Week 47: maandag 18 november t/m zondag 24 november

Gestart door wekke, nov 11, 2013, 19:57:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ThomasNijenhuis

22 November: MVV - De Graafschap (awayday)
23 November: Kaiserslautern - Union Berlin
De eerste klap is een daalder waard. De winnende een miljoen.

Luccie

Citaat van: Luccie op nov 12, 2013, 21:14:42
24/11 Go Ahead Eagles - Vitesse

18/11 SV Meppen - VfB Oldenburg (ben morgen in de buurt van Meppen, dus waarom niet even dit duel meepakken :)  )

Vaig

Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Terranova

#18
24/11 -  Visé-Virton

Hoeveel toeschouwers trekt Vise tegenwoordig nog gemiddeld? 1000?
Las dat men vanuit Indonesië dit weekend de toekomst van Vise hebben gegarandeerd. Ik ken de hele achtergrond niet, maar een 'groep' uit Indonesie die geld willen investeren in een club met beperkte achterban en weinig groeipotentieel (met o.a. Standard en RFC op een steenworp), klinkt dit als een oase........

HRM1880

Citaat van: Terranova op nov 18, 2013, 20:34:18
24/11 -  Visé-Virton

Hoeveel toeschouwers trekt Vise tegenwoordig nog gemiddeld? 1000?
Las dat men vanuit Indonesië dit weekend de toekomst van Vise hebben gegarandeerd. Ik ken de hele achtergrond niet, maar een 'groep' uit Indonesie die geld willen investeren in een club met beperkte achterban en weinig groeipotentieel (met o.a. Standard en RFC op een steenworp), klinkt dit als een oase........
De toeschouwersaantallen schommelen daar dit seizoen enorm hard. Van 170 tegen Tubeke tot 1200 tegen Peruwelz. De club is trouwens al een tijdje in Indonesische handen.

Terranova

Citaat van: HRM1880 op nov 18, 2013, 20:56:08
De toeschouwersaantallen schommelen daar dit seizoen enorm hard. Van 170 tegen Tubeke tot 1200 tegen Peruwelz. De club is trouwens al een tijdje in Indonesische handen.

Zie dit artikel; http://www.nr10.be/tweedeklasse/item/medery-cs-vise-reageert-op-afgelasting-en-toekomstplannen-bakrie-groep?category_id=17

Klinkt erg vaag toch?

Die trainer van Vise is toch ook pure mafia... lol

jona93

laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

HRM1880

Citaat van: Terranova op nov 18, 2013, 22:13:16
Zie dit artikel; http://www.nr10.be/tweedeklasse/item/medery-cs-vise-reageert-op-afgelasting-en-toekomstplannen-bakrie-groep?category_id=17

Klinkt erg vaag toch?

Die trainer van Vise is toch ook pure mafia... lol
Ja dat is die groep die er al is van in mei 2011.
Ik denk gewoon dat het artikel wilt duidelijk maken dat de Bakrie groep verder gaat met Wezet. Nr10 kan de dingen soms nogal ongelukkig schrijven, maar dat heb ik de hoofdredacteur al meermaals duidelijk gemaakt.

Verwijderd lid

Vandaag m'n kaartje voor Nederland - Colombia weggegeven aan de partner van een collega.
Hij blij en ik op tijd in bed !

Joost

Citaat van: Meester op nov 19, 2013, 19:57:57
Vandaag m'n kaartje voor Nederland - Colombia weggegeven aan de partner van een collega.
Hij blij en ik op tijd in bed !
Ik ben eigenlijk nu al benieuwd naar de kijkcijfers van Nederland v Colombia. Daar zal toch bijna niemand naar kijken al op hetzelfde moment Zweden v Portugal bezig is.

groundhop.org

24/11 SK Sint-Niklaas - VW Hamme
24/11 Lokeren - Club Brugge

Danny

19/11  Nederland - Colombia
24/11  FC Utrecht - ADO Den Haag
Laatste nieuwe ground: San Siro, Milaan

TeeZee

Citaat van: Joost op nov 19, 2013, 20:12:21
Ik ben eigenlijk nu al benieuwd naar de kijkcijfers van Nederland v Colombia. Daar zal toch bijna niemand naar kijken al op hetzelfde moment Zweden v Portugal bezig is.
Nederland v Colombia 1,8 miljoen.
Zweden v Portugal 0,7 miljoen.

Nort

22/11 Jong PSV - Almere City
23/11 PSV - Heerenveen
24/11 Lokeren - Club Brugge

Joost

Citaat van: TeeZee op nov 20, 2013, 09:12:17
Nederland v Colombia 1,8 miljoen.
Zweden v Portugal 0,7 miljoen.

Daar snap ik dan echt niets van.