022, 20:57:23 »
Leicester ligt juist lekker centraal dus voor de voetbal is dat misschien het handigste.
Aangezien je in een half jaar niet ieder stadion kunt bezoeken, ligt Leeds juist ideaal met mooie clubs/stadions in de directe omgeving.