Nieuw MVV Stadion

Gestart door Stadionhopper, okt 22, 2008, 12:45:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stadionhopper

Vandaag bericht Dagblad de Limburger dat er een lobby is over een nieuw MVV Stadion. Het stadion zou een capaciteit van 30.000 plaatsen moeten krijgen en het zou een droom zijn om het stadion voor het WK 2018 te laten gebruiken.

Dat MVV elke week zo'n 6.500 toeschouwers trekt, maakt De Geusselt nog niet echt te klein voor ús MVV-ke. Een nieuw stadion is in mijn ogen erg overdreven.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

spons

Citaat van: Dennis1981 op okt 22, 2008, 12:45:54
Vandaag bericht Dagblad de Limburger dat er een lobby is over een nieuw MVV Stadion. Het stadion zou een capaciteit van 30.000 plaatsen moeten krijgen en het zou een droom zijn om het stadion voor het WK 2018 te laten gebruiken.

Dat MVV elke week zo'n 6.500 toeschouwers trekt, maakt De Geusselt nog niet echt te klein voor ús MVV-ke. Een nieuw stadion is in mijn ogen erg overdreven.

denk dat ze het verhaal van een FC Limburg in hun achterhoofd houden
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Stadionhopper

Citaat van: spons op okt 22, 2008, 17:30:26
denk dat ze het verhaal van een FC Limburg in hun achterhoofd houden

Juist om FC Limburg te ontlopen, en als er een FC Limburg komt stelt Maastricht de eis dat er in Maastricht gevoetbald gaat worden. Het stadion is in eerste instantie gewoon voor MVV. Waar ze de grootheidswaanzin vandaan halen, Joost mag het weten...(dus Joost...;-))
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

spons

Citaat van: Dennis1981 op okt 22, 2008, 18:14:38
als er een FC Limburg komt stelt Maastricht de eis dat er in Maastricht gevoetbald gaat worden.

lijkt me terecht, mvv heeft naar mijn mening het beste voetbalpubliek in limburg
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Joost

Citaat van: spons op okt 22, 2008, 18:23:09
lijkt me terecht, mvv heeft naar mijn mening het beste voetbalpubliek in limburg
In ieder geval het agressiefste

Citaat van: Dennis1981 op okt 22, 2008, 18:14:38
Juist om FC Limburg te ontlopen, en als er een FC Limburg komt stelt Maastricht de eis dat er in Maastricht gevoetbald gaat worden. Het stadion is in eerste instantie gewoon voor MVV. Waar ze de grootheidswaanzin vandaan halen, Joost mag het weten...(dus Joost...;-))
.

De Geusselt is ook al wat jaren oud  en wanneer ze in Maastircht iets nieuws bouwen gebeurt dat met heel veel provinciaal geld dat bedoelt is voor andere projecten. Daarnaast hoeft Gerd Leers maar te blaten en Den Haag subsidieert ook een paar miljoen.

Houseman

De tweede ring wordt demontabel, dus zullen er in de vaste bouw ongeveer 15.000 plaatsen overblijven. Overigens was laatst mijn eerste bezoek aan de Geusselt, in de beker, en ik had totaal niet de indruk dat het stadion aan vernieuwing toe was.