Week 3: 17 januari t/m 23 januari 2022

Gestart door syntric, jan 15, 2022, 11:07:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

syntric

22/1: Dunkerque - Sochaux. De eerste wedstrijd in het nu volledig vernieuwde stadion(netje).
Groundhopper for life :-)

bagger010


MichielB


Stadiumhopper

In afwachting van opnieuw een pers accreditatie, maar anders aanstaande zaterdag Willem II - FC Twente.
Bezochte grounds: 69

Instagram: Stadiumhopper.nl
Blog: https://www.stadiumhopper.nl/

ricodejong4

Kun je zo'n persaccreditatie 'zomaar' aanvragen? Hoef je niet te bewijzen dat je voor een krant/nieuwszender o.i.d. werkt?
Als die lockdown nog lang duurt kan ik het wellicht ook overwegen.

Koning Kriel

Maar er is toch helemaal niets leuks aan om in je eentje in het stadion te zitten?

Robin

22/01 Manchester United FC - West Ham United FC

Stadiumhopper

Citaat van: ricodejong4 op jan 19, 2022, 10:36:06
Kun je zo'n persaccreditatie 'zomaar' aanvragen? Hoef je niet te bewijzen dat je voor een krant/nieuwszender o.i.d. werkt?
Als die lockdown nog lang duurt kan ik het wellicht ook overwegen.

Bij FC Eindhoven heb ik laten weten dat ik kwam als freelance fotograaf. Op die manier kreeg ik een accreditatie.
Bezochte grounds: 69

Instagram: Stadiumhopper.nl
Blog: https://www.stadiumhopper.nl/

Stadiumhopper

Citaat van: Koning Kriel op jan 19, 2022, 11:48:36
Maar er is toch helemaal niets leuks aan om in je eentje in het stadion te zitten?

Toch is het wel leuk dat je overal kan komen. Heb een tijdje rustig op de perstribune gezeten, tijdje op het veld gestaan en naast de dugout van FC Eindhoven.
Bezochte grounds: 69

Instagram: Stadiumhopper.nl
Blog: https://www.stadiumhopper.nl/

syntric

Citaat van: Koning Kriel op jan 19, 2022, 11:48:36
Maar er is toch helemaal niets leuks aan om in je eentje in het stadion te zitten?
Leuk toch om tegen de kleinkinderen te vertellen, 'die keer toen ik de enige toeschouwer was' :-)
Groundhopper for life :-)

syntric

Citaat van: ricodejong4 op jan 19, 2022, 10:36:06
Kun je zo'n persaccreditatie 'zomaar' aanvragen? Hoef je niet te bewijzen dat je voor een krant/nieuwszender o.i.d. werkt?
Als die lockdown nog lang duurt kan ik het wellicht ook overwegen.

Op internetsites kan je zo'n perskaart op een paar minuutjes bestellen, je kan uit honderden modellen kiezen, ik ken er die er al jaren her en der mee binnenraken...vroeger ook nog gedaan, tegenwoordig voorbeeldig burger :-)
Groundhopper for life :-)

Mokum1900

21/1 Red star Paris - Chambly
22/1 Atletico Paris - entene sannois Gratien
23/1 Als ik zin heb nog in parijs te blijven vast nog iets


ben benieuwd wat er vandoor gaat, aangezien mn plannetjes al veel zijn verdwenen door corona
Waar je ook gaat ik volg je overal

syntric

Citaat van: Mokum1900 op jan 19, 2022, 21:16:08
21/1 Red star Paris - Chambly
22/1 Atletico Paris - entene sannois Gratien
23/1 Als ik zin heb nog in parijs te blijven vast nog iets


ben benieuwd wat er vandoor gaat, aangezien mn plannetjes al veel zijn verdwenen door corona
Ik ben heel optimistisch, nu zelfs Engeland een beetje normaal lijkt te gaan doen :-)
Groundhopper for life :-)

watergatehopper

Citaat van: MichielB op jan 18, 2022, 09:27:44
22/1: SV Straelen - Bonner SC

Is dit ook tot een maximum van 750 zuschauer?
Of wat zijn vandaag de regels? Ik kan het niet meer volgen.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

rogo_breda

Ja, volgens hun eigen info verkopen ze 750 kaarten, online zijn ze nog te verkrijgen.