Hoofdmenu

Spanje

Gestart door Sebastiaan_W, apr 05, 2008, 08:32:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

AthleticHolanda

Citaat van: FWM op feb 10, 2011, 21:23:55
De voorverkoop voor de wedstrijd van Valencia tegen Gijon is vandaag begonnen. Helaas moet je een Spaanse creditcard hebben om online kaarten te kunnen kopen....

Heeft iemand ervaring met mailcontact met Valencia?
Ik wil een poging doen om per mail kaarten te regelen c.q. apart te laten leggen.

Dan kan je beter bellen, maar waarom niet aan de taquillas kopen? Dat is 100% zeker mogelijk.

FWM

Citaat van: AthleticHolanda op feb 10, 2011, 22:02:49
Dan kan je beter bellen, maar waarom niet aan de taquillas kopen? Dat is 100% zeker mogelijk.

Het vervelende is dat ik zeker moet weten dat we eerste ring zitten. Vanwege mijn handicap zullen trappen en ik nooit vrienden worden.
Er op het laatste moment achterkomen dat er geen kaarten eerste ring meer te krijgen zijn is in mijn geval een te grote gok. In dat geval kan ik kiezen: Of rare toeren uithalen om toch hoger mijn plekje te zoeken of er voor kiezen om niet naar binnen te gaan. Na een behoorlijke rit zijn beide opties in mijn geval geen pretje.

Vandaar dat het voor mij geen optie is om op het laatste moment een kaartje te kopen.
Laatste nieuwe stadion: Celtic Park, Glasgow (Sco) - 24-11-2012 -

FWM

Citaat van: FWM op feb 10, 2011, 21:23:55
De voorverkoop voor de wedstrijd van Valencia tegen Gijon is vandaag begonnen. Helaas moet je een Spaanse creditcard hebben om online kaarten te kunnen kopen....

Heeft iemand ervaring met mailcontact met Valencia?
Ik wil een poging doen om per mail kaarten te regelen c.q. apart te laten leggen.


Probleem opgelost. Via een ander kanaal is het wel mogelijk om online kaarten te bestellen en te betalen met een buitenlandse creditcard.
Laatste nieuwe stadion: Celtic Park, Glasgow (Sco) - 24-11-2012 -

Bier und Bratwurst

Citaat van: FWM op feb 11, 2011, 17:54:12

Probleem opgelost. Via een ander kanaal is het wel mogelijk om online kaarten te bestellen en te betalen met een buitenlandse creditcard.

Mag ik dan vragen welk kanaal? Ik zit er over te denken om naar valencia - levante te gaan mits twente weer verder komt in europa!
Het ene stadion is het andere niet!

FWM

Citaat van: Bier und Bratwurst op feb 11, 2011, 18:26:43
Mag ik dan vragen welk kanaal? Ik zit er over te denken om naar valencia - levante te gaan mits twente weer verder komt in europa!

Ik heb kaarten gekocht via Ticketmaster.es:

http://www.ticketmaster.es/main/es/ver.do?url=/tm/lang/valenciacf10.html

Ophalen bij het stadion is (in ieder geval voor onze wedstrijd) helaas niet mogelijk. Daarom heb ik de kaarten alvast naar ons hotel laten sturen(kosten 15 euro). Heb het hotel laten weten dat ze onderweg zijn.
Ik weet niet of dat goed gaat, maar dat merken we vanzelf als we volgende week daar aankomen.
Laatste nieuwe stadion: Celtic Park, Glasgow (Sco) - 24-11-2012 -

Bier und Bratwurst

#50
Citaat van: FWM op feb 11, 2011, 19:49:59
Ik heb kaarten gekocht via Ticketmaster.es:

http://www.ticketmaster.es/main/es/ver.do?url=/tm/lang/valenciacf10.html

Ophalen bij het stadion is (in ieder geval voor onze wedstrijd) helaas niet mogelijk. Daarom heb ik de kaarten alvast naar ons hotel laten sturen(kosten 15 euro). Heb het hotel laten weten dat ze onderweg zijn.
Ik weet niet of dat goed gaat, maar dat merken we vanzelf als we volgende week daar aankomen.


Hee Bedankt,hier kan ik straks ook wat mee!!

Veel plezier alvast!!!


(edit hgrm: unquote op juiste plaats gezet)
Het ene stadion is het andere niet!

hgrm

Citaat van: FWM op feb 11, 2011, 19:49:59
Ophalen bij het stadion is (in ieder geval voor onze wedstrijd) helaas niet mogelijk. Daarom heb ik de kaarten alvast naar ons hotel laten sturen(kosten 15 euro). Heb het hotel laten weten dat ze onderweg zijn.
Ik weet niet of dat goed gaat, maar dat merken we vanzelf als we volgende week daar aankomen.

Ik ga er vanuit dat het goed gaat, maar schrijf het adres van FC Gerona toch maar even op als back-up..
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

FWM

Citaat van: hgrm op feb 11, 2011, 22:01:40
Ik ga er vanuit dat het goed gaat, maar schrijf het adres van FC Gerona toch maar even op als back-up..

Ik neem mijn laptop mee, dus als het nodig is kunnen we last-minute e.e.a. opzoeken.
Laatste nieuwe stadion: Celtic Park, Glasgow (Sco) - 24-11-2012 -

Freekos79

Citaat van: Bier und Bratwurst op feb 11, 2011, 18:26:43
Mag ik dan vragen welk kanaal? Ik zit er over te denken om naar valencia - levante te gaan mits twente weer verder komt in europa!

www. servicaixa.com verkoopt tickets voor onder andere Valencia. Meestal zijn ze een week van te voren online te boeken en via de ticket office af te halen. Je hebt wel een creditcard nodig!

gr Freek
Volgende wedstrijd: ?

AthleticHolanda

Real Mallorca heeft voorzichtig plannen bekend gemaakt voor de bouw van een nieuw stadion van 27000 plaatsen.

Of het exact op de plaats moet komen van het oude Lluis Sitjar dat er nog steeds staat is me niet helemaal duidelijk, maar is het niet precies daar dan er dichtbij.

Over een tijdsplanning kan ik niks vinden dus zal het nog wel lang duren aangezien ze geen geld hebben en ze uit Spanje komen.

HRM1880

Real Zaragazo is naar 't schijnt overgekocht door een groep uit Dubai en die zouden de naam van de ploeg willen veranderen in Team Dubai. Waar gaat het naartoe?

headout

Ik ben in Maart bij Levante UD (vs. Real Mallorca) op bezoek geweest. Verder zijn we een dagje in Alicante geweest. En daar moest natuurlijk ook een stadion bezocht worden. Laat daar nou net een deurtje open gestaan hebben, waardoor ik redelijk vrij heb kunnen rondlopen door het stadion. Jammer genoeg waren ze met het veld bezig, en was foto's schieten vanaf het veld niet mogelijk :)

Ik zal binnenkort wat foto's bijplaatsen.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

AthleticHolanda

Citaat van: HRM1880 op apr 19, 2011, 17:28:59
Real Zaragazo is naar 't schijnt overgekocht door een groep uit Dubai en die zouden de naam van de ploeg willen veranderen in Team Dubai. Waar gaat het naartoe?

Volgens mij is het Getafe maar bevestiging heb ik ook nog nergens gelezen of gehoord...

hgrm

Ik las gisteren volgens mij op de Belgische teletekst dat het 'Getafe Team Dubai' gaat heten en dat ze binnen een paar jaar 'structureel top 6' willen spelen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

TeeZee

Ik denk wel eens, wordt het niet eens tijd om het hele profvoetbal te laten voor wat het is en alleen nog maar naar amateurwedstrijden te gaan? Zowel in eigen land als elders.