Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

Ralf

Topwedstrijden zijn dan de wedstrijden tegen topploegen :)
Inderdaad verdient hij er goed aan. Maar van de andere kant. Als we het zelf zouden regelen ben je ook al zeker 40 pond voor een kaart kwijt (als je die al krijgt) en dan moet je nog een hotel voor 3 nachten.

Het is in ieder geval goedkoper dan de commerciele ticketbureaus..

Wesley

Heb je de tickets al? Omdat ik vaak m'n twijfels heb bij dit soort site's.

Voetbalhopper

Citaat van: Wesley op jan 24, 2012, 17:00:21
Heb je de tickets al? Omdat ik vaak m'n twijfels heb bij dit soort site's.
Die site is betrouwbaar, wordt ook vermeld in het 2e boek van tom bodde

TeeZee

Citaat van: yesyes op jan 24, 2012, 17:17:47
Die site is betrouwbaar, wordt ook vermeld in het 2e boek van tom bodde
Maar niet up to date, wedstrijdschema van vorig seizoen staat er nog.

hstevenm

Denken jullie dat het mogelijk is om aan kaarten te komen voor de carling cup finale?
Persoonlijk denk ik dat het via de cardiff kant nog een beetje kans maak.

Gr. steven

Joost

Citaat van: hstevenm op jan 26, 2012, 13:38:39
Denken jullie dat het mogelijk is om aan kaarten te komen voor de carling cup finale?
Persoonlijk denk ik dat het via de cardiff kant nog een beetje kans maak.

Gr. steven

Ik denk het wel.

Er kunnen veel mensen in het stadion en Cardiff is natuurlijk al voor de 4e keer in 5 jaar op Wembley te zien.
Houd de officiele website van Cardiff City in de gaten,  en zorg dat je in hun ticketsysteem staat. Je kan je bijvoorbeeld nu al registreren en dan een goedkoop kaartje kopen voor een wedstrijd die binnenkort is. Dan ga je gewoon niet maar sturen ze het wel op.

Dan ben je namelijk wel al geregistreerd als klant en heb je meer kans.

Maar het zou wel moeten lukken.

Je kunt bijvoorbeeld een kaartje kopen voor een

hgrm

Ooit ben ik in het systeem van Aston Villa terecht gekomen (met het oog op het kopen van kaartje voor Villa-Brum City) door een sjaal te bestellen via de website. Dat ging ongeveer zo:

- Hello, Can I buy a ticket for the match vs. Birmingham City?
- Do you have a booking history?
- No, I don't have one. How do I get one?
- You get one if you buy a ticket of order something in the online shop?
- So, if I buy a scarf in the online shop, I can call you back and buy a ticket?
- Ehm....yes, that's correct.

Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Vladimir1973

Citaat van: hgrm op jan 26, 2012, 17:06:31
Ooit ben ik in het systeem van Aston Villa terecht gekomen (met het oog op het kopen van kaartje voor Villa-Brum City) door een sjaal te bestellen via de website. Dat ging ongeveer zo:

- Hello, Can I buy a ticket for the match vs. Birmingham City?
- Do you have a booking history?
- No, I don't have one. How do I get one?
- You get one if you buy a ticket of order something in the online shop?
- So, if I buy a scarf in the online shop, I can call you back and buy a ticket?
- Ehm....yes, that's correct.

haha..... prima geregeld!
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

Bob

28-02-2012: Barnet FC - Bradford City in het Underhill Stadium
29-02-2012: Engeland - Nederland op Wembley

En ik ben ook druk bezig met het in de gaten houden van de site van Cardiff City voor tickets voor de Carling Cup finale.

RoelG

#969
Wil zelf ook graag naar de Leage Cup finale.

Je moet inderdaad een member zijn of een bestelhistorie hebben, wordt toch moeilijk. Zie info Cardiff City:

http://www.cardiffcityfc.co.uk/page/NewsDetail/0,,10335~2594781,00.html

Any remaining tickets will then be placed on general sale to supporters with a valid booking history from Tuesday February 21st. These tickets are subject to availability and can only be purchased in person at the Cardiff City Stadium Ticket Office.

Bob

Citaat van: Bob op jan 27, 2012, 11:10:18
28-02-2012: Barnet FC - Bradford City in het Underhill Stadium
29-02-2012: Engeland - Nederland op Wembley

En ik ben ook druk bezig met het in de gaten houden van de site van Cardiff City voor tickets voor de Carling Cup finale.

Er is een wedstrijd aan toegevoegd.
25-02-2012: Queens Park Rangers - Fulham FC op Loftus Road

Helaas lijkt de finale van de Carling Cup, zoals RoelG al zegt, inderdaad onmogelijk te worden.
Heeft er iemand nog een alternatief (buiten Liverpool FC - Cardiff City en Arsenal - Spurs om) voor een wedstrijdje in Londen (en directe omgeving) op zondag 26-02?

hgrm

Kijk eens of er een leuke rugbywedstrijd wordt gespeeld; er zijn genoeg leuke rugbyclubs, die vaak groundsharen bij voetbalclubs. Harlequins speelt wel in een eigen stadion, naast Twickenham, dat de moeite waard is.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Bob

Citaat van: hgrm op jan 31, 2012, 17:14:16
Kijk eens of er een leuke rugbywedstrijd wordt gespeeld; er zijn genoeg leuke rugbyclubs, die vaak groundsharen bij voetbalclubs. Harlequins speelt wel in een eigen stadion, naast Twickenham, dat de moeite waard is.

Dat is een goeie! Bedankt!

HRM1880

Citaat van: Bob op jan 31, 2012, 19:10:13
Dat is een goeie! Bedankt!
Ben er in oktober nog geweest, zeer leuk om eerlijk te zijn. Jammer daar ook nog gewoon drank in de tribunes meenemen. De hamburgers zijn ook echte aanraders.

Nico1880

24/03: Spakenburg - Ijsselmeervogels