Week 32: maandag 7 augustus t/m zondag 13 augustus

Gestart door Semper Fidelis, jul 11, 2017, 12:24:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Freekos79

Citaat van: AthleticHolanda op jul 14, 2017, 01:23:22
Torcida Split bezoekt de uitwedstrijden in dat stadion niet vanwege het dramatische uitvak. Nu weet ik niet hoe de situatie met BBB überhaupt is, maar áls ze al mogen komen ben ik benieuwd of hun het wel accepteren.

Dat zal toch wel tegen Sparta?

@Jehoentelaar, meestal vragen ze niet naar de clubcard bij de stadionkassa, mochten ze het wel doen, dan even de andere kassa proberen of anders eentje lenen.

Ik denk dat ze voor de eerste thuiswedstrijd toch een cc verplichten
Volgende wedstrijd: ?

De Twaalfde Man

Citaat van: AthleticHolanda op jul 14, 2017, 01:23:22
Torcida Split bezoekt de uitwedstrijden in dat stadion niet vanwege het dramatische uitvak. Nu weet ik niet hoe de situatie met BBB überhaupt is, maar áls ze al mogen komen ben ik benieuwd of hun het wel accepteren.
Ja klopt, die bizarre kooi is dat. Heb deze eruit gepikt omdat we er toevallig langs gaan komen rond die tijd. Heb Rijeka gemaild voor kaarten, nemen er alleen de tijd voor.

Jehoentelaar

Citaat van: Freekos79 op jul 14, 2017, 08:02:37
Ik denk dat ze voor de eerste thuiswedstrijd toch een cc verplichten

Inmiddels ben ik alweer verhinderd waardoor VVV op een ander moment bezocht 'moet' gaan worden.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Langemannetje

73 grounds in 14 verschillende landen

Vaig

11/08 Rot Weiss Essen - Borussia Mönchengladbach
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Nort

12/08 Watford - Liverpool
13/08 Bonner - Hannover

De Twaalfde Man

Citaat van: Bier und Bratwurst op jul 12, 2017, 09:06:31
12-08-2017 Hajduk Split - Slaven Belupo Koprivnica
Deze gaat het voor mij ook worden mits op zaterdag gespeeld. Helaas laat NK Rijeka niets van zich horen per e-mail vwb kaartverkoop voor Rijeka tegen Dinamo Zagreb. Daarnaast denk ik dat die pot op zondag gespeeld wordt, wat niet in mijn reisschema past.

Bier und Bratwurst

Citaat van: De Twaalfde Man op jul 26, 2017, 16:45:31
Deze gaat het voor mij ook worden mits op zaterdag gespeeld. Helaas laat NK Rijeka niets van zich horen per e-mail vwb kaartverkoop voor Rijeka tegen Dinamo Zagreb. Daarnaast denk ik dat die pot op zondag gespeeld wordt, wat niet in mijn reisschema past.

Ze maken pas erg laat de data bekend in Kroatië. In Bosnië heb ik hetzelfde probleem. De wedstrijd van Velez Mostar staat op de 19e om 17.00u. Maar of dit juist is kan ik verder nergens vinden. Overigens kun je normaal gesproken ook bij de VVV van Rijeka kaartjes kopen. Misschien dat je daar kunt proberen.
Het ene stadion is het andere niet!

De Twaalfde Man

Citaat van: Bier und Bratwurst op jul 26, 2017, 21:06:58
Ze maken pas erg laat de data bekend in Kroatië. In Bosnië heb ik hetzelfde probleem. De wedstrijd van Velez Mostar staat op de 19e om 17.00u. Maar of dit juist is kan ik verder nergens vinden. Overigens kun je normaal gesproken ook bij de VVV van Rijeka kaartjes kopen. Misschien dat je daar kunt proberen.
Klopt, maar als je als club niet eens het fatsoen hebt om een mailtje te beantwoorden...ben ik niet gewend van de Balkan namelijk. Maar Kroatië kennende wordt zo'n topwedstrijd vaak op zondag gespeeld en dat is sowieso te laat voor mij. Daarom Hajduk, mits gespeeld op zaterdag.

Voor Bosnië kan ik wel even navragen voor je. Ik heb vrienden daar wonen. Overigens denk ik dat je er wel vanuit kan gaan dat die pot op zaterdag gespeeld wordt. De wedstrijden van de 1st League worden doorgaans op zaterdag gespeeld. Afgelopen seizoen speelde Velez op enkele na al zijn wedstrijden op zaterdag.

Bier und Bratwurst

Citaat van: De Twaalfde Man op jul 27, 2017, 09:05:16
Klopt, maar als je als club niet eens het fatsoen hebt om een mailtje te beantwoorden...ben ik niet gewend van de Balkan namelijk. Maar Kroatië kennende wordt zo'n topwedstrijd vaak op zondag gespeeld en dat is sowieso te laat voor mij. Daarom Hajduk, mits gespeeld op zaterdag.

Voor Bosnië kan ik wel even navragen voor je. Ik heb vrienden daar wonen. Overigens denk ik dat je er wel vanuit kan gaan dat die pot op zaterdag gespeeld wordt. De wedstrijden van de 1st League worden doorgaans op zaterdag gespeeld. Afgelopen seizoen speelde Velez op enkele na al zijn wedstrijden op zaterdag.

Ben 3 dagen in Split dus voor mij maakt dat niet uit.  Zou mooi zijn als je het even wil navragen mbt Velez. Op hun site staat het programma nog niet eens.
Het ene stadion is het andere niet!

syntric

Groundhopper for life :-)

Ajacied

#26
12/8 Heracles - Ajax

ALenstra

Ma. 7 aug. Bradford Park Avenue-Southport
Di. 8 aug. Rotherham United-Lincoln City
Wo. 9 aug. Sheffield United-Walsall
Do.10 aug. Bury-Sunderland

De Twaalfde Man

Citaat van: Bier und Bratwurst op jul 27, 2017, 13:51:28
Ben 3 dagen in Split dus voor mij maakt dat niet uit.  Zou mooi zijn als je het even wil navragen mbt Velez. Op hun site staat het programma nog niet eens.
Heb het even nagevraagd, en zoals ik zei is voor de 1st League de zaterdag de gangbare speeldag. Echter kan het nog tot een week van te voren duren voor e.e.a. gepland is. Overigens denk ik dat je voor Velez prima kaarten kan regelen aan het stadion op de dag van de wedstrijd.

Cyclebob

do 10/8: Wuustwezel - RC Mechelen (beker van Antwerpen)
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga