Republic of Ireland and The North

Gestart door Maroboduus, aug 07, 2008, 14:55:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

AthleticHolanda

Ondanks het moderne aanzicht vind ik het niet misplaatst... die Europa League finale gaat dit jaar zeker bezocht worden, nu nog hopen op fatsoenlijke clubs in de finale.

Was binnenkomen niet mogelijk?

AthleticHolanda

Limerick gaat terug naar haar roots...

http://limerickfc.ie/home/news/110302marketsfield.html

(ik vind dit topic toch maar een vreemde plaats hebben hier)

syntric

Ik ga in augustus na zo'n 20 jaar nog eens terug naar Belfast voor de grote derby daar die al lang op mijn lijstje stond. Heeft er iemand ervaringen met Linfield - Glentoran? Een kaartje bemachtigen lijkt niet zo moeilijk? Verder hoop ik nog op een extra wedstrijd op vrijdag, maar op zondag lijkt er daar heel weinig te gebeuren... ik ben enkel geniteresseerd in de drie hoogste (nationale) reeksen. Bedankt.
Groundhopper for life :-)

Verwijderd lid

Citaat van: syntric op jul 05, 2011, 01:01:09
Ik ga in augustus na zo'n 20 jaar nog eens terug naar Belfast voor de grote derby daar die al lang op mijn lijstje stond. Heeft er iemand ervaringen met Linfield - Glentoran? Een kaartje bemachtigen lijkt niet zo moeilijk? Verder hoop ik nog op een extra wedstrijd op vrijdag, maar op zondag lijkt er daar heel weinig te gebeuren... ik ben enkel geniteresseerd in de drie hoogste (nationale) reeksen. Bedankt.

Heb die wedstrijd in 1999 bijgewoond, al was dat destijds vriendschappelijk en bedoeld als voorwedstrijd voor Liverpool - Feyenoord.
Kaarten waren toen geen probleem.

syntric

Groundhopper for life :-)

Matthijs83

In 2016 een leuk tripje naar Dublin gehad, veel stadions (Aviva Stadium, Tolka Park, Tallaght Stadium, Richmond Park, Croke Park, Dalymount Park) bezocht en de wedstrijd tussen Shamrock Rovers en Longford Town mogen aanschouwen.

Aviva Stadium:



Tolka Park:



Tallaght Stadium:



Richmond Park:



Croke Park:



Dalymount Park:




Footballromantic

Citaat van: Matthijs83 op feb 07, 2018, 14:57:31
In 2016 een leuk tripje naar Dublin gehad, veel stadions (Aviva Stadium, Tolka Park, Tallaght Stadium, Richmond Park, Croke Park, Dalymount Park) bezocht en de wedstrijd tussen Shamrock Rovers en Longford Town mogen aanschouwen.

Aviva Stadium:



Tolka Park:



Tallaght Stadium:



Richmond Park:



Croke Park:



Dalymount Park:





Mooie foto's! Tolka Park lijkt me toch ook wel een geinig stadion.
Eind mei de Derby van Dublin op Dalymount Park, erg veel zin in!
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam

Matthijs83

Tolka Park is echt een heerlijk bij elkaar geraapt zooitje! Geen tribune is het zelfde en pure cult. Derby van Dublin bij Bohemian staat ook nog hoog op mijn lijstje! Veel plezier alvast.

Matthijs83

Afgelopen weekend in Dublin en in Belfast een wedstrijd bezocht:

Bohemian FC - Dundalk FC 1-1
Glentoran FC - Ards FC 4-0

Twee heerlijke steden en stadions om te bezoeken.













jdebruin96

Citaat van: Matthijs83 op okt 31, 2018, 15:54:20
Afgelopen weekend in Dublin en in Belfast een wedstrijd bezocht:

Bohemian FC - Dundalk FC 1-1
Glentoran FC - Ards FC 4-0

Twee heerlijke steden en stadions om te bezoeken.












Schitterende foto's!!

Nort

Citaat van: Matthijs83 op okt 31, 2018, 15:54:20
Afgelopen weekend in Dublin en in Belfast een wedstrijd bezocht:
De klassieke combinatie. Ik vind het wel onbeleefd om je vlag op te hangen, die niets met een van de 2 clubs heeft te maken...

ricodejong4

Mooie foto's! Twee prachtige stadions.

Hunebed on tour

Zojuist kaartjes gekocht voor premier league darts in Dublin.
Nu is dat altijd op donderdag en had ik al gezien dat de competitiewedstrijden in Ierland veelal op vrijdag zijn.
Iemand enig idee wanneer het speelschema voor volgend seizoen bekend wordt?

Mokum1900

over 2 weken een weekendje Belfast geboekt, en helaas de tv mannetjes zijn mij niet gezind, de enigste vrijdagavond wedstrijd in de buurt van Belfast is in Larne , openbaar vervoer gaat de laatste trein om 21.30  nu gaat een taxi rond de 70 euro kosten, en zijn er niet veel Hostels ( mn budget haha) in de buurt , weet iemand nog optie om terug te reizen naar Belfast ?
Waar je ook gaat ik volg je overal

Nort

Op vrijdag avond is er bijna nooit een wedstrijd, dus je mag al blij zijn dat er gevoetbald wordt. In NI heb je een prima busnetwerk die ook in de nacht rijden, wellicht kun je dat eens onderzoeken.