Week 18, maandag 3 mei t/m zondag 9 mei

Gestart door AthleticHolanda, mei 02, 2010, 23:02:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TeeZee

08/05 Barnet v Rochdale

Toegegeven, niet zo moeilijk bereikbaar als Duitsland en België, maar het is toch bijna 550 km rijden.

AthleticHolanda

Citaat van: TeeZee op mei 05, 2010, 15:39:35
Het spijt me, maar gezeur over bereikbaarheid van landen als België en Duitsland kan ik nauwelijks serieus nemen.

Waarom niet dan?

Dat is serieus bedoeld overigens.

TeeZee

Citaat van: AthleticHolanda op mei 05, 2010, 19:19:13
Waarom niet dan?

Dat is serieus bedoeld overigens.
Omdat je geen gezeik hebt met douanes.

AthleticHolanda

Citaat van: TeeZee op mei 05, 2010, 20:24:21
Omdat je geen gezeik hebt met douanes.

Ik ben vaak genoeg gecontroleerd in de trein...

TeeZee

Citaat van: AthleticHolanda op mei 05, 2010, 21:28:50
Ik ben vaak genoeg gecontroleerd in de trein...
Ja, maar die trein rijdt wel gewoon door tijdens de controle.

AthleticHolanda

Citaat van: TeeZee op mei 05, 2010, 21:40:00
Ja, maar die trein rijdt wel gewoon door tijdens de controle.

En met of zonder jou, na de controle...

King Nothing

Citaat van: Stadionhopper op mei 05, 2010, 15:41:19
Met het openbaar vervoer zijn deze landen vrij slecht bereikbaar voor een groot deel van het land.
Ik woonde in Emmen. Trein naar Duitsland? Dat is Emmen - Zwolle - Almelo of Arnhem en dan verder. Of bus van Emmen naar Groningen en vanuit Groningen naar Leer met de trein.
Ik verkoos dan ook Meppen als vertrekpunt. 35km Rijden vanaf Emmen en behoorlijke verbinding richting de rest van Duitsland.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

hgrm

Van achter de laptop met voor m'n neus 7 eindexamenkandidaten die zitten te zwoegen op oefenexamens natuurkunde, ben ik toch lichtelijk jaloers op de collegae in het regulier onderwijs die massaal vakantie hebben.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Hielke

Morgen naar het Verre Oosten. Een wedstrijd waar de spelers al het hele seizoen naar uitkijken, aldus Jan Everse.

07/04 FC Emmen - sc Heerenveen
08/04 Ontknoping Hoofdklasse - ergens

Bossche Bol

#24
Gisteravond: Sint Michielsgestel-FC Den Bosch
8 mei: Bonner SC-1. FC Saarbrücken  ook al is Saarbrücken sinds vanavond al zeker van de titel.
9 mei: JVC Cuijk-UDI '19
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

Niels_Zitterd

Redelijk last minute uitgenodigd om mee te gaan naar Bonner SC - FC Saarbrücken.
Vlug even een ontbijt nuttigen en dan richting Bonn.

Hugo

Opvallend dat Saarbrücken kampioen is geworden, want die begonnen het seizoen met een paar dikke nederlagen. Nu maar hopen dat het Ludwigspark niet verbouwd gaat worden voor de 3.Liga.

Gert

Vandaag toch maar naar Willem II - Eindhoven

Niels_Zitterd

#28
Citaat van: Breda op mei 09, 2010, 00:44:29
Het was blijkens bovenstaande berichten een behoorlijke forumreünie in Bonn. Op de hoofdtribune heb ik wel lieden met een fototoestel zien rondlopen, maar je vraagt niet 'ben jij nou Bossche Bol?' natuurlijk. Ook in Bonn (net als in High Barnet, zoals ik juist las elders) een veldinvasie trouwens, waaraan ik zeer opportunistisch heb meegedaan (foto's maken van zittribune). Was erg blij om na twee slechte potten in de Bondsrepubliek (0-0, 0-1) een treffen op niveau te mogen zien. De barrage in de 1e Provinciale (Namen) tussen Meux en Yvoir eindigde na een zeer spectaculaire wedstrijd op 2-3.

Wij stonden op de gegengerade, tijdens het zoeken naar de ingang die goed verstopt was zijn we nog 2 hoppers tegengekomen uit Veendam.
Zij waren op weg terug na een weekend en Bonner SC was hun laatste tussenstop.

Aan onze zijde ging na het laatste fluitsignaal ook het hek open. In eerste instantie was er nog niets aan de hand maar toen we bij het hek kwamen werden de 'ultras' van Bonn terug geslagen hun eigen vak in. Gelijk de M.E. erbij, buiten het feit dat het nergens op sloeg want er was totaal geen aanleiding voor heb ik de mogelijkheid niet gehad om nog even wat foto's van de gegegerade te maken.

Ik vond het trouwens wel apart dat er 2 uitvakken waren.
Heb je trouwens tijdens de warming up ook nog die man gezien die met een masker en een Saarbrücken vlag ineens op het veld liep?