Nutteloze groundhopfeiten

Gestart door Hielke, apr 14, 2009, 21:55:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bakkie

#810
Citaat van: Footballromantic op jul 05, 2018, 22:28:23
Och, och... Overigens zaten de fanatieke vakken propvol! Enkel de gezinsvakken (logisch met temperatuur en tijdstip) en de bobo's lieten het afweten.

Meneer is vast nog een beetje gefrustreerd nadat hij met -14 naar Rotterdam is afgereisd en kansloos met 3-0 weer naar huis is gestuurd.

Joost

Citaat van: Footballromantic op jul 05, 2018, 22:28:23
Och, och... Overigens zaten de fanatieke vakken propvol! Enkel de gezinsvakken (logisch met temperatuur en tijdstip) en de bobo's lieten het afweten.

Dat is natuurlijk maar een argument van niks. Bij een hondstrouw publiek als dat van Feyenoord hadden de kaartjes voor de halve finale van de beker binnen 5 minuten uitverkocht moeten zijn. Dat er dan op de dag zelf mensen niet komen vanwege de temperatuur valt nog te begrijpen.

Koning Kriel

Citaat van: Bakkie op jul 06, 2018, 10:27:54
Meneer is vast nog een beetje gefrustreerd nadat hij met -14 naar Rotterdam is afgereisd en kansloos met 3-0 weer naar huis is gestuurd.

Als je als Willem II supporter gefrustreerd raakt van een kansloze nederlaag in een uitwedstrijd (maakt niet uit tegen wie) kan je beter niet meer gaan, zeker als dat je na een half jaar nog steeds dwars zou zitten.

Footballromantic

Citaat van: Joost op jul 06, 2018, 11:22:29
Dat is natuurlijk maar een argument van niks. Bij een hondstrouw publiek als dat van Feyenoord hadden de kaartjes voor de halve finale van de beker binnen 5 minuten uitverkocht moeten zijn. Dat er dan op de dag zelf mensen niet komen vanwege de temperatuur valt nog te begrijpen.

Dat hondstrouwe publiek zit rondom het veld en op de gele zijde. Daarom heen valt het vies tegen hoor...
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam

Luccie

Citaat van: Footballromantic op jul 09, 2018, 14:01:54
Dat hondstrouwe publiek zit rondom het veld en op de gele zijde. Daarom heen valt het vies tegen hoor...

De laatste 10 à 15 jaar is de Kuip goed gevuld en is er sprake van een "hondstrouw" publiek.
De jaren ervoor valt het allemaal best wel mee, vind ik. Ik heb als kind wel eens wedstrijden in de Kuip gezien, waarbij net 10.000 toeschouwers aanwezig waren.

https://www.transfermarkt.nl/feyenoord-rotterdam/besucherzahlenentwicklung/verein/234

ALenstra

Zeker. Die wedstrijden waarin de bovenste ring dicht was.

ricodejong4

Afgelopen zaterdag bij Wuppertal het beste broodje braadworst in mijn groundhopcarrière op. Aanrader!

Koning Kriel

Door de 0-2 uitslag bij sv Meppen - VFL Osnabruck heb ik nu 9 wedstrijden op rij gezien zonder een overwinning van de thuisploeg (7 nederlagen, 2 gelijk). De langste reeks hiervoor was 6 wedstrijden.

Normaal hoop ik altijd dat zulke reeksen langer worden maar met Willem II - VVV als volgende wedstrijd hoop ik dat de reeks zaterdag eindigt.

bunnet

De tien laatst bezochte wedstrijden scoorden thuis- en uitclub minstens eenmaal. VVV breekt deze reeks, aangezien zij in mei niet wist te scoren in Utrecht.

Komende zondag voor het eerst een wedstrijdbezoek met een aanvangstijdstip van 12.15 uur.

Koning Kriel

Citaat van: Koning Kriel op aug 07, 2018, 11:23:08
Door de 0-2 uitslag bij sv Meppen - VFL Osnabruck heb ik nu 9 wedstrijden op rij gezien zonder een overwinning van de thuisploeg (7 nederlagen, 2 gelijk). De langste reeks hiervoor was 6 wedstrijden.

Normaal hoop ik altijd dat zulke reeksen langer worden maar met Willem II - VVV als volgende wedstrijd hoop ik dat de reeks zaterdag eindigt.

De reeks is door naar 10, morgen naar Ajax - Standard Luik. Als er nog Ajacieden zijn die mij een fortuin willen bieden om niet te komen hoor ik het graag ;)

DanielsenAxedal

Zijn er veel studenten op dit forum en zo ja,
Hoeveel wedstrijden halen/bezoeken jullie per jaar?
Ikzelf doe een Universitaire studie en momenteel staat de teller op 37 wedstrijden in 2018, probeer de 50 te halen.
Ben benieuwd.
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

Ruudjeee

Citaat van: DanielsenAxedal op okt 01, 2018, 16:01:50
Zijn er veel studenten op dit forum en zo ja,
Hoeveel wedstrijden halen/bezoeken jullie per jaar?
Ikzelf doe een Universitaire studie en momenteel staat de teller op 37 wedstrijden in 2018, probeer de 50 te halen.
Ben benieuwd.

Afgelopen jaar afgestudeerd, gemiddeld haalde ik er ook rond de 50 per jaar tijdens mijn studie (HBO).

Semper Fidelis

Citaat van: DanielsenAxedal op okt 01, 2018, 16:01:50
Zijn er veel studenten op dit forum en zo ja,
Hoeveel wedstrijden halen/bezoeken jullie per jaar?
Ikzelf doe een Universitaire studie en momenteel staat de teller op 37 wedstrijden in 2018, probeer de 50 te halen.
Ben benieuwd.

Hier nog een student, aan de universiteit.
Zal net als vorig seizoen waarschijnlijk uitkomen rond de 30 wedstrijden.
Hier zitten geen amateurwedstrijden bij.
Mede door andere hobby's niet mogelijk om elk weekend op pad te gaan.

Nort

Drie keer zag ik Sunderland als 'underdog' winnen. Zaterdag waren ze voor het eerst favoriet, maar wisten ze uitgerekend nu niet te winnen.

Jehoentelaar

Citaat van: DanielsenAxedal op okt 01, 2018, 16:01:50
Zijn er veel studenten op dit forum en zo ja,
Hoeveel wedstrijden halen/bezoeken jullie per jaar?
Ikzelf doe een Universitaire studie en momenteel staat de teller op 37 wedstrijden in 2018, probeer de 50 te halen.
Ben benieuwd.

Ik heb in mijn Groningse studententijd 27, 43, 32, 32 wedstrijden per seizoen bezocht. Dit seizoen als oud-student staat de teller begin oktober op welgeteld drie duels. Maak dus dankbaar gebruik van je vrijheid. ;)
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar