Watergatehopper

Gestart door watergatehopper, aug 21, 2013, 16:50:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Joost

Citaat van: AthleticHolanda op mrt 27, 2017, 13:45:13
Wat ik daaraan vervelend vind is dat de essentie van het hele gebeuren een energiedrankje is en geen voetbalclub. De supporters willen het graag aan hun stad en regio linken maar die is slechts strategisch uitgekozen om het marketingproduct zo goed mogelijk te kunnen profileren.

Haha, hoeveel uur hebben wij hier al niet over gediscusieerd.

Leipzig is een vrij eenvoudige keuze. Het was eigenlijk wachten totdat er iemand zou komen die daar met een hoop geld een nieuwe club neerzette. Ik denk zelfs dat als RB daar over een aantal jaar de handen vanaf zou trekken dat de club groot genoeg is, en de omgeving financieel sterk genoeg om gewoon in de Bundesliga te kunnen blijven.

Sebastiaan_W

Citaat van: Koning Kriel op mrt 27, 2017, 13:40:31
Een club met een beleid waar de meeste clubs een voorbeeld aan kunnen nemen. Inzetten op de jeugdopleiding en niet op het kopen van namen. Ik snap de haat tegen RB Leipzig niet zo, de haat tegen RB Salzburg overigens wel aangezien ze daar een traditionsverrein verneukt hebben.

In Leipzig hebben ze ook een club opgekocht. Verder stopt RB Leipzig na het seizoen met het U23 team.

Iets andere discussie steeds meer Duitse verenigingen halen de stekker uit het U23 team en in Nederland denken ze het ei van Columbus te hebben uitgevonden door ze toe te voegen aan de voetbalpiramide.
Reden voor clubs ermee te stoppen is het kostenplaatje en om de 1, 2 of max. 3 talenten te verhuren voor een seizoen.

ALenstra

Volgens mij is het eerste team van RB Leipzig al een U23 team.

watergatehopper

Citaat van: Sebastiaan_W op mrt 28, 2017, 10:36:28
In Leipzig hebben ze ook een club opgekocht. Verder stopt RB Leipzig na het seizoen met het U23 team.

Iets andere discussie steeds meer Duitse verenigingen halen de stekker uit het U23 team en in Nederland denken ze het ei van Columbus te hebben uitgevonden door ze toe te voegen aan de voetbalpiramide.
Reden voor clubs ermee te stoppen is het kostenplaatje en om de 1, 2 of max. 3 talenten te verhuren voor een seizoen.

Dat is goed nieuws!!
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Jehoentelaar

#199
Een hele reeks clubs in Sachsen is al gestopt met diens U23, alsmede het tweetal uit Frankfurt en Bayer Leverkusen. En wellicht inmiddels nog meer.

Edit: een aantal van die clubs in Sachsen runt samen met een paar Tsjechische clubs een eigen mini-competitie met dergelijke teams.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Joost

Alemannia is er niet mee gestopt maar heeft het budget wel enorm teruggeschroeft volgens mij. Vorig jaar nog Mittelrheinliga maar nipt gedegradeerd, nu weer op degradatie.

watergatehopper


UPDATE: R. Sprimont Comblain - RFC Seraing
CHECK: http://www.watergatehopper.nl/page/nieuws

🇧🇪 Eerste klasse B ✅

maikelll043

Wij hebben ons gemist zo te zien !

watergatehopper

Citaat van: maikelll043 op apr 17, 2017, 10:03:20
Wij hebben ons gemist zo te zien !

Ah dat is jammer. Gemiste kans. Wie weet een volgende keer.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

watergatehopper


Ik denk eraan om een nieuwe website te maken. 

De huidige heb ik gemaakt via webklik.nl. Zij hebben een poosje geleden een nieuwe module ontwikkelt waardoor je je website eigenlijk opnieuw moest gaan maken. Ik werk nog via de oude module gezien ik geen zin had om alle pagina's opnieuw te maken maar dit gaat steeds moeilijker. Erg vervelend en ben er op dit moment een beetje klaar mee. Nu er een rekening is binnengekomen voor het verlengen van mijn website overweeg ik iets anders te doen. De keuze is dus om de site via de nieuwe module opnieuw te gaan maken via webklik of eventueel iets anders.

Als iemand hier tips voor heeft (of verbeterpunten tov de huidige webstek) dan hoor ik die graag. Alvast bedankt!
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Hugo

Google bevalt mij al bijna 10 jaar prima. Is officieel gratis, maar gratis bestaat niet ;-)

watergatehopper


UPDATE: SSVg Velbert - Fortuna Dusseldorf
CHECK: http://www.watergatehopper.nl/page/nieuws

🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Olav

Ik gebruik wordpress.com
Makkelijk te gebruiken en overzichtelijk, maar ook belangrijk voor mij dat ik mijn eigen stijl ervan kan maken. Ook een leuke bezigheid om het bij te houden. En gratis!

watergatehopper


Ik heb zojuist een aantal foto's van Kaalheide geplaatst op mijn site.

http://www.watergatehopper.nl/page/kerkrade-kaalheide
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

watergatehopper

#209
UPDATE: KFC Diest - VV Zepperen-Brustem
CHECK: http://www.watergatehopper.nl/page/nieuws

Ik heb de statistieken helaas niet terug gevonden. Mocht iemand dit wel terug kunnen vinden dan hoor ik het graag!
🇧🇪 Eerste klasse B ✅