Week 10, Maandag 5 maart t/m Zondag 11 Maart

Gestart door AthleticHolanda, feb 24, 2012, 16:53:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wekke


cafebac

Wellicht dat ik morgen na Nac-PSV doorkachel naar Jeunesse Esch - Fola Esch om 18.30, mits ik een beetje op tijd met de bus bij de auto kan komen.

Verwijderd lid

Citaat van: cafebac op mrt 10, 2012, 21:17:57
Wellicht dat ik morgen na Nac-PSV doorkachel naar Jeunesse Esch - Fola Esch om 18.30, mits ik een beetje op tijd met de bus bij de auto kan komen.

dat zou je normaal gesproken wel moeten kunnen redden.

cafebac

Klopt, maar ik neem helaas plaats in die achterlijke vissenkomen en de buscombi kan ik pas in Gilze verlaten. Even afwachten hoe lang we na de wedstrijd worden opgehouden dus.

Verwijderd lid

Citaat van: cafebac op mrt 10, 2012, 21:48:31
Klopt, maar ik neem helaas plaats in die achterlijke vissenkomen en de buscombi kan ik pas in Gilze verlaten. Even afwachten hoe lang we na de wedstrijd worden opgehouden dus.

Tip: probeer de laatste bus te nemen die naar Breda vertrekt. Over het algemeen is die bus de eerste die weer aan de terugreis zal beginnen (althans ... toen ik nog met Feyenoord naar Breda ging was dat voortdurend het geval. Bus 1 is hekkensluiter op de terugweg)

Joost

Morgen eens een kijkje nemen op het vernieuwde sportpark van HEBES in Beegden. SHH is (uiteraard) de tegenstander.

Het veerpontje is nog niet in de vaart dus we gaan lekker met de auto.

wekke

Citaat van: wekke op mrt 10, 2012, 18:34:59
+ 10/03 KV turnhout - Geel Meerhout

Wat een akelige belevenis.
De sponsor die de aftrap kwam geven, zakte vlak voor de middenstip in elkaar. Een 2000-tal supporters keken toe hoe de man hartmassage kreeg. Na een 40 minuten maakten ze aanstalte om de man in de ambulance weg te voeren, maar de hartmassage ging nog steeds door.... De wedstrijd werd logischer wijs afgelast.

voetbalfan


Joost

Citaat van: wekke op mrt 11, 2012, 08:55:47
Wat een akelige belevenis.
De sponsor die de aftrap kwam geven, zakte vlak voor de middenstip in elkaar. Een 2000-tal supporters keken toe hoe de man hartmassage kreeg. Na een 40 minuten maakten ze aanstalte om de man in de ambulance weg te voeren, maar de hartmassage ging nog steeds door.... De wedstrijd werd logischer wijs afgelast.

Ik vroeg me al af wat de reden was. Wat akelig.

cafebac

Citaat van: cafebac op mrt 10, 2012, 21:48:31
Klopt, maar ik neem helaas plaats in die achterlijke vissenkomen en de buscombi kan ik pas in Gilze verlaten. Even afwachten hoe lang we na de wedstrijd worden opgehouden dus.

Uiteindelijk besloten niet meer richting Luxemburg te rijden. Heel de nacht m'n longen uit m'n lijf gehoest en met paracetamol als ontbijt richting Breda vertrokken. dat had ik me trouwens eigenlijk ook wel kunnen besparen...

cafebac

Ik vond NAC weinig indrukwekkend, al was de overwinning wel dik en dik verdiend. Als zo'n oude man als Lurling keer op keer zo gemakkelijk door de defensie heen mag wandelen, zegt dat genoeg over de schandalige vertoning die PSV op de mat legde.

Overigens vond ik de ambiance van NAC zijde ook maar erg matig. Ja, tien minuten voor tijd begon het aardig los te komen maar daarvoor vond ik het behoorlijk tam. Zelfs voor een 12.30 wedstrijd.
De muziekkeuze vond ik overigens ook niet geheel gepast. Radio 2 en Sky voerden de boventoon, toch niet echt iets wat je in een voetbalstadion verwacht. Wel lekker dat er zo weinig commerciële flauwekul is rondom de wedstrijd.

Hoogtepunt was toch wel het decollete van die blonde dame van de kidsclub :)

spons

Citaat van: Meester op mrt 10, 2012, 21:53:18
Tip: probeer de laatste bus te nemen die naar Breda vertrekt. Over het algemeen is die bus de eerste die weer aan de terugreis zal beginnen (althans ... toen ik nog met Feyenoord naar Breda ging was dat voortdurend het geval. Bus 1 is hekkensluiter op de terugweg)

Nog een tip, ga voortaan gewoon op de eretribune zitten
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

spons

Citaat van: Breda op mrt 11, 2012, 16:53:43
Meer lawaai dan ik ooit bij PSV heb gehoord!

Daar is niet zo gek veel voor nodig
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen