Week 18, maandag 3 mei t/m zondag 9 mei

Gestart door AthleticHolanda, mei 02, 2010, 23:02:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AthleticHolanda

06/05 - FC Utrecht - FC Groningen
09/05 - Dijkse Boys - Gemert of FC Groningen - FC Utrecht

wekke


spons

05/05  Xerxes/DZB - Spijkenisse ( beslissingswedstrijd zaterdag 1e klasse B op het terrein van RVVH te Ridderkerk )
06/05  Feyenoord - Ajax ( misschien ga ik toch nog even kijken )
08/05  Millwall - Swindon Town
09/05  TONEGIDO - ADO 20
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

TeeZee

Citaat van: spons op mei 03, 2010, 08:42:00
08/05  Millwall - Swindon Town
Dat kan een leuke worden. Was deze wedstrijd niet al uitverkocht en zo ja, hoe ben je aan een ticket gekomen?

spons

Citaat van: TeeZee op mei 03, 2010, 08:55:39
Dat kan een leuke worden. Was deze wedstrijd niet al uitverkocht en zo ja, hoe ben je aan een ticket gekomen?

ja wedstrijd is al weken uitverkocht maar ik ben door een bekende mee gevraagd, die zouden met zijn vieren gaan maar daar viel er eentje af
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Louk

09-05 Inter - Chievo Verona (met een beetje geluk de kampioenswedstrijd van Inter...)

Joost

3-5 Jong Roda JC v Jong RBC Roosendaal
8-5 Exeter City v Huddersfield Town
9-5 Bath City v Woking

voetbalfan

Vrijdag 7 mei: KVC Westerlo - KRC Genk @ 'T Kuipje (agg: 2-2)
Tweede wedstrijd play-offs finale 2

AthleticHolanda

Citaat van: Breda op mei 04, 2010, 17:51:31
wo 5 mei: Remscheid - Kapellen
do 6 mei: Eindhoven - Willem II
za 8 mei: Bonn - Saarbrücken
zo 9 mei: Ternat - RC Waregem

Ben je je bewust meer op Duitsland aan het richten? Was Essen goed bevallen?


hgrm

Citaat van: Breda op mei 04, 2010, 17:51:31

za 8 mei: Bonn - Saarbrücken


Da's wel een hele mooie: de kampioenswedstrijd van Saarbrücken.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

AthleticHolanda

Hehe, dat 'bereikbaarheidsprobleem' heb ik met België, voordat ik met de trein in Vlaanderen ben is het zo'n 2,5 uur later, Duitsland zonder extra speling zo'n 40 minuten...

In NRW liggen inderdaad enkele prachtige stadions die je sowieso de moeite waard gaat vinden.

Kan zelf de laatste tijd geen leuke wedstrijden met nieuwe stadions meer vinden in het weekend in Duitsland, eigenlijk sinds de invoering van de 3. Liga al niet meer, toen kwamen in de Regionalliga bijna allemaal 2e teams, de NRW-Liga en lager spelen bijna altijd op zondag, net wanneer ik weinig extra ruimte heb voor buitenlandse wedstrijden.

Joost

Het grensoverschrijdend vervoer kan inderdaad een stuk beter. Een soort ijzeren rijn voor personenvervoer zou erg mooi zijn.

Stadionhopper

Citaat van: Joost op mei 04, 2010, 22:33:26
Het grensoverschrijdend vervoer kan inderdaad een stuk beter. Een soort ijzeren rijn voor personenvervoer zou erg mooi zijn.

Ligt er helemaal aan waar je woont. Vanuit Venlo kun je alle richtingen uit ;-)
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

TeeZee

Het spijt me, maar gezeur over bereikbaarheid van landen als België en Duitsland kan ik nauwelijks serieus nemen.

Stadionhopper

Citaat van: TeeZee op mei 05, 2010, 15:39:35
Het spijt me, maar gezeur over bereikbaarheid van landen als België en Duitsland kan ik nauwelijks serieus nemen.

Met het openbaar vervoer zijn deze landen vrij slecht bereikbaar voor een groot deel van het land.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper