Nutteloze groundhopfeiten

Gestart door Hielke, apr 14, 2009, 21:55:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Jef400

Ik kom niet verder dan een in de brand gevlogen Alkmaarse lichtmast

hgrm

Gestaakt door mist niet, wel een keer niet eens begonnen door mist.

Een gestaakte wedstrijd heb ik alleen om een minder prettige reden meegemaakt:
De zaterdag nadat Zwaluwen (Vlaardingen) tegen Twente had gespeeld voor de beker, was ik er voor een gewone competitiewedstrijd in de hoofdklasse. Kort na het begin van de tweede helft een harde knal, vervolgens de oproep of er een dokter aanwezig was. Niet lang daarna werd de wedstrijd gestaakt en landde er een traumaheli op het veld omdat een jochie z'n hand er af had geknald met een stuk gevonden vuurwerk.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Ik ben tweemaal bij een duel geweest dat gestaakt werd maar waarbij de oorzaak niet duidelijk was.

Bij een amateurduel liep de scheidsrechter plots naar binnen toe tot groot ongeloof van iedereen. Wat bleek achteraf, hij was in de veronderstelling dat iemand een bidon naar hem gooide. De betreffende bidon was echter gewoon richting het rekje bij de dugout geworpen. De scheidsrechter stond een paar meter verder maar voelde zich zo bedreigd dat het pas drie weken later werd uitgespeeld. Straffen werden er logischerwijs niet uitgedeeld.

En bij US Cite Sport-Grace Hollogne v FC Liege werd na de rust niet meer gespeeld. Veel volk van FC Liege uiteraard in deze stadsderby en een arbiter die waarschijnlijk fan was van Standard en alles tegen FC Liege floot. Hoewel er niets aan de hand leek aan de zijkant weigerde hij toch om na de pauze door te voetballen.

Saltacampos

Toen wij in Southend waren, kreeg een man net voor de aftrap een hartaanval op de tribune waar wij ons bevonden.
Men heeft, naar wat we achteraf hoorden, lang getwijfeld of de wedstrijd wel kon doorgaan, de man overleed korte tijd later.
Over land and sea

Sebastiaan_W

bezochte duels en gestaakt:
24-02-2001 Cambuur - Telstar na 51 minuten gestaakt vanwege sneeuwval.
03-10-2003 Telstar - Eindhoven na 63 minuten gestaakt vanwege lichtuitval.
21-12-2007 Telstar - MVV na 49 minuten gestaakt vanwege lichtuitval.
01-03-2014 Royal Antwerp FC - Sint Truiden na 24 minuten gestaakt vanwege ongereldheden.

Daarnaast heb ik ook 2x meegemaakt dat een wedstrijd werd gestaakt terwijl ik zelf speelde. Één keer was dit nadat de scheids er klaar mee was. De andere keer nadat we in de rust te horen kregen dat Luciano van den Berg(Telstar) was overleden. Ik zat toen in een vriendenteam waarvan het grootste gedeelte toen bij Telstar werkzaam was.

dinkelburg19

Telt het ook als een wedstrijd gestaakt werd voor de wedstrijd überhaupt gespeeld werd.

10-12-2017: FC Utrecht - Feyenoord - gestaakt voordat de wedstrijd begon, wegens teveel sneeuw val.
Beginnende groundhopper. 93 grounds. Eredivisie uitgespeeld.

https://www.instagram.com/footballonly19/

watergatehopper

Citaat van: dinkelburg19 op jan 24, 2020, 10:45:42
Telt het ook als een wedstrijd gestaakt werd voor de wedstrijd überhaupt gespeeld werd.

10-12-2017: FC Utrecht - Feyenoord - gestaakt voordat de wedstrijd begon, wegens teveel sneeuw val.

In dit topic telt alles ;D
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

spons

Citaat van: dinkelburg19 op jan 24, 2020, 10:45:42
Telt het ook als een wedstrijd gestaakt werd voor de wedstrijd überhaupt gespeeld werd.

10-12-2017: FC Utrecht - Feyenoord - gestaakt voordat de wedstrijd begon, wegens teveel sneeuw val.

Dat mag je helemaal zelf weten.

Ik tel hem niet mee maar het staat iedereen die dat wil uiteraard vrij om dat wel te doen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Joost

In Straatsburg is aan vier kanten staantribune voor zittribune.

Jef400

Mijn Engelse länderpunkt verkreeg ik in een niet afgemaakt seizoen op de dag dat in Alkmaar een stadiondak instortte. Kom er maar op..

San Paolo

Citaat van: Jehoentelaar op jan 22, 2020, 15:28:27
Eind 2010 zat ik bij Roda JC - PSV in zo'n dichte mist dat de ene lange zijde de andere niet kon zien. Gek genoeg ging de wedstrijd wel door en werd 'ie afgemaakt.

Ik stond die wedstrijd in het uitvak. Toen PSV scoorde aan de andere kant moesten we dit via een van onze verdedigers, die juichte richting het vak, vernemen.

watergatehopper


Ik ben supporter van de op één na verst mogelijke betaald voetbalclub vanaf mijn woonplaats gerekend.
Voor een thuiswedstrijd leg ik 480km af. Heen en terug uiteraard.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

3434

Sinds een jaar of 3 het voetbal amper nog gevolgd.  Geen idee maar het kan me niet meer zo bekoren. VAR, BAS, Playoffs en dergelijke zullen ook wel hun rol hierin hebben.

Voor de lol eens bekeken hoe ik het doe in de Belgische reeksen. 1A (11/18), 1B (7/8), 1 Amateur (14/16), 2de Am A (2/16), 2de Am B (13/16)

Ik was verrast na 4 jaar niet meer te groundhoppen toch nog vrij aardige cijfers te zien. Enkel 2 Am A valt tegen maar dat is het voormalige 4de klasse A en B geweest. Daar hebben we nooit tegen gespeeld met Patro Eisden.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

watergatehopper


Door gisteren het Stade Communal van Jette te hebben gevinckt, sta ik weer in de Futbology App top100 stadions van Nederland.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Joost

Citaat van: watergatehopper op aug 13, 2020, 10:43:25
Door gisteren het Stade Communal van Jette te hebben gevinckt, sta ik weer in de Futbology App top100 stadions van Nederland.

Als je opperfraudeur Gert Post - Gert Post Niet meerekent stond je daar toch al?