Schaamteloze bekentenissen

Gestart door TeeZee, nov 12, 2007, 20:57:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Han

Citaat van: Hielke op nov 15, 2009, 23:32:00
Dit is een retorische vraag, neem ik aan?
Ik vrees van wel nu ik op een rustige dag op het werk een en ander overzie. Ik moet namelijk óók schaamteloos bekennen dat ik als onruststoker me nu al weer erg aangetrokken voel voor de decisive showdown in Khartoum, Soedan; waarbij het gezonde verstand toch wel weet te regeren.

Misschien is het prettig gestoorde ambivalentie.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Han

Momenteel is onder andere de heer Geert Wilders onderwerp van discussie en wordt hij mogelijk veroordeeld vanwege uitingen die zouden passen in het raamwerk van delicten. Uitingsdelicten binnen het kader van vrijheid van expressie.

Joseph Adolf Heitmann uit Amsterdam is ooit vervolgd wegens uitingsdelichten, net als Wilders. Sinds 2006 is hij positief over de PVV. Eind 2009 kreeg hij een geldboete vanwege zijn uitingen op internet. Op een extreemrechts forum maakte hij homosexuelen en zwarte mensen uit voor "kruipende dieren" en noemde hij de "hersen en zielssstruktier des Joods zwaar ziek"

Misschien is dat een schaamteloze bekentenis en zijn wij de weg kwijt.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Han

Toen ik vanavond thuis kwam zag ik op teletekst, mijn homepage op internet, dat de wedstrijd Feijenoord vs Vitesse gestaakt was; ik dacht ogenblikkelijk aan supportersrellen, ongewenste spreekkoren of wat dies meer zij.

Helaas ben ik inmiddels kennelijk zodanig geconditioneerd dat het niet eens in mij opkomt dat weersomstandigheden een rol zouden kunnen spelen.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Peenvogel

Citaat van: Han op mrt 21, 2010, 00:41:10
Toen ik vanavond thuis kwam zag ik op teletekst, mijn homepage op internet, dat de wedstrijd Feijenoord vs Vitesse gestaakt was; ik dacht ogenblikkelijk aan supportersrellen, ongewenste spreekkoren of wat dies meer zij.

Helaas ben ik inmiddels kennelijk zodanig geconditioneerd dat het niet eens in mij opkomt dat weersomstandigheden een rol zouden kunnen spelen.



Het was voor mij de eerste keer dat er een wedstrijd gestaakt werd vanwege weersomstandigheden tijdens de wedstrijd. Wel wat afgelastingen meegemaakt met Feyenoord dat er vlak voor de aftrap werd besloten niet meer door te gaan. Was waterpolo het laatste kwartier. En Fer en Bruins en El Ahmadi maar volharden in het geven van korte balletjes over de grond. Wat dus absoluut niet ging.

MartijNFR

Jij zat nog enigszins droog, ik ben zeiknat geregend op W.
Laatste ground: 09/12/2017 Sportpark de Wetering (SC Genemuiden - vv Staphorst)

TeeZee

Citaat van: Han op mrt 21, 2010, 00:41:10
Toen ik vanavond thuis kwam zag ik op teletekst, mijn homepage op internet, dat de wedstrijd Feijenoord vs Vitesse gestaakt was; ik dacht ogenblikkelijk aan supportersrellen, ongewenste spreekkoren of wat dies meer zij.

Helaas ben ik inmiddels kennelijk zodanig geconditioneerd dat het niet eens in mij opkomt dat weersomstandigheden een rol zouden kunnen spelen.
Ik dacht dat het geld op was.

Peenvogel

Citaat van: MartijNFR op mrt 21, 2010, 10:19:14
Jij zat nog enigszins droog, ik ben zeiknat geregend op W.

Lang leve de parterre-vakken :)

Peenvogel

Citaat van: TeeZee op mrt 21, 2010, 10:26:26
Ik dacht dat het geld op was.

De dag komt steeds dichterbij dat we zelf zaklampen mee moeten nemen omdat we het energieverbruik van de lichtmasten niet kunnen betalen.

