Week 45 Maandag 5 november t/m zondag 11 november

Gestart door Luccie, okt 03, 2018, 08:36:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DanielsenAxedal

09/11: 20.30: Antwerp-Oostende

Echter gaat er tot onze verbazing geen enkele trein meer terug naar Nederland na 21.45. Wij (3 man) zitten daarom met een groot probleem.
Proberen een auto te regelen en anders de kaarten terug te ''geven''.
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

Jehoentelaar

Misschien kun je iets vinden via BlaBlaCar of een verhuurbedrijf?
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

ALenstra

Zomaar een tip: check de reismogelijkheden voordat je kaarten besteld voor een wedstrijd................
Anders een jeugdherberg in Antwerpen zoeken?

FCT1980

Volgens mij is het idd niet heel moeilijk om vooraf wat research te doen of nu nog een auto te lenen/huren of overnachting te boeken.
Kost paar cent extra maar kaarten terugdoen is vervelender lijkt me.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Joost

Iets met ezel en steen ;)

Citaat van: DanielsenAxedal op jan 23, 2018, 19:41:21
Komende donderdag heb ik een ticket voor Club Brugge - Oostende KV

Mijn probleem is echter, hoe kom ik na de wedstrijd die ongeveer half 11 's avonds klaar is weer naar huis/Nederland.
Wanneer ik treinlijnen bekijk kan ik pas 7 uur 's ochtends weer in NL zijn...
Iemand hier enige ervaring mee?

Heb de ticket op viagogo en ticketswap gezet, maar stel niemand koopt dit dan wil ik de gok wellicht wagen.

Je kunt met Eurolines om 3:30 naar Amsterdam.
Of met Flixbus om 2:25 naar Utrecht

Wellicht is rome2rio.com een handige site voor je.

DanielsenAxedal

Bedankt allen, komt goed geen zorgen.
Is inderdaad mij toen ook overkomen maar dit keer leek het mij vanzelfsprekend dat een grote stad als Antwerpen nog wel een trein naar NL zou sturen, maar nee.
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

syntric

Citaat van: ALenstra op nov 07, 2018, 13:13:45
Zomaar een tip: check de reismogelijkheden voordat je kaarten besteld voor een wedstrijd................
Anders een jeugdherberg in Antwerpen zoeken?

Dat is idd jeugdige onbezonnenheid. Als ik in de jaren 80 ging groundhoppen toen het woord nog niet uitgevonden was, hing ik ook af van OV, dan bracht je de nacht ook wel eens door op het station van Dordrecht enzo :-)
Groundhopper for life :-)

headout

Citaat van: Jehoentelaar op nov 07, 2018, 12:15:10
10/11 17:00 VV Glimmen - Be Quick 1887
10/11 20:00 VV Gorecht - VV Noordwolde
Leuk, VV Glimmen is het amateurclubje waar ik mijn jongere jaren heb gevoetbald; volg het nu alleen nog op afstand. Ik heb ook even overwogen om deze pot te doen; de hoofdklasser Be Quick op bezoek komt niet vaak voor.

En met Gorecht een leuke dubbel om te doen.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

ALenstra

Citaat van: syntric op nov 07, 2018, 16:01:21
Dat is idd jeugdige onbezonnenheid. Als ik in de jaren 80 ging groundhoppen toen het woord nog niet uitgevonden was, hing ik ook af van OV, dan bracht je de nacht ook wel eens door op het station van Dordrecht enzo :-)
Nooit last van gehad. In die tijd had ik een spoorboekje van de NS plus de International Timetable van Thomas Cook.

Jef400


Remonvdh


spons

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Jeje


Jehoentelaar

Citaat van: headout op nov 08, 2018, 09:45:15
Leuk, VV Glimmen is het amateurclubje waar ik mijn jongere jaren heb gevoetbald; volg het nu alleen nog op afstand. Ik heb ook even overwogen om deze pot te doen; de hoofdklasser Be Quick op bezoek komt niet vaak voor.

En met Gorecht een leuke dubbel om te doen.

Het liep uiteindelijk iets anders in de planning. Meerdere belangen bij elkaar brengen leverde uiteindelijk het bekerduel tussen Scharnegoutum en SWZ Sneek op. Gezien de uitslagen op alle velden heb ik qua spanning niet veel gemist.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar