Week 41, maandag 10 oktober t/m zondag 16 oktober 2011

Gestart door Arjen, okt 05, 2011, 12:16:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Arjen

16-10 Club Brugge-KAA Gent

cafebac

15-10 PSV - FC Utrecht
16-10 FC Differdange - F91 Dudelange

Eindelijk eens de Thillenberg bezoeken :)

spons

15-10  Excelsior Maassluis - Kozakken Boys
16-10  Feyenoord - VVV
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen


cafebac

Citaat van: Breda op okt 05, 2011, 14:29:26
+ natuurlijk zondagavondwedstrijd meepakken in Bascharage (Käerjéng)!

Ik wil sowieso begin van de dag een paar uurtjes door Klein Zwitserland struinen en later De Thillenberg bezoeken. Het nieuwe complex van Kaerjeng vind ik eerlijk gezegd wat klinisch ogen. Ik vind het meer een tribune uit een gemeentelijke sporthal en de locatie is ook niet zo uitnodigend. Of ik met om 18.00 daar nog heen ga haasten zal afhangen van het weer, vermoeidheid en honger.

Ik had eigenlijk gehoopt dat ik om 19.00 Jeunesse Esch nog mee kon pikken maar daar dacht de Luxemburgse bond helaas anders over. Wellicht dat ik na de winterstop wél nog een leuke combo in luxemburg kan pakken.

Mar

11 oktober 19.00u Duitsland - België in Düsseldorf

Verwijderd lid

Citaat van: Mar op okt 05, 2011, 19:57:38
11 oktober 19.00u Duitsland - België in Düsseldorf

Die had ik ook willen bezoeken, maar een kick-off om 19.00 uur op een dinsdag is voor mij niet haalbaar.
Erg jammer, want dan had ik dat stadion in Dusseldorf eindelijk eens af kunnen vinken ...

Niels_Zitterd

Citaat van: Meester op okt 05, 2011, 20:07:50
Die had ik ook willen bezoeken, maar een kick-off om 19.00 uur op een dinsdag is voor mij niet haalbaar.
Erg jammer, want dan had ik dat stadion in Dusseldorf eindelijk eens af kunnen vinken ...

In het weekend van 12.02.12 is Fortuna Düsseldorf - SG Eintracht Frankfurt.
Dat zou wel eens een spektakel kunnen worden.

spons

Citaat van: Meester op okt 05, 2011, 20:07:50
Die had ik ook willen bezoeken, maar een kick-off om 19.00 uur op een dinsdag is voor mij niet haalbaar.
Erg jammer, want dan had ik dat stadion in Dusseldorf eindelijk eens af kunnen vinken ...

Dat stadion staat er de kmoende 20 jaar nog wel dus je hebt alle tijd, bovendien is een thuiswedstrijd ( misschien straks wel in de 1e Bundesliga ) van Fortuna Dusseldorf veel leuker
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Koning Kriel

Citaat van: Niels_Zitterd op okt 05, 2011, 21:48:19
In het weekend van 12.02.12 is Fortuna Düsseldorf - SG Eintracht Frankfurt.
Dat zou wel eens een spektakel kunnen worden.

Nu maar hopen dat ze die niet op vrijdag of maandag zetten. Had voor de winterstop een lijstje met drie leuke thuiswedstrijden van Dusseldorf gemaakt maar ze spelen telkens op vrijdag of maandag.

Niels_Zitterd

Citaat van: Koning Kriel op okt 06, 2011, 08:42:37
Nu maar hopen dat ze die niet op vrijdag of maandag zetten. Had voor de winterstop een lijstje met drie leuke thuiswedstrijden van Dusseldorf gemaakt maar ze spelen telkens op vrijdag of maandag.

Zeg dat, wij hadden kaarten kunnen hebben voor St. Pauli - Fortuna Düsseldorf over twee weken.
Op de vrijdag, zaterdag en de zondag was het geen probleem. Echter de wedstrijd werd op maandag 17-10 gezet en dat krijg ik met mijn werk niet geregeld...

TeeZee

15/10 Walsall v Preston North End
16/10 West Bromwich Albion v Wolverhampton Wanderers

cafebac

Citaat van: Breda op okt 05, 2011, 17:08:56
Gewoon naartoe gaan: aardige mensen bij Käerjéng en wordt vast een aardige wedstrijd. Het eten dat in Luxemburg in het stadion wordt verkocht, hoort tot het beste in voetballend Europa - dus wat eten tijdens de wedstrijd.

En om het helemaal af te toppen kun je om 13.00u nog naar een jeugdwedstrijd in de schitterende bouwval van Red Star Merl-Belair in Luxemburg-Stad ;) !

Wat een bult info Breda, tnx! Ik zal Kaerjeng zeker in overweging nemen :) Luxemburg Stad wil ik, evenals Esch en Dudelange, voor een volgende trip bewaren, al ziet de accomodatie van Red Star er inderdaad lekker authentiek uit. Volgende week wil ik sowieso wat Luxemburgs natuurschoon bekijken, en als ik tijd over heb doe ik denk Lasauvage en/of het toekomste stadion van Differdange in Oberkorn aan.
Wat moet ik me overigens voorstellen van het spelniveau in de BGL League?

cafebac

Ik ga het zien Breda, ik zal hier uiteraard nog wel even verslag doen van mijn ervaringen. Waarschijnlijk bepaal ik terplekke wat ik precies ga bekijken, heb m'n huiswerk in ieder geval klaar :)

wekke