Week 45 - Maandag 5 november t/m zondag 11 november

Gestart door wekke, okt 14, 2012, 13:12:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cafebac

Hm ik heb me vergist ja!. Een week nadat PSV in rasunda speelt wordt het nieuwe stadion in ieder geval in gebruik genomen en de Zweedse competitie ligt dan al stil. Had buiten de wedstrijd tegen Napoli gerekend die inderdaad nog in Rasunda is.

Terranova

09/09 - Westerlo - KFC Antwerp (o.v.)

Is denk ik geen probleem om aan kaarten te komen voor deze wedstrijd, toch? Of vooraf reserveren noodzaak ?
Zag dat in de derbij tegen KV Mechelen vorig seizoen het stadion nog niet uitverkocht was, en dat was in de 1e klasse...

voetbalfan

Citaat van: Voele_Hondj op okt 18, 2012, 16:14:30
09/09 - Westerlo - KFC Antwerp (o.v.)

Is denk ik geen probleem om aan kaarten te komen voor deze wedstrijd, toch? Of vooraf reserveren noodzaak ?
Zag dat in de derbij tegen KV Mechelen vorig seizoen het stadion nog niet uitverkocht was, en dat was in de 1e klasse...

Nope, normaal nooit uitverkocht uitgezonderd tegen Anderlecht in eerste klasse. Er zal ook gewoon ticketverkoop zijn op wedstrijddag dus geen zorgen maken.
Overigens is het Royal Antwerp Football Club en niet KFC Antwerp ;)

HRM1880

Citaat van: voetbalfan op okt 18, 2012, 16:30:17
Nope, normaal nooit uitverkocht uitgezonderd tegen Anderlecht in eerste klasse. Er zal ook gewoon ticketverkoop zijn op wedstrijddag dus geen zorgen maken.
Overigens is het Royal Antwerp Football Club en niet KFC Antwerp ;)
Nou dat laatste kan ik enkel toejuichen. Voetbalfan als we elkaar ooit tegenkomen, krijgt ge een pint van mij. ;)

9/11 Westerlo-Antwerp
10/11 Forest Green Rovers-Stockport
11/11 Hopelijk vinden we nog iets in de buurt van Londen.

Nico1880

Citaat van: HRM1880 op okt 18, 2012, 17:04:28
Nou dat laatste kan ik enkel toejuichen. Voetbalfan als we elkaar ooit tegenkomen, krijgt ge een pint van mij. ;)

9/11 Westerlo-Antwerp
10/11 Forest Green Rovers-Stockport
11/11 Hopelijk vinden we nog iets in de buurt van Londen.
Telt dat aanbod ook voor mij?

09/11: Westerlo - Antwerp.

Voor de rest nog niets gepland.

HRM1880

Citaat van: Nico1880 op okt 18, 2012, 18:41:48
Telt dat aanbod ook voor mij?

09/11: Westerlo - Antwerp.

Voor de rest nog niets gepland.
Ok, zondag op de bus naar Eupen krijgt ge er een.

wekke

Citaat van: voetbalfan op okt 18, 2012, 16:30:17
Nope, normaal nooit uitverkocht uitgezonderd tegen Anderlecht in eerste klasse. Er zal ook gewoon ticketverkoop zijn op wedstrijddag dus geen zorgen maken.
Overigens is het Royal Antwerp Football Club en niet KFC Antwerp ;)

Bwa zelfs tegen Anderlecht was het de laatste jaren niet uitverkocht. Zeker dat er geen extra veiligheidsoverwegingen zouden zijn?

Nico1880

Citaat van: wekke op okt 18, 2012, 19:29:40
Bwa zelfs tegen Anderlecht was het de laatste jaren niet uitverkocht. Zeker dat er geen extra veiligheidsoverwegingen zouden zijn?
Waarom?

Terranova

Citaat van: voetbalfan op okt 18, 2012, 16:30:17
Overigens is het Royal Antwerp Football Club en niet KFC Antwerp ;)

Hoe kom ik in hemelsnaam bij KFC ...... :D . Vlaag van verstandsverbijstering ws. :D

voetbalfan

Citaat van: HRM1880 op okt 18, 2012, 17:04:28
Nou dat laatste kan ik enkel toejuichen. Voetbalfan als we elkaar ooit tegenkomen, krijgt ge een pint van mij. ;)

9/11 Westerlo-Antwerp
10/11 Forest Green Rovers-Stockport
11/11 Hopelijk vinden we nog iets in de buurt van Londen.

Dan kom je maar even langs in het Hoeveke :D.
Veiligheidsmaatregelen: er is sprake geweest dat Antwerp de hoge tribune achter de goal zou krijgen maar dat plan is momenteel toch in de ijskast gestoken. En mochten er bijvoorbeeld op wedstrijd dag geen tickets meer verkrijgbaar zijn (kan me niet herrinneren wanneer de laatste keer was) kan ik nog altijd een ticketje voor hem regelen maar dat lijkt me niet nodig, ik zal de zaken wat opvolgen en het laten weten.

HRM1880

#25
Citaat van: voetbalfan op okt 18, 2012, 22:35:28
Dan kom je maar even langs in het Hoeveke :D.
Veiligheidsmaatregelen: er is sprake geweest dat Antwerp de hoge tribune achter de goal zou krijgen maar dat plan is momenteel toch in de ijskast gestoken. En mochten er bijvoorbeeld op wedstrijd dag geen tickets meer verkrijgbaar zijn (kan me niet herrinneren wanneer de laatste keer was) kan ik nog altijd een ticketje voor hem regelen maar dat lijkt me niet nodig, ik zal de zaken wat opvolgen en het laten weten.
Wij kijken al sinds jullie degradatie uit naar het Hoeveke. ;)

edit: Deze grap geloof je nooit, maar krijg hier juist te horen dat het combi zal zijn.

wekke

Citaat van: Nico1880 op okt 18, 2012, 19:44:53
Waarom?

Omdat het typisch zou zijn mocht Westerlo de meeste clubs volgen en bepaalde veiligheidsmaatregelen opleggen voor de komst van den Antwerp.

Citaat van: HRM1880 op okt 19, 2012, 00:50:19
edit: Deze grap geloof je nooit, maar krijg hier juist te horen dat het combi zal zijn.

En dan nog zal het tussen de thuissupporters stikken van de Antwerp fans :D
Combi regelingen blijven echt een klucht.

HRM1880

Citaat van: wekke op okt 19, 2012, 09:26:54
Omdat het typisch zou zijn mocht Westerlo de meeste clubs volgen en bepaalde veiligheidsmaatregelen opleggen voor de komst van den Antwerp.

En dan nog zal het tussen de thuissupporters stikken van de Antwerp fans :D
Combi regelingen blijven echt een klucht.
Ja daar kennen jullie natuurlijk alles van. ;)

spons

09/11  Mainz 05 - 1.FC Nurnberg
10/11  Waldhof Mannheim - SC Idar Oberstein
11/11  FSV Frankfurt - 1860 Munchen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

wekke

Citaat van: HRM1880 op okt 19, 2012, 09:32:17
Ja daar kennen jullie natuurlijk alles van. ;)

Moet dat nu echt elke keer ter sprake komen?! :-)