Overigen > Overige sporten

Tour de France

<< < (2/6) > >>

Gerrit-Jan:

--- Citaat van: Maroboduus op jul 04, 2008, 22:12:14 ---En we gaan in elk geval een nieuwe winnaar krijgen, want Alberto Contador mag niet aan de start verschijnen. Nu maar hopen dat Valverde niet wint.

--- Einde van citaat ---

Waarom hoop je dat Valverde niet wint? Denk zelf overigens dat Valverde toch echt gaat winnen, schat Evans en Menchov net iets lager in...

Sebastiaan_W:
Via hyves doe ik mee aan de telesport pool. Zijn er nog anderen die hier aan meedoen?

Stadionhopper:
Ik doe met Dagblad de Limburger mee (net als 9.000 anderen).

hgrm:
Wat een prachtige finale was dat gisteren. Hopelijk wordt de hele tour zo spectaculair. Wie er wint, is me om het even zolang de bergetappes maar niet doodgeslagen worden zoals in het verleden met ploegen als die van Indurain en Armstrong. En een tour zonder al te veel massasprints zou ik ook leuk vinden.

Stadionhopper:
Over het algemeen is de Tour de France dit jaar een beetje een fletse tour. Zondag is de laatste etappe, zaterdag zal de Tour beslist gaan worden. Naar alle waarschijnlijkheid zal Cadel Evans of Carlos Sastre de Tour gaan winnen.

In navolging van Tourartiest aller tijden 2007 zal Rowwen Heze dit jaar uitverkozen worden tot Tourartiest aller tijden 2008. Begin deze maand
heeft Rowwen Heze zelfs een speciaal liedje over de Tour de France uitgebracht: "Nar Boave"

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie