Hoofdmenu

Perfect affiche

Gestart door JeroenKi, apr 11, 2018, 08:49:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

De publiekswissel

Citaat van: John Sleeuwenhoek op apr 12, 2018, 09:11:51
Precies dit.

Dat was ook meer mijn vraag, welke groundhoptrip eindigde in een perfecte dag? Dan hoeft dat op voorhand geen top affiche te zijn op papier....
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

John Sleeuwenhoek

Citaat van: De publiekswissel op apr 12, 2018, 09:53:17
Dat was ook meer mijn vraag, welke groundhoptrip eindigde in een perfecte dag? Dan hoeft dat op voorhand geen top affiche te zijn op papier....

Klopt. Kon me alleen wel in die opmerking vinden omdat ik redelijk wat derby's heb bezocht op basis van affiche die uiteindelijk flink tegenvielen.

DanielsenAxedal

#17
NAC Breda - Heracles kwam voor mij dicht bij perfectie. Maar het is een kwestie van niet te zwaar tillen aan het woord perfectie. Als iemand je een duwtje per ongeluk geeft op de tribune, is dan de totale ervaring al minder? Je stemming is ook veel bepalend.

NAC rolde Heracles onverwachts 6-1 op met geweldige goals, was in de tijd van carnaval: feest en gekke kleding op de tribune dus. Daarbij werd ik voor de wedstrijd geinterviewd door een vriend voor school over groundhoppen. Van Angelino en Manu Garcia kun je alleen maar genieten, Sadiq Umar maakte zijn debuut en scoorde direct. De sfeer op de tribune was top. Voor de match gingen we nog even Breda in, was een heel mooi avondje NAC. Dit was de derde keer voor mij in het Rat Verlegh Stadion en mijn sympathie blijft maar groeien voor deze mooie club. Volgende week kijken hoe het er bij de concurrent aan toe gaat bij Willem II - Feyenoord!

s.o. maan
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

Joost

Citaat van: De publiekswissel op apr 12, 2018, 09:53:17
Dat was ook meer mijn vraag, welke groundhoptrip eindigde in een perfecte dag? Dan hoeft dat op voorhand geen top affiche te zijn op papier....

Veel goals spelen altijd wel een grote rol. Ik zag vorige week donderdag een wedstrijdje waarin het na 6 minuten 0-3 was, vlak na rust werd het 4-3 en uiteindelijk nog 4-5, dat was topvermaak.

John Sleeuwenhoek

Citaat van: Joost op apr 12, 2018, 11:08:18
Veel goals spelen altijd wel een grote rol. Ik zag vorige week donderdag een wedstrijdje waarin het na 6 minuten 0-3 was, vlak na rust werd het 4-3 en uiteindelijk nog 4-5, dat was topvermaak.

Dat is inderdaad wel vermakelijk, maar een 7-1 kan best saai zijn. Dan zie ik liever een 'echte' wedstrijd.

Nort

Citaat van: John Sleeuwenhoek op apr 12, 2018, 13:08:04
Dat is inderdaad wel vermakelijk, maar een 7-1 kan best saai zijn. Dan zie ik liever een 'echte' wedstrijd.
Als neutrale supporter is zoiets misschien nog wel saaier dan een 0-0. Een perfect affiche bestaat niet, al heeft iedereen wel een wedstrijd meegemakt die het waarschijnlijk dicht nadert.

FCT1980

De bekerfinale van 2011 was voor mij het perfecte affiche. Dat was in principe de perfecte dag. Alles klopte, van het weer tot de uitslag en het feest vooraf tot het nog grotere feest in de bus teug.
Dat het die week erop exact andersom ging en dat bijna het einde van Twente betekende wisten we toen nog niet dus das was echt geweldig die dag.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Jef400

Citaat van: Nort op apr 12, 2018, 13:15:42
Als neutrale supporter is zoiets misschien nog wel saaier dan een 0-0. Een perfect affiche bestaat niet, al heeft iedereen wel een wedstrijd meegemakt die het waarschijnlijk dicht nadert.
Het is natuurlijk afhankelijk van interne en externe factoren. Afgelopen zondag was het na maanden van weerkundige ellende eindelijk eens echt tof weer, als je dan met gezellige mensen mee bent en een zeker na rust spectaculaire wedstrijd ziet, dan kan zelfs Utrecht - Den Haag fantastisch zijn.

Footballromantic

Citaat van: DanielsenAxedal op apr 12, 2018, 10:44:37
NAC Breda - Heracles kwam voor mij dicht bij perfectie. Maar het is een kwestie van niet te zwaar tillen aan het woord perfectie. Als iemand je een duwtje per ongeluk geeft op de tribune, is dan de totale ervaring al minder? Je stemming is ook veel bepalend.

NAC rolde Heracles onverwachts 6-1 op met geweldige goals, was in de tijd van carnaval: feest en gekke kleding op de tribune dus. Daarbij werd ik voor de wedstrijd geinterviewd door een vriend voor school over groundhoppen. Van Angelino en Manu Garcia kun je alleen maar genieten, Sadiq Umar maakte zijn debuut en scoorde direct. De sfeer op de tribune was top. Voor de match gingen we nog even Breda in, was een heel mooi avondje NAC. Dit was de derde keer voor mij in het Rat Verlegh Stadion en mijn sympathie blijft maar groeien voor deze mooie club. Volgende week kijken hoe het er bij de concurrent aan toe gaat bij Willem II - Feyenoord!

s.o. maan

Waarom schrijf je in vredesnaam in het paars?
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam

jdebruin96

Citaat van: Nort op apr 12, 2018, 13:15:42
Als neutrale supporter is zoiets misschien nog wel saaier dan een 0-0. Een perfect affiche bestaat niet, al heeft iedereen wel een wedstrijd meegemakt die het waarschijnlijk dicht nadert.

Het is maar net hoe snel je tevreden bent met iets en hoe hoog je de lat zelf legt

spons

Citaat van: John Sleeuwenhoek op apr 12, 2018, 13:08:04
Dat is inderdaad wel vermakelijk, maar een 7-1 kan best saai zijn. Dan zie ik liever een 'echte' wedstrijd.

Ik ben een keer bij een Spakenburg - IJsselmeervogels geweest die in 7-1 eindigde maar dat was werkelijk fantastisch maar voor de rest ben ik het wel met je eens
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

DanielsenAxedal

#26
Citaat van: Footballromantic op apr 12, 2018, 18:14:21
Waarom schrijf je in vredesnaam in het paars?

Dat is mijn watermerk op dit forum.
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

Nort

Citaat van: DanielsenAxedal op apr 12, 2018, 22:15:49
Dat is mijn watermerk op dit forum.
En gruwelijke irritant. Opvallen doe je met inhoudelijke posts, niet met een pretpakket aan lettertypes.

Bier und Bratwurst

Het ene stadion is het andere niet!

Han

Citaat van: DanielsenAxedal op apr 12, 2018, 22:15:49
Dat is mijn watermerk op dit forum.

Gelieve over the schakelen op het traditionele zwart.

Bedank voor het begrip.

Han
Strangely Devoted or Mentally Disturbed