Hoofdmenu

Manchester

Gestart door Hoekie_B, sep 26, 2012, 15:34:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

tomv

Ook ik heb me anderhalve week geleden prima vermaakt in en rond de Printworks. Buiten het stappen, moet het National Football Museum natuurlijk bezocht worden

San Paolo

Ik vond Manchester qua uitgaan juist tegenvallen. Doe mij maar Birmingham wat dat betreft!

Robin

The Printworks inderdaad. Maar dat 'stappen' haal ik meestal niet. Als we een uur of twaalf beginnen in de middag met drinken, dan is bij mij de koek om 01.00 uur meestal wel op ;) Meestal leggen ze mij dan in een taxi naar hun huis en komen ze vervolgens zelf om 07.00 uur thuis. Dacht altijd dat ik wel een aardig biertje kon drinken, maar die Engelsen drink je er niet uit. Overigens voor een lekker biertje zit je overdags prima in een kroeg op Shambles Square. Is tevens ook de plek waar uitsupporters (Europees) bij elkaar komen.

Koning Kriel

We landen pas om vier uur dus dat wordt meteen naar shambles square (alleen ff mijn tandenborstel en onderbroek in het hotel afgooien)

Robin

Afgelopen weekend met zes vrienden in Manchester verbleven.  Na aankomst direct naar Old Trafford gegaan voor een rondleiding, dat was erg vermakelijk. Daarna de taxi gepakt naar Oldham en afgesproken met mijn Engelse vrienden, die hier vlakbij zijn opgegroeid. Met z'n allen naar Oldham - MK Dons geweest. M'n eerste Engelse lower league ervaring. En het was opzich vrij aardig. In de rust kregen wij (The Ajax-lads) een warm welkom van de stadionspeaker. Een van die Engelse gasten is bevriend met de stadionspeaker, dus zodoende ;). Daarna de pub in geweest tot laat en zondag naar Man Utd - Stoke City geweest.

Al met al een prima weekend!

FCT1980

Citaat van: Robin op okt 05, 2016, 09:06:00
Afgelopen weekend met zes vrienden in Manchester verbleven.  Na aankomst direct naar Old Trafford gegaan voor een rondleiding, dat was erg vermakelijk. Daarna de taxi gepakt naar Oldham en afgesproken met mijn Engelse vrienden, die hier vlakbij zijn opgegroeid. Met z'n allen naar Oldham - MK Dons geweest. M'n eerste Engelse lower league ervaring. En het was opzich vrij aardig. In de rust kregen wij (The Ajax-lads) een warm welkom van de stadionspeaker. Een van die Engelse gasten is bevriend met de stadionspeaker, dus zodoende ;). Daarna de pub in geweest tot laat en zondag naar Man Utd - Stoke City geweest.

Al met al een prima weekend!

Klinkt goed idd. Zo zien mijn weekenden in Brum er tegenwoordig ook uit.
Geweldig om mensen te kennen daar. Op 22 oktober komen er weer een aantal over voor Eagle away.

Zelf ga ik in maart naar Villa - Sheffield Wednesday met mijn vader. We vliegen denk ik op Manchester en pakken vanaf daar een auto. Ik hoop dat Villa wordt verplaatst en we nog wat in de regio Manchester mee kunnen pakken. Moet bijna lukken ook al blijft Villa op de zaterdag.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Robin

Heerlijk! Dit was voor mijzelf de zesde keer, normaal ga ik altijd alleen die kant op en slaap ik bij die Engelsen. Nu met groep vrienden van hier gegaan. Prima hotel vlakbij Piccadilly (30 pond per nacht, Ibis Budget Pollard street...tip). Aantal weken geleden besloten om naar Oldham te gaan omdat FCUM die zaterdag vrij zou zijn. Alleen iets te vroeg gekeken want die speelde uiteindelijk nog een bekerwedstrijd thuis. Zonde, maar volgende keer beter. Al speelt United thuis meestal op zaterdag 15.00 uur.

Trouwens ook alles met de Uber taxi gedaan, goedkoop en werkt echt top daar! 

FCT1980

Citaat van: Robin op okt 05, 2016, 13:29:57
Heerlijk! Dit was voor mijzelf de zesde keer, normaal ga ik altijd alleen die kant op en slaap ik bij die Engelsen. Nu met groep vrienden van hier gegaan. Prima hotel vlakbij Piccadilly (30 pond per nacht, Ibis Budget Pollard street...tip). Aantal weken geleden besloten om naar Oldham te gaan omdat FCUM die zaterdag vrij zou zijn. Alleen iets te vroeg gekeken want die speelde uiteindelijk nog een bekerwedstrijd thuis. Zonde, maar volgende keer beter. Al speelt United thuis meestal op zaterdag 15.00 uur.

Trouwens ook alles met de Uber taxi gedaan, goedkoop en werkt echt top daar!

Die Uber taxi kom ik tzt misschien nog even op terug ;) Dat klinkt wel interessant inderdaad.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

GiertjeNL

Collegahoppers!
Voor een kennis ben ik op zoek naar kaartjes voor Manchester United.
Nogal een kritische kennis, ze willen naar Manchester United - Arsenal.
Daarom mijn vraag; is er hier iemand met een membership voor Manchester United?
Hoe groot achten jullie sowieso de kans dat ik hiervoor kaartjes weet te bemachtigen? (al dan niet met membership)

Ik hoor het graag!

FCT1980

Zelfde heb ik met Manchester United - West Bromwich Albion.
Die staan op dit moment als uitverkocht op hun website maar kan me niet voorstellen dat al die kaarten al weg zijn toch?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Nort

Citaat van: FCT1980 op mrt 07, 2018, 12:03:19
Zelfde heb ik met Manchester United - West Bromwich Albion.
Die staan op dit moment als uitverkocht op hun website maar kan me niet voorstellen dat al die kaarten al weg zijn toch?
Als de website dat zegt dan zal dat wel zo zijn. Wellicht dat WBA hun away allocation niet vol krijgt en dat er misschien dan nog wat kaarten vrij komen.

ALenstra

Volgens mij zijn kaarten voor Manchester United nog steeds zeer gewild en zijn ze zo weg.

Koning Kriel

Ik heb een vriend met een membership bij united maar voor bijna alle wedstrijden en zeker die tegen een club als Arsenal moet je als member loten om kaarten te krijgen. Kaarten zonder membership is onmogelijk. Ik vrees dat je op de zwarte markt moet kijken.

FCT1980

En tegen Baggies?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Koning Kriel

In ieder geval loten maar die loting is al geweest. Als member kan je je wel inschrijven voor Arsenal maar je hebt maar een zeer beperkte kans op kaarten. Kan wel vragen of hij zich in wil schrijven in het kader van niet geschoten is altijd mis.