Groundhopper App

Gestart door watergatehopper, dec 20, 2016, 16:32:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rogo_breda

Ze hebben gemeend de naam te moeten veranderen in Futbology. Verschrikkelijk.

ricodejong4

Ja ik moet er ook nog even aan wennen. Ik vind ook de nieuwe lay-out op het eerste oog niet persé een verbetering.

Kölsche Bosschenaar

Ik vind de nieuwe lay-out erg onpraktisch. Volgens mij willen ze zich meer gaan richten op voetbalfans in het algemeen en niet uitsluitend groundhoppers. Daarom kun je nu ook de aankomende wedstrijden van je favoriete club zien in de app. Ben ook totaal geen fan van de nieuwe naam, maar schijnbaar bleek Groundhopper app in verschillende delen van de wereld moeilijk uit te spreken.
FC Den Bosch
1.FC Köln

Vinnn

Ik vind dit bijzonder onpraktisch. Misschien is het een kwestie van gewenning, maar ik vind het echt helemaal niks.

Jehoentelaar

De naam is een beetje apart maar vind het verder prima.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Joost

Ik ben altijd zeer conservatief als het om veranderingen gaat maar deze vind ik juist wel goed. In de vorige layout moest je altijd weer terug om in een menu te komen, dat is nu veel sneller.

willytown79

Citaat van: Joost op dec 05, 2019, 09:57:49
Ik ben altijd zeer conservatief als het om veranderingen gaat maar deze vind ik juist wel goed. In de vorige layout moest je altijd weer terug om in een menu te komen, dat is nu veel sneller.

Ik sluit mij bij Joost aan

Freekos79

Ik moet er even aan wennen. Het is wel leuk dat je nu een programma kan maken/zien.
Volgende wedstrijd: ?

FCT1980

Citaat van: Freekos79 op dec 05, 2019, 19:18:14
Ik moet er even aan wennen. Het is wel leuk dat je nu een programma kan maken/zien.

Kan dat ja? Zijn er nog meer nieuwe functies?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Freekos79

Citaat van: FCT1980 op dec 07, 2019, 12:24:28
Kan dat ja? Zijn er nog meer nieuwe functies?
Het programma van je "favoriete" clubs kun je zien in "mijn programma.
Volgende wedstrijd: ?

mike_t

Hoe kun je grounds toevoegen in die nieuwe app? Kan het niet meer vinden.

Wijzigingen horen erbij. Over een nieuwe naam maak ik me ook niet zo druk. Zolang de functionaliteit maar minimaal behouden blijft of verbeterd.
Structuur vind ik wel aardig qua verandering
Programma vind ik ook wel grappig, alhoewel ik zelf een slechte planner ben.
Zoekfunctie is verminderd, haalt steeds de lijst weer opnieuw op als je teruggaat in het menu.
Lijkt ook iets vaker vast te hangen. Dan zie ik opeens geen wedstrijden meer in de straal van 300km terwijl die er zeker zijn.

Genoeg te verbeteren, en dat zal ook altijd zo blijven. Is ook iets persoonlijks, kan me voorstellen dat iedereen daar weer heel anders over denkt.
- Ik zou het heel tof vinden als de derby's/badges lokaler zouden zijn. Zie liever Nederlandse, Belgische, Duitse derby's dan ergens in Zuid Amerika waarvan de kans klein is dat ik ze ooit allemaal zal bezoeken.
- Teams toevoegen mogelijk maken. Nu heeft iedereen 100+ teams in zijn lokale stukje db staan omdat deze er standaard niet in staan. Lijkt me vrij inefficient.
- Gebruikers de app laten vullen maakt de app sterker dan alles van boven af bepalen.
- Programma van je vrienden kunnen zien, helpt soms bij het uitzoeken van mogelijkheden.

Joost

Citaat van: mike_t op dec 16, 2019, 12:51:42
Hoe kun je grounds toevoegen in die nieuwe app? Kan het niet meer vinden.

Wijzigingen horen erbij. Over een nieuwe naam maak ik me ook niet zo druk. Zolang de functionaliteit maar minimaal behouden blijft of verbeterd.
Structuur vind ik wel aardig qua verandering
Programma vind ik ook wel grappig, alhoewel ik zelf een slechte planner ben.
Zoekfunctie is verminderd, haalt steeds de lijst weer opnieuw op als je teruggaat in het menu.
Lijkt ook iets vaker vast te hangen. Dan zie ik opeens geen wedstrijden meer in de straal van 300km terwijl die er zeker zijn.

Genoeg te verbeteren, en dat zal ook altijd zo blijven. Is ook iets persoonlijks, kan me voorstellen dat iedereen daar weer heel anders over denkt.
- Ik zou het heel tof vinden als de derby's/badges lokaler zouden zijn. Zie liever Nederlandse, Belgische, Duitse derby's dan ergens in Zuid Amerika waarvan de kans klein is dat ik ze ooit allemaal zal bezoeken.
- Teams toevoegen mogelijk maken. Nu heeft iedereen 100+ teams in zijn lokale stukje db staan omdat deze er standaard niet in staan. Lijkt me vrij inefficient.
- Gebruikers de app laten vullen maakt de app sterker dan alles van boven af bepalen.

- Programma van je vrienden kunnen zien, helpt soms bij het uitzoeken van mogelijkheden.

Ik denk dat je met de twee vetgedrukte opties juist een overkill aan data gaat krijgen. Stel je eens voor dat al die Duitsers en Nederlanders alle amateurclubs er in zouden verwerken, dan geeft die zoekfunctie veel te veel resultaten.

De app wordt ook deels gevuld door gebruikers weet ik, een aantal mensen kan wedstrijden toevoegen die direct in de database verschijnen.

Nort

Dat laatste zou best een mooie toevoeging zijn. Al zou ik op dit moment niet weten hoe ik een wedstrijd in mn agenda kan opnemen

mike_t

Citaat van: Joost op dec 16, 2019, 15:40:46
Ik denk dat je met de twee vetgedrukte opties juist een overkill aan data gaat krijgen. Stel je eens voor dat al die Duitsers en Nederlanders alle amateurclubs er in zouden verwerken, dan geeft die zoekfunctie veel te veel resultaten.

De app wordt ook deels gevuld door gebruikers weet ik, een aantal mensen kan wedstrijden toevoegen die direct in de database verschijnen.

Nu hebben al die duitsers en nederlanders al die amateurteams ook ergens opgeslagen. Ik heb er meer dan 200 in mijn eigen lijst staan. En dat keer het aantal gebruikers die deze ook toevoegen in hun eigen lijst.
Nu slaan we ze toch allemaal op. Dus als ik Schubbekutteveen opsla en de persoon die de week later er komt ook, dan is dat toch veel meer opslag dan dat deze club toegevoegd wordt? Of zie ik dat verkeerd?

Wat misschien ook relax zou kunnen zijn is een optie om bij een wedstrijd die handmatig ingevoerd is door iemand gewoon te kunnen zeggen dat je er ook bent (scheelt handmatige invoer)

headout

Ik zou nog altijd graag zien dat de app de Quick Match Locator van wijlen footballfans.eu zou integreren. Dat kost het probleem van de amateur velden ook direct op: de zoekfunctie en filter mogelijkheden waren veel uitgebreider dan de huidige planner in de app.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog