Week 35 - Maandag 27 augustus t/m zondag 2 september

Gestart door AthleticHolanda, aug 16, 2012, 19:23:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost

Vanavond Roda v Willem II
Morgen SHH 4 v Rood Wit '67 2 & SVH '39 v SHH


Stadionhopper

#31
01-09 Dessel Sport - Westerlo
01-09 Hoogstraten VV - Verbroedering Geel-Meerhout
02-09 PSV - AZ
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Cyclebob

Zo 2/9: TAC'90 - SVV, oftewel: de Takdier Boys Amardeep Combinatie Den Haag 1990, de grootste Hindoestaanse vereniging van Nederland. Daar moet wel wat lekkers te halen zijn in de kantine.
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

Joost

Citaat van: Cyclebob op sep 01, 2012, 18:07:48
Zo 2/9: TAC'90 - SVV, oftewel: de Takdier Boys Amardeep Combinatie Den Haag 1990, de grootste Hindoestaanse vereniging van Nederland. Daar moet wel wat lekkers te halen zijn in de kantine.

Er stond een mooie foto van SVV in VI deze week!

hgrm

Citaat van: hgrm op aug 31, 2012, 13:13:25
01/09: Dessel-Westerlo (na een dag softballen in Landgraaf).

In geval van regen: 's middags Velbert of Wuppertaler SV

Het regende niet, dus naar Brunssum gereden voor 't softbal. Bij de eerste de beste bal die mijn kant op komt, gaat er iets mis in m'n rug. De rest van de dag heb ik toegekeken.
Dessel was overigens wel leuk. Ondanks dat het nieuw is, is het een leuk stadionnetje. Voor de streekderby tegen Westerlo zat het goed vol en de wedstrijd was aardig.

Onderweg in Brunssum ben ik nog even langs geweest bij het onderkomen van Limburgia, waar een fraaie Elascon staat.
Joost, weet jij de historie van dit terrein?
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Citaat van: hgrm op sep 02, 2012, 00:15:10
Het regende niet, dus naar Brunssum gereden voor 't softbal. Bij de eerste de beste bal die mijn kant op komt, gaat er iets mis in m'n rug. De rest van de dag heb ik toegekeken.
Dessel was overigens wel leuk. Ondanks dat het nieuw is, is het een leuk stadionnetje. Voor de streekderby tegen Westerlo zat het goed vol en de wedstrijd was aardig.

Onderweg in Brunssum ben ik nog even langs geweest bij het onderkomen van Limburgia, waar een fraaie Elascon staat.
Joost, weet jij de historie van dit terrein?

Dessel is nieuw ook de moeite waard inderdaad!

De tribune daar is geschonken door de gemeente Brunssum in 1965 nav het behaalde kampioenschap van RKBSV dat jaar. De gemeente betaalde de tribune, de vrijwilligers hebben 'm gebouwd.

voetbalfan

Dessel was geweldig, mede door het (voor Westerlo) ongewoon hoge aantal bezoekers en de 0-4 overwinning.

Sebastiaan_W

Citaat van: Hugo op sep 01, 2012, 09:36:05
Ik ben vanmiddag ook in Rijssen, is Witte Leeuw ook present?

En Witte Leeuw was ook present. Dat was een doelpuntrijk potje.

HRM1880

Citaat van: hgrm op sep 02, 2012, 00:15:10
Het regende niet, dus naar Brunssum gereden voor 't softbal. Bij de eerste de beste bal die mijn kant op komt, gaat er iets mis in m'n rug. De rest van de dag heb ik toegekeken.
Dessel was overigens wel leuk. Ondanks dat het nieuw is, is het een leuk stadionnetje. Voor de streekderby tegen Westerlo zat het goed vol en de wedstrijd was aardig.

Onderweg in Brunssum ben ik nog even langs geweest bij het onderkomen van Limburgia, waar een fraaie Elascon staat.
Joost, weet jij de historie van dit terrein?
Enkel trekt dat bezoekersvak op niets. Zetten ze daar 1500 man weg, terwijl er geen plaats voor is. Hebben ze slechts twee togen en vier dixie-toiletten. Neen als bezoeker is het daar helemaal niets. Voor de rest is dat daar een mooi complex, met enorm veel oefenvelden rond het stadion, allemaal zeer goed onderhouden. Dacht dat de vrouwelijke nationale ploeg daar speelt.

Bier und Bratwurst

Citaat van: Breda op sep 02, 2012, 00:04:03
De talrijke zich op dit forum verzameld hebbende fetisjisten van aantallen doelpunten per wedstrijd, en dan vooral een zo hoog mogelijk gemiddelde, kunnen zich dit seizoen best vervoegen bij een thuis- en een aantal uitwedstrijden van RV, want die kunnen er werkelijk niks van. Vandaag 0-12 verloren thuis van dorpsgenoot RKSV.

Wie er ook niks van kunnen en ook in geel-zwart spelen... vult u maar in.

Was de keeper van RV nog in vorm ? Of was ie weer compleet de weg kwijt? 0-12 wat een uitslag zeg!!
Het ene stadion is het andere niet!

hgrm

Citaat van: voetbalfan op sep 02, 2012, 01:37:39
Dessel was geweldig, mede door het (voor Westerlo) ongewoon hoge aantal bezoekers en de 0-4 overwinning.

Op de website van Dessel hebben ze het over 2000 toeschouwers (op een capaciteit van 4284). Gevoelsmatig zeg ik dat het er meer waren. De zitplaatsen waren voor zover ik kon zie volledig bezet en -behalve het bezoekersvak achter de goal- waren de staanplaatsen ook behoorlijk bezet.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Citaat van: hgrm op sep 02, 2012, 16:17:48
Op de website van Dessel hebben ze het over 2000 toeschouwers (op een capaciteit van 4284). Gevoelsmatig zeg ik dat het er meer waren. De zitplaatsen waren voor zover ik kon zie volledig bezet en -behalve het bezoekersvak achter de goal- waren de staanplaatsen ook behoorlijk bezet.

Er zijn maar een dikke 750 zitplaatsen, dan moeten er al zeker 1250 staanplaatsen bezet zijn. Vorig seizoen tegen Club Brugge waren er 4391, toen kon er ook werkelijk helemaal niemand meer bij.

Bier und Bratwurst

Citaat van: Breda op sep 02, 2012, 12:32:32
Theatrale Duitse idioot, een dwergversie van Toni Schumacher.

Ja toen ik er was verloren ze met 1-10. Die keeper spoort niet!!
Het ene stadion is het andere niet!

FC_Emmen

Deze week 4 wedstrijden bezocht.
sc Heerenveen - Molde FK http://frankfootball.nl/?p=326
FC Emmen - Sparta Rotterdam
vv Klazienaveen - DZOH http://frankfootball.nl/?p=343
SV Meppen - VfR Neumünster http://frankfootball.nl/?p=351
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

wekke

Citaat van: hgrm op sep 02, 2012, 16:17:48
Op de website van Dessel hebben ze het over 2000 toeschouwers (op een capaciteit van 4284). Gevoelsmatig zeg ik dat het er meer waren. De zitplaatsen waren voor zover ik kon zie volledig bezet en -behalve het bezoekersvak achter de goal- waren de staanplaatsen ook behoorlijk bezet.

In het bezoekersvak aan de zijkant van het veld was het ook niet bepaald drummen. Er kon gerust nog volk bij. Ik denk dat de schatting van een 2.000 toeschouwers er niet zo heel ver afzit.