Hoofdmenu

Work in progress

Gestart door Sebastiaan_W, apr 13, 2008, 10:03:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

rogo_breda

Waar is de club aan toe? Aan nóg meer staanplaatsen? Ik hoop het! Maar dat mag niet in de Bundesliga, lees ik hierboven.

De hoofdtribune ziet er prima uit, maar zit nooit vol volgens mij? De staantribunes stonden ramvol toen ik er was.

hgrm

Als ze promoveren hebben ze niet genoeg zitplaatsen (of die zitplaatsen uitverkopen, daar let de bond niet op....). Dus de hoofdtribune moet uitgebreid worden. Het is wel de bedoeling om alles wat nu staan is ook staan te houden en zelfs uit te breiden.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

HRM1880

Citaat van: hgrm op nov 07, 2016, 12:37:26
Als ze promoveren hebben ze niet genoeg zitplaatsen (of die zitplaatsen uitverkopen, daar let de bond niet op....). Dus de hoofdtribune moet uitgebreid worden. Het is wel de bedoeling om alles wat nu staan is ook staan te houden en zelfs uit te breiden.
Zelfs voor 2. Bundesliga zouden ze er vanaf volgend seizoen te weinig hebben. Omdat ze daar dan toch iets aan moeten doen bestaan de plannen om ineens uit te breiden. De hoofdtribune is niet echt in trek omdat die plaatsen duur zijn gezien de beperkte aantal plaatsen.

Langemannetje

Klopt idd, tegen een niet noemenswaardige tegenstander vragen ze op de hoofdtribune 35 - 45  eu. Staan op de korte zijde kan al vanaf 12 eu.
73 grounds in 14 verschillende landen

watergatehopper

🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Cyclebob

Iemand onlangs nog in het voormalige Jahnstadion van Marl-Hüls geweest? Wil het op koningsdag gaan bezoeken als het nog niet tegen de vlakte is tegen die tijd.
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

Hugo

Citaat van: Cyclebob op apr 02, 2017, 09:08:18
Iemand onlangs nog in het voormalige Jahnstadion van Marl-Hüls geweest? Wil het op koningsdag gaan bezoeken als het nog niet tegen de vlakte is tegen die tijd.

Ja, afgelopen najaar ben ik daar geweest.

watergatehopper

🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Jehoentelaar

Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Koning Kriel

Citaat van: Jehoentelaar op jun 20, 2017, 20:25:14
Renders van de plannen aan het adres van 1.FC Union Berlin: http://www.textilvergehen.de/2017/06/20/so-soll-das-neue-stadion-an-der-alten-foersterei-aussehen-oder-wie-dirk-zingler-sagt-affengeil/

Dat ziet er echt tof uit, +5000 zitplaatsen en +10000 staanplaatsen. Was bang dat ze veel meer zitplaatsen zouden doen, gelukkig is Union een club met principes.

San Paolo

Standard Luik doet het mij aan denken. Of Kaiserslautern.

Jehoentelaar

Moet maar zien hoe het uiteindelijk in het echt eruit gaat zien, maar ik ben er op zich ook wel over te spreken. Standard de Liège was inderdaad ook de eerste referentie die mij te binnen schoot.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Langemannetje

Ik werd er als Union-begeisterte wel warm van eigenlijk. De nieuwe Alte Försterei lijkt een heel eigen karakter te gaan krijgen. Stehplatz-Tempel, het woord alleen al!
73 grounds in 14 verschillende landen

watergatehopper

#103
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

watergatehopper

🇧🇪 Eerste klasse B ✅