Ik was na de wedstrijd iets vroeger op een verjaardag als verwacht. Daar hadden ze alleen het woord gestaakt gehoord en dachten ze hetzelfde wat Han dacht. Rellen? Spreekkoren?

spons

Citaat van: Han op mrt 21, 2010, 00:41:10
Toen ik vanavond thuis kwam zag ik op teletekst, mijn homepage op internet, dat de wedstrijd Feijenoord vs Vitesse gestaakt was; ik dacht ogenblikkelijk aan supportersrellen, ongewenste spreekkoren of wat dies meer zij.

Helaas ben ik inmiddels kennelijk zodanig geconditioneerd dat het niet eens in mij opkomt dat weersomstandigheden een rol zouden kunnen spelen.

schande dat je zo'n vooroordeel hebt over ons voorbeeldige legioen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Peenvogel

Citaat van: spons op mrt 22, 2010, 08:08:37
schande dat je zo'n vooroordeel hebt over ons voorbeeldige legioen

Als ik er goed over nadenk is dit eigenlijk de tweede keer dat me dit gebeurt tijdens de wedstrijd. In seizoen 1998-1999 was het bij NAC-Feyenoord ook het geval. Toen stond het 1-1 en werd de wedstrijd in zijn geheel overgespeeld (speelden we 2 keer in 1 week tegen NAC want de wedstrijd werd in de week van de thuiswedstrijd ingehaald).

spons

Citaat van: Peenvogel op mrt 22, 2010, 12:59:43
Als ik er goed over nadenk is dit eigenlijk de tweede keer dat me dit gebeurt tijdens de wedstrijd. In seizoen 1998-1999 was het bij NAC-Feyenoord ook het geval. Toen stond het 1-1 en werd de wedstrijd in zijn geheel overgespeeld (speelden we 2 keer in 1 week tegen NAC want de wedstrijd werd in de week van de thuiswedstrijd ingehaald).

er is ook ooit een bekerwedstrijd uit tegen Heerenveen vanwege de mist gestaakt
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Peenvogel

Citaat van: spons op mrt 22, 2010, 17:44:40
er is ook ooit een bekerwedstrijd uit tegen Heerenveen vanwege de mist gestaakt

Maar dat was toch nog voor de wedstrijd? Of laat mijn geheugen me nu in de steek?

spons

Citaat van: Peenvogel op mrt 22, 2010, 19:32:11
Maar dat was toch nog voor de wedstrijd? Of laat mijn geheugen me nu in de steek?

"Het wegens de dichte mist afgebroken bekerduel tussen Heerenveen en Feyenoord wordt op woensdag 14 maart in zijn geheel overgespeeld. De laatste kwartfinale in het toernooi om de KNVB-beker begint om 19.30 uur.

Het duel werd woensdag na 24 minuten gestaakt omdat de grensrechters wegens de mist niet meer konden beoordelen wanneer er sprake was van buitenspel. De stand was op dat moment 0-0."
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

King Nothing

Ik heb me vandaag als Emmensupporter 90 minuten lang kapot geërgerd aan het spel van mijn club. Ik ben kwaad weggelopen toen Emmen de 1-1 scoorde en kon het niet opbrengen om te juichen toen het in de 91e minuut 2-1 werd.
Kom nu een jaar of 10 bij Emmen, heb ook altijd een SCC gehad, maar de kans dat ik volgend jaar een SCC neem is gering. Zolang de huidige trainer er zit neem ik er sowieso niet één.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Lek11

Citaat van: King Nothing op mrt 22, 2010, 23:01:08
Ik heb me vandaag als Emmensupporter 90 minuten lang kapot geërgerd aan het spel van mijn club. Ik ben kwaad weggelopen toen Emmen de 1-1 scoorde en kon het niet opbrengen om te juichen toen het in de 91e minuut 2-1 werd.
Kom nu een jaar of 10 bij Emmen, heb ook altijd een SCC gehad, maar de kans dat ik volgend jaar een SCC neem is gering. Zolang de huidige trainer er zit neem ik er sowieso niet één.

Buiten de zwakke prestaties van je club kan de gezelligheid op de tribune, met je vrienden, ook iets zijn waarvoor je (deels) naar het stadion komt. Zou je dat ook willen opgeven en willen missen, omdat het team slecht presteert? Of hecht je daar niet zoveel waarde aan?