Week 7 maandag 14 februari t/m zondag 20 februari

Gestart door wekke, feb 02, 2011, 11:36:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AthleticHolanda

Citaat van: Cyclebob op feb 13, 2011, 21:34:31
Inderdaad, ik wilde Oss eens "uit" zien nu ze in de Topklasse spelen en weer publiek mochten meenemen, maar meer dan 10-15 hadden ze niet meegenomen. Denk zelf toch tegen de 750 toeschouwers, maar die zaten er jaren terug ook bij VVSB in de 1e en 2e klasse.

Ik heb als volgt geteld:
- 200 op de tribune
- 100 in totaal naast de tribune aan beide kanten
- 150 aan de andere lange kant
- 100 achter beide goals

Veel meer kon ik er niet van maken, maar ik kan het mis hebben.

Als de Ossenaren in de hoek inderdaad alles was dan waren het er niet meer dan 15, toch apart... al stonden nu al niet echt bekend om hun uitfans.

AthleticHolanda

Citaat van: AthleticHolanda op feb 13, 2011, 20:48:32
Twijfel toch sterk om die in te ruilen voor Eindhoven - MVV...

Punt 1: FC Eindhoven is zo netjes om een dag later terug te mailen.

Punt 2: Dit was het antwoord.
CiteerGeachte heer ...

Helaas is de kassa alleen geopend voor mensen uit Eindhoven en omgeving.

Met vriendelijke groet,
...

Ojojoj, welkom in Nederland.

King Nothing

Citaat van: Meester op feb 13, 2011, 14:56:03
maar waarom ben je dan in eerste instantie aan 't piepen dat je niet kan omdat je cursus hebt, als je toch al niet wil gaan omdat het tijdstip van aftrappen je niet bevalt ?
Kwam later pas achter het aanvangstijdstip. Ik ging uit van 20.00 uur, zoals normaal is in de Jupiler League. Nu is de wedstrijd live op tv en dan moet er maar om 20.45 uur afgetrapt worden. Ik zie echt geen voordeel van dat tijdstip, er is verder geen enkele wedstrijd in de Eredivisie of in de JL om 18.45 uur, waarom moet er dan voor TV om 20.45 uur afgetrapt worden?
Citaat van: hgrm op feb 13, 2011, 20:22:23
Inderdaad, veel dichter bij de Champions' League dan deze aanvangstijd zal Emmen voorlopig niet komen....
Gelukkig niet. Laat de club eerst maar eens zorgen dat er geen financieel gezeik meer is en dat er weer in rood/witte shirts gespeeld gaat worden (we spelen nu voor het 2e seizoen op rij in witte shirts omdat Legea geen rood/witte shirts kan maken zonder dat het wit na 2x wassen roze is). Daarna mag er wel weer eens gedroomd worden over playoffs, eredivisie en wat nog meer.
Citaat van: Joost op feb 13, 2011, 19:20:56
Ik vind dat een heel merkwaardig prinicpe.
Ik ben ook een heel merkwaardige mens.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Bossche Bol

#33
Citaat van: Bossche Bol op feb 13, 2011, 11:47:20
ma. 14-2  FC Den Bosch-Fortuna Sittard
wo. 16-2  Westerlo-Lokeren

Het komend weekend is nog één groot vraagteken.
Vr.  18-2  FC Eindhoven-MVV (zeer waarschijnlijk)
Za. 19-2  Excelsior-Willem II
Zo. 20-2  UDI '19-UNA

Misschien zaterdagmiddag nog een wedstrijd in de Topklasse.
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

AthleticHolanda

Citaat van: Bossche Bol op feb 15, 2011, 11:41:05
Vr.  18-2  FC Eindhoven-MVV (zeer waarschijnlijk)
Za. 19-2  Excelsior-Willem II
Zo. 20-2  UDI '19-UNA

Misschien zaterdagmiddag nog een wedstrijd in de Topklasse.

Ligt Den Bosch wel in de omgeving van Eindhoven? :-D

Ben benieuwd of UDI ook van UNA kan winnen, dan kan het nog wel eens spannend worden, al verliest UNA volgens mij vooral door concentratieverlies.

Joost

MVV heeft 475 kaarten gekregen maar verwacht, omdat die in 10 minuten uitverkocht waren, dat veel fans er toch heen gaan zonder ticket. In eerste instantie is gezegd dat alleen mensen uit regio Eindhoven een kaartje konden krijgen maar FC Eindhoven heeft zich heel flexibel opgesteld en wil met MVV en de gemeente een oplossing vinden.

AthleticHolanda

Citaat van: Joost op feb 15, 2011, 21:31:08
MVV heeft 475 kaarten gekregen maar verwacht, omdat die in 10 minuten uitverkocht waren, dat veel fans er toch heen gaan zonder ticket. In eerste instantie is gezegd dat alleen mensen uit regio Eindhoven een kaartje konden krijgen maar FC Eindhoven heeft zich heel flexibel opgesteld en wil met MVV en de gemeente een oplossing vinden.

Voor zover ik het begrijp, heeft MVV meer kaarten gevraagd (er is al een wachtlijst waar nu al 300 fans opstaan) en krijgt MVV naar alle waarschijnlijkheid de hele korte zijde. Tenminste, als FC Eindhoven slim is.

Voor het thuisvak geldt dan nog steeds een legitimatieplicht en één op één verkoop alleen voor mensen uit (de regio) Eindhoven. Ze willen tenslotte ten koste van alles voorkomen dat er toch MVV'ers in het thuisvak terecht komen.

http://fc-eindhoven.nl/html/standaard/nl-NL/pages/default/ActueleKaartverkoop.html

hgrm

Citaat van: hgrm op feb 12, 2011, 23:18:52
19/02: Valencia-Gijon
20/02: Barcelona-Bilbao

Valencia-Gijon is toch een brug te ver om eventjes heen en weer te gaan vanuit Barcelona.
Dus:

19/02: Catelans Dragons - Wakefield (Rugby League @ Perpignan, F.)
20/02: Barcelona-Bilbao


Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

AthleticHolanda

Citaat van: hgrm op feb 15, 2011, 21:44:39
Valencia-Gijon is toch een brug te ver om eventjes heen en weer te gaan vanuit Barcelona.
Dus:

19/02: Catelans Dragons - Wakefield (Rugby League @ Perpignan, F.)
20/02: Barcelona-Bilbao

Eeuwig zonde!
Zó ver is het toch ook weer niet? Naar Perpignan is het maar een uur korter met de bus vanaf Barcelona, of ga je vanaf Girona daarheen?

Ook geen Segunda B of Tercera op de zaterdag?

Vrijdags zijn jullie zeker nog niet in Catalunya? Dan speelt Girona thuis maar dat hadden jullie vast al gezien.

hgrm

Citaat van: AthleticHolanda op feb 15, 2011, 22:23:04
Eeuwig zonde!
Zó ver is het toch ook weer niet? Naar Perpignan is het maar een uur korter met de bus vanaf Barcelona, of ga je vanaf Girona daarheen?

Het werd even net te krap: Bagage ophalen, huurauto ophalen, langs het hotel (want daar zouden de kaarten dan naartoe gestuurd worden) enz. gaat allemaal niet passen. Perpignan is 1,5 uur dichterbij en het begint daar een half uur later, dus dat geeft 2 uur extra tijd.
En Mestella staat er nog wel een jaar of 2, toch?

Citeer
Ook geen Segunda B of Tercera op de zaterdag?

Nope. Alles op zondag of op belachelijke tijden die we niet kunnen halen.

Citeer
Vrijdags zijn jullie zeker nog niet in Catalunya? Dan speelt Girona thuis maar dat hadden jullie vast al gezien.
Nee, helaas niet.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

AthleticHolanda

Citaat van: hgrm op feb 15, 2011, 22:38:00
En Mestella staat er nog wel een jaar of 2, toch?

Waarschijnlijk wel, maar veel hoeft er niet meer te gebeuren om het af te bouwen... naja het verhaal is bekend, voor hetzelfde geld verhuizen ze in de zomer, wie weet.

Citaat van: hgrm op feb 15, 2011, 22:38:00
Nope. Alles op zondag of op belachelijke tijden die we niet kunnen halen.

In Barcelona stad / directe omgeving zijn er zondagochtend legio mogelijkheden, zie hier bv. het schema van de Tercera, maar ook lager zijn er genoeg voor een dubbel.
Makkelijk te doen per OV.

http://www.fcf.cat/pub/verHorario.asp?grupocat=6&idcompeticion=535&origen=0

Verder speelt in Segunda B Lleida ook op zondagochtend thuis (dat stadion is best de moeite), de aftraptijden van Badalona en Santboià kan ik nog niet vinden.

Aangezien Barça-Athletic pas om 21 uur is zou je zelfs drie wedstrijden kunnen doen als je dat leuk vindt...

Hielke

19/02 Harkemase Boys - ARC
19/02 sc Heerenveen - AZ
20/02 ADO Den Haag - Feyenoord

Bossche Bol

Citaat van: AthleticHolanda op feb 15, 2011, 20:27:45
Ligt Den Bosch wel in de omgeving van Eindhoven? :-D

Ben benieuwd of UDI ook van UNA kan winnen, dan kan het nog wel eens spannend worden, al verliest UNA volgens mij vooral door concentratieverlies.
Voor de zekerheid toch maar even FC Eindhoven gemaild met de vraag hoe groot zij die Regio zien. Zoals verwacht valt 's-Hertogenbosch in de regio Eindhoven.

Zondag lijkt me een aardige wedstrijd te worden. UNA was voor de winterstop ongenaakbaar, maar leed in de laatste weken toch 2 nederlagen terwijl UDI zich aardig herstelde van een inzinking die ze op plaats 11 deed belanden.
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

Joost

K. ESK Leopoldsburg v Zwarte Leeuw voor zaterdag.

Bossche Bol

Citaat van: Bossche Bol op feb 15, 2011, 11:41:05
Vr.  18-2  FC Eindhoven-MVV
Za. 19-2  Excelsior-Willem II
Zo. 20-2  UDI '19-UNA

Misschien zaterdagmiddag nog een wedstrijd in de Topklasse.
Die topklassewedstrijd wordt IJsselmeervogels-Rijnsburgse Boys.
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)