Oefenwedstrijden 2015 (België)

Gestart door wekke, mei 27, 2015, 18:59:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HRM1880

Malinwa wijzigde haar speelschema in de voorbereiding lichtjes: de wedstrijd tegen Seraing United is een dagje vervroegd en er zijn 2 nieuwe oefenmatchen tegen KRC Genk en RC Lens ingelast.

Zo voetbalt KVM op 11 juli om 18u tegen KRC Genk in Beringen.

De wedstrijd tegen Seraing United is verplaatst naar dinsdag 14 juli met aftrap om 18u.

En het laatste oefenduel wordt in Frankrijk in Arras beslecht. Daar neemt KVM het op tegen de Franse tweedeklasser RC Lens.

Joost

Als KVM tegen Racing Genk in het Mijnstadion is dan vind ik die wel erg interessant.

wekke


jona93

4 augustus FC Dender - RWDM 19u30
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

HRM1880

1/7 Rochus Deurne-Royal Antwerp zou uiteindelijk op de Bosuil gespeeld worden. Op Rochus mag officieel maar 850 man, ze konden dit al eenmalig optrekken naar 1500, maar door afgelopen woensdag verwachten ze een overrompeling.

TonyS

04.07.2015; 16:00 Uhr: VfL Bochum 1848 - Waasland Beveren
ABISOL-ARENA (Westring 260, 44629 Herne)

Voetbalman

Citaat van: HRM1880 op jun 26, 2015, 17:15:22
1/7 Rochus Deurne-Royal Antwerp zou uiteindelijk op de Bosuil gespeeld worden. Op Rochus mag officieel maar 850 man, ze konden dit al eenmalig optrekken naar 1500, maar door afgelopen woensdag verwachten ze een overrompeling.

Is bevestigd blijkbaar. Jammer, bij Rochus had 'k gaan kijken, nu verliest het z'n charme.

rogo_breda


KRCM1904

Fola Esch - Waasland-Beveren van 08/07/2015 zou in het Stade Henri Lamborelle (bron: website Fola) gespeeld worden met aftrap om 19.30 u. (bron: website Waasland-Beveren).
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

spons

19 juli. Anderlecht - Lazio Roma
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

voetbalfan

Zaterdag worden er in Schaarbeek festiviteiten georganiseerd en een galawedstrijd gespeeld ter ere van François Sterchele en Junior Malanda met Samuel Eto'o als eregast.

jona93

Citaat van: voetbalfan op jul 08, 2015, 11:43:20
Zaterdag worden er in Schaarbeek festiviteiten georganiseerd en een galawedstrijd gespeeld ter ere van François Sterchele en Junior Malanda met Samuel Eto'o als eregast.
Onder andere Drogba en nog paar spelers zakken af voor een wedstrijd te spelen spijtig dat ik moet werken ging anders wel eens kijken
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

syntric

Citaat van: jona93 op jul 08, 2015, 15:29:25
Onder andere Drogba en nog paar spelers zakken af voor een wedstrijd te spelen spijtig dat ik moet werken ging anders wel eens kijken

Geen Sterchele fan, stel me ook vragen bij het feit iemand te 'eren' die dronken en veel te snel rijdend zichzelf de dood injoeg, niet bepaald een rolmodel lijkt me...
Groundhopper for life :-)

Jef400

Nouja, ik ben altijd voorzichtig met zulke uitspraken. Ik vind niet omdat iemand een fout heeft gemaakt (bijvoorbeeld dronken rijden) dat je hem niet meer zou mogen vereren. Immers zou je dan alleen spiksplinternieuwe robots kunnen vereren, aangezien ieder mens fouten maakt. Ik hoop gewoon dat het een voetbalfeest wordt voor de aanwezige toeschouwers, en dat Strechele en Malamba in vrede mogen rusten.

Langemannetje

Malanda liet een vriend van hem in zijn slee razen. Ook niet echt een rolmodel lijkt me.
73 grounds in 14 verschillende landen