Clubs in je eigen woonplaats

Gestart door TeeZee, okt 05, 2008, 21:08:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TeeZee

(Ook de mensen die niet in Nederland wonen mogen natuurlijk meedoen)

Profclubs: geen

Amateurclubs: 5
DSO (West-2 zaterdag 2C)
DWO (West-2 zaterdag 3A en West-2 zondag 3C)
Oosterheem (West-2 zaterdag 5A)
Real Zoetermeer (West-2 Zondag 5C)
FC Zoetermeer (West-2 zondag 4A)

Bij de laatste woon ik letterlijk om de hoek. Ik ben nog nooit wezen kijken bij de FC, al liep ik er toevallig vanmiddag nog langs in de stortregen.

Real Zoetermeer is een vrij belachelijke naam, daar ik sterke vermoedens heb dat de club (nog) niet de koninklijke status bereikt heeft. Ik kan me herinneren dat de club in het eerste jaar van het bestaan (ergens in de jaren '90) steevast met dubbele cijfers verloor.

DSO betekent Door Samenspel Overwinnen, al weet ik dit niet 100% zeker.

DWO betekent Door Wilskracht ontstaan.

Oosterheem is de jongste club, daar deze wijk nog maar een paar jaar geleden uit de grond gestampt werd. Volgens mij speelt ook DSO in Oosterheem.

Stadionhopper

Aangezien ik in het dorpje America woon (nog maar 2,5 jaar, daarvoor in Horst gewoond, de woonplaats van Dirk Marcellis) is er maar 1 club:

America (Zuid II, 6e Klasse)

Laatste keer dat ik op dit sportpark was voetbalde ik zelf bij Hegelsom 2 en wonnen met 7-0 (1x zelf gescoord) van America 2.

Offtopic:
Omdat America zo'n klein gat is heeft het toch bekendheid gekregen door de band Rowwen Heze.
Verder komt een andere sportman uit America en dat is Joey Litjens, uitkomend in de Motorklasse 125 cc.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Ici c est Paris

Profclubs heb je hier in Maarssen niet. Wel 2 amateurclubs. OSM'75 en het oudere VV Maarssen. Spelen beiden op een niveau waar je niet heel trots op hoeft te zijn, ik meen 4e of 5e klasse. Toch maakt dat de derby tussen beide ploegen niet minder leuk, vaak vele honderden mensen langs de lijn. Leuke rivaliteit ook, zo is bij Maarssen de dugout al eens geel-blauw (de kleuren van OSM) geschilderd en hebben ze op het veld van OSM al eens een paar schapen losgelaten.

Maarssen bestaat uit 2 delen, het echte dorp aan de oostzijde van het Amsterdam-Rijnkanaal is het oorspronkelijke dorp Maarssen, daar komt VV Maarssen vandaan. Eind jaren 60 werd besloten om een wijk aan te leggen net zo groot als de rest van het dorp, aan de overzijde van het kanaal, namelijk Maarssenbroek. Daar komt OSM vandaan. Ik zelf kom uit Maarssenbroek, maar speelde altijd bij VV Maarssen, omdat mijn opa er voorzitter was. OSM'75 heeft wel een prachtig jeugdtoernooi voor de C1, waar Ajax, Feyenoord en Utrecht vaste gasten zijn en ook Sporting Lissabon, Leverkusen, Anderlecht en een handvol Eredivisieclubs zijn vaker geweest.

Naast mij in Maarssen eigenlijk geen echte bekendheden, Kees Jansma heeft hier een paar jaar gewoond en Ajacied Vurnon Anita woont hier, wordt over het algemeen gezien als een van de toptalenten.

Houseman

FC Groningen. Woon zelfs op een steenworp van het oude Oosterparkstadion, aan de befaamde Zaagmuldersweg. Ik vind het echt zonde dat ik hier pas ben komen wonen nu het stadion gesloopt is. Had graag meegemaakt hoe het hier overdag aan toe ging in de wijk, hoewel ik dat een enkele maal negatief aan den lijve heb mogen ondervinden als bezoeker van het uitvak.

De amateurclubs hier in de stad ga ik echt niet allemaal opzoeken.

TeeZee

Citaat van: Houseman op okt 05, 2008, 22:31:02De amateurclubs hier in de stad ga ik echt niet allemaal opzoeken.
http://www.hollandsevelden.nl/zoeken/?q=groningen

Ik denk dat The Knickerbockers wel wat voor jou is.

hoevenen lion

Niet ver van mijn thuis heb je R Capellen FC. Deze club speelt in de derde Klasse.

Nog in Kapellen het je SK Putte. En in stabroek heb je nog Vrij Eendracht Stabroek. Deze 2 clubs spelen in provinciale. Hier in de omtrek heb je nog vele provinciale clubs maar als ik deze allemaal moet opnoemen ben ik morgen nog bezig.

Joost

Citaat van: Houseman op okt 05, 2008, 22:31:02
FC Groningen. Woon zelfs op een steenworp van het oude Oosterparkstadion, aan de befaamde Zaagmuldersweg. Ik vind het echt zonde dat ik hier pas ben komen wonen nu het stadion gesloopt is. Had graag meegemaakt hoe het hier overdag aan toe ging in de wijk, hoewel ik dat een enkele maal negatief aan den lijve heb mogen ondervinden als bezoeker van het uitvak.

De amateurclubs hier in de stad ga ik echt niet allemaal opzoeken.
Het zijn er maar 32?

hgrm

Profclubs: geen

Voormalig profclubs: 2
't Gooi, later voortgezet onder de naam Gooiland
FC Hilversum

Amateurclubs:

FC Hilversum (hoofdklasse)
Victoria (3e klasse)
't Gooi (3e klasse)
Wasmeer (3e klasse)
Altius (4e klasse)
Zebra's (4e klasse)
Olympia (5e klasse?)

Ons vlaggenschip, FC Hilversum staat al jaren bekend om slecht beleid, semi-criminele geldbronnen en weinig toeschouwers. Ik kom er zelden.
Victoria is één van de oudste clubs van 't land: 1893. De club stelt bij de senioren al 90 jaar weinig meer voor. Wasmeer is een recente fusieclub van Donar, dè club van mijn wijk in Hilversum en EMM. In de vroege jaren 50, Donar speelde toen in de tweede klasse, liep er een heuse international rond: Roel Wiersma, die later bij PSV furore zou maken. Een andere naam die onlosmakelijk met het Hilversumse top(?)voetbal is verbonden, is die van Gerard Hogenbirk. De geboren Hilversummer verruilde het groen-wit van FC Hilversum in de jaren 60 voor het blauwwit van Elinkwijk en kwam tot een behoorlijk aantal eredivisiewedstrijden. Momenteel is Hogenbirk bestuurslid bij FC Hilversum.

Donar bleef amateurclub, maar de eeuwige rivalen FC Hilversum en 't Gooi kozen voor een profavontuur. Beide clubs leidden over het algemeen een zieltogend bestaan in de tweede divisie, met af en toe een jaartje eerste divisie. Alleen de derbies lieten oude stadion op sportpark nog vollopen. Halverwege de jaren 60 sloegen beide rivalen de handen ineen. FC Hilversum en 't Gooi gingen terug naar de amateurs en op de licentie van 't Gooi ging SC Gooiland spelen. Ondersteund door het geld van radiopiraat Veronica deed het bestuur vooral gekke dingen. Onder een verstandig bestuur zou Gooiland de sanering van 1971 misschien wel overleefd hebben. Nu resteert er slechts nog het oude stadion. Grote delen van de terracing die de atletiekbaan omzoomden, zijn ten prooi gevallen aan o.a. het Europese hoofdkantoor van Nike. Maar de oude Dudok-tribune uit de jaren 20 staat er nog, al is er weer een grondige opknapbeurt nodig.


Terwijl het veldvoetbal jarenlang een zieltogend bestaan leidde -steeds meer clubs gingen ter ziele en eind jaren 90 speelde FC Hilversum, als hoogst spelende club, in de 2e klasse- floreerde het zaalvoetbal. Sleuteljaar was 1995.

In de jaren 90 klommen twee Hilversumse clubs op tot de tweede divisie. Gooiland (geen connectie met de ex-profclub) en Vermeulen Boys speelden legendarische derbies. De sporthal Kerkelanden was meestal uitverkocht als de clubs elkaar troffen. Vooral de laatste derby, op de slotdag van het seizoen 1993/94 staat in het collectieve geheugen gegrift. Vermeulen Boys had nog een punt nodig voor promotie naar de eerste divisie. In een zwaar bevochten derby werd met veel moeite gelijkgespeeld. Hilversum had een club op het op één na hoogste niveau.
Het volgende seizoen beseften de besturen van beide clubs dat er alleen kans was op eredivisiezaalvoetbal als er een fusie kwam. Die kwam er dan ook en het doel was zo snel mogelijk promoveren naar de eredivisie.

In de zomer van 1995 deed zich een buitenkans voor: het Utrechtse All In Stars/'t Stoepje zat financieel in de problemen. Bovendien zou de sporthal aan de Vlampijpstraat worden omgebouwd tot een kartbaan. De licentie kwam in de aanbieding, inclusief het team dat in 1995 vicekampioen werd en inclusief een sponsorcontract met de Spakenburgse bakker 't Stoepje. De fusie was snel beklonken en ZVH/'t Stoepje trad vanaf 1995 in de Hilversumse Kerkenlandenhal in de eredivisie aan.

De play-offs waren het doel en het spelersmateriaal was er ook naar: Rick Testalamuta, Marcel Mul, Moestafa Talha, Anouk Roest, Michel Burgstede, Ferry Lijffijt, Pascal de Bruin, Bert Aipassa, Mike Lahr: het leest als een who-is-who van het topamateurvoetbal in de jaren 90. Voeg daarbij de klasse, het voetbalinzicht en de techniek van Robbie Alflen en je vraagt je terecht af waarom de play-offs niet gehaald werd.

Het volgende jaar ging het nog minder. Rob Alflen maakte zijn rentree bij de profs, Bert Aipassa moest een half seizoen onvrijwillig logeren en de sponsor hield het voor gezien. Aan het eind van het jaar vertrokken de vedetten naar provendus Hindstore (later Trimeur en West Stars). Er braken magere jaren aan, waarin de middenmoot het hoogst haalbare bleek en er af en toe zelfs tegen degradatie gestreden moest worden.

In 2000 keerde het tij. Eerst keerde Rob Alflen weer terug naar zijn oude liefde. In zijn kielzog nam hij Roy van de Mye, oud-ploeggenoot van Heracles mee. De weg naar boven werd weer ingezet. Een jaar later leidde speler/coach Moestafa Talha de ploeg (zonder de wegens fysieke problemen gestopte Alflen) voor het eerst naar de play-offs. Een jaar later werd het hoogtepunt bereikt. Hilversum stond lange tijd bovenaan, haalde de play-offs makkelijk en bereikte de finale tegen West Stars. Mede dankzij de tweede rentree van Rob Alflen werd de thuiswedstrijd in een uitpuilende sporthal met 3-0 gewonnen. De enige wedstrijd ooit waarin West Stars niet scoorde. Dat het in de tweede wedstrijd mis ging, geeft veel Hilversummers een nare smaak in de mond. Wat er precies gebeurde, vertrouw ik niet aan een openbaar forum toe.

Het volgende jaar werden de play-offs nog wel gehaald, maar was het sprankelende van 2002/2003 weg. Bovendien werd de club getroffen door een ramp die uiteindelijk mede tot de ondergang zou leiden: de sporthal brandde op de eerste dag van de competitie tot de grond toe af. Behalve 10000 euro schade die de gemeente weigerde te vergoeden, kostte het vooral een hoop publiek. Hoewel de vervangende sporthal mooier, groter en nieuwer was, ontbrak het aan de gezelligheid van de Kerkenlandenhal, die midden in een woonwijk stond. De tijd van toeschouwersgemiddelden van 300 man en topwedstrijden voor 600-800 toeschouwers waren voorbij.

Sportief ging het niet slecht. Met de nieuwe coach Rini Kromdijk aan het roer leek 2004/2005 een slecht jaar te worden. Er was geen chemie tussen de spelers en de coach, er waren strubbelingen tussen de spelers onderling. Uit in Roermond barstte de bom. Tijdens een surrealitische wedstrijd op een donkere winteravond was het ruzie in de selectie en bovendien een nederlaag tegen een matige ploeg. De emoties liepen hoog op en het was voor Rob Alflen "hij (= medespeler Jordi Wezel) eruit of ik eruit". Coach Kromdijk koos voor Wezel. Een week later won Hilversum de bekerwedstrijd uit bij LZV in Lichtenvoorde. Na afloop sprak de selectie in de kleedkamer het vertrouwen uit in Kromdijk. Het was, naar later bleek zijn laatste wedstrijd als coach. Een week later waren Kromdijk en Jordi Wezel door het bestuur weggestuurd en maakte Robbie Alflen zijn derde rentree. Als speler-coach. Tegelijkertijd debuteerde een slungelachtige jongeling uit Rotterdam: Jamal el Ghannouti. In zijn eerste wedstrijd schoot hij Hilversum met drie goals naar de overwinning en binnen de kortste keren haalde hij Oranje