Hoofdmenu

CL 2010/2011

Gestart door TeeZee, jul 28, 2010, 22:58:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hielke

VfL Wolfsburg - Heerenveen (5-1) mocht er ook zijn...!

HJanneman

Citaat van: spons op sep 16, 2010, 16:40:47
Ik vond het gisteren ook wel mooi hoe Ajax van het kastje naar de muur gestuurd werd. Geweldig!

Dat was echt de overtreffende trap, heb op europees niveau nog nooit een Nederlandse ploeg zo weggespeeld zien worden.

Gelukkig weten we zondag weer hoe het is om zelf weg te spelen..

Peenvogel

Support your local team!



;)

HJanneman

Cambuur is een prima club, maar ik zou dit soort onderwerpen en pesterijen missen..;)!

Hugo

Citaat van: HJanneman op sep 16, 2010, 23:27:43
Cambuur is een prima club, maar ik zou dit soort onderwerpen en pesterijen missen..;)!

Dan moet je met Hielke in de clinch :-(

Hielke

Citaat van: HJanneman op sep 16, 2010, 23:27:43
Cambuur is een prima club, maar ik zou dit soort onderwerpen en pesterijen missen..;)!

Oh, maar dat kan geregeld worden hoor...! ;)


Peenvogel

Ha het oude stadion van Heerenveen. Daar ben ik ook nog wel eens met Feyenoord geweest.


Hugo

Citaat van: Peenvogel op sep 17, 2010, 09:38:27
Ha het oude stadion van Heerenveen. Daar ben ik ook nog wel eens met Feyenoord geweest.

Ja, ik ook. Maar wat heeft dat te maken met de CL 2010/2011?

Peenvogel

Niks denk ik. Maar volgens mij waren we al behoorlijk afgedwaald ;)

Hugo

Citaat van: Peenvogel op sep 17, 2010, 11:39:01
Niks denk ik. Maar volgens mij waren we al behoorlijk afgedwaald ;)

Juist, overigens best wel een leuk stadion.

Joost

Bij Ajax willen ze nog hogere toegangsprijzen om de boetes voor vuurwerk te kunnen bekostigen?

HJanneman

Dat vuurwerk had van mij niet gehoeven, verder wel genoten van de teksten op de doeken en het slagen van het leeghouden van het vak.

Joost

Citaat van: HJanneman op sep 29, 2010, 12:31:34
Dat vuurwerk had van mij niet gehoeven, verder wel genoten van de teksten op de doeken en het slagen van het leeghouden van het vak.

Als ik het goed heb begrepen dan hebben ze vooraf geld ingezameld voor de boete die zou volgen. Das triest.

TeeZee

Wat is er mis met bengaals vuur?

Joost

Citaat van: TeeZee op sep 29, 2010, 14:47:28
Wat is er mis met bengaals vuur?

Zolang je het niet tussen het andere publiek ingooit niets. Maar als je weet dat het je club een boete oplevert, waarom doe je het dan?