Week 50 maandag 13 december t/m zondag 19 december

Gestart door AthleticHolanda, dec 05, 2010, 22:12:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FSC_87

Ja het is inderdaad afwachten of de wedstrijden doorgang zullen vinden en of de wegen fatsoenlijk begaanbaar zijn.

betonrot

Zoals het er nu uitziet is het vooral heel veel zooi wat uit de lucht komt vallen en weinig echte bedreiging voor het veld.

King Nothing

Als ik kijk hoe slecht het hier in de buurt is (sneeuw op iets wat lijkt op ijs/drab/moddertroep) dan gaat Emmen - Cambuur morgen niet door.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad


FSC_87


betonrot

Dan is het de vraag of GBA - AAG ook nog door gaat.

Niels_Zitterd

17-12 FC Den Bosch - Fortuna Sittard
19-12 Rupel Boom - Royal Antwerp &  ??? Germinal Beerschot - AA Gent ???

Het wordt eens tijd voor een Europees verbod op sneeuw, ijzel en vorst :-p

spons

Citaat van: Niels_Zitterd op dec 17, 2010, 11:18:45
Het wordt eens tijd voor een Europees verbod op sneeuw, ijzel en vorst :-p

op oa. de canarische eilanden, cyprus, malta en madeira hebben ze dat volgens mij al ingevoerd
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Niels_Zitterd

Citaat van: spons op dec 17, 2010, 11:44:10
op oa. de canarische eilanden, cyprus, malta en madeira hebben ze dat volgens mij al ingevoerd


Als het daar dan toch sneeuwt, wordt dan de plaatselijke weerman vervolgd? :-p

ðe waan

Het wordt tijd voor een winterstop van december tot en met februari. Lijkt me een veel beter plan.

3434

Competitie van maart tot november zoals in Rusland (dacht ik?) zou niet slecht zijn.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Lek11

Citaat van: 3434 op dec 17, 2010, 16:00:48
Competitie van maart tot november zoals in Rusland (dacht ik?) zou niet slecht zijn.

Dat lijkt me echt heerlijk!

King Nothing

#42
De clubs die Europees spelen zijn wel in staat om veldverwarming aan te schaffen én te onderhouden, dus ik zie geen enkel bezwaar tegen de "Russische" manier van een seizoen.

Trouwens, in Engeland, Duitsland, België en Oost-Europa hebben "ze" ook sneeuw, laat de UEFA alle competities lekker van maart tot november organiseren. Heerlijk, zomervakantie en overal in Europa wedstrijden kunnen bezoeken ipv nietszeggende oefenpotjes :P
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Voetbalhopper

Citaat van: King Nothing op dec 17, 2010, 19:12:42
De clubs die Europees spelen zijn wel in staat om veldverwarming aan te schaffen én te onderhouden, dus ik zie geen enkel bezwaar tegen de "Russische" manier van een seizoen.

Trouwens, in Engeland, Duitsland, België en Oost-Europa hebben "ze" ook sneeuw, laat de UEFA alle competities lekker van maart tot november organiseren. Heerlijk, zomervakantie en overal in Europa wedstrijden kunnen bezoeken ipv nietszeggende oefenpotjes :P

helemaal mee eens

Bier und Bratwurst

Citaat van: ðe waan op dec 17, 2010, 15:01:13
Het wordt tijd voor een winterstop van december tot en met februari. Lijkt me een veel beter plan.

Ben ik helemaal met je eens!! Gewoon in juni lekker voetballen!
De maand juli lekker op vakantie en daarna weer competitie!
Het ene stadion is het andere niet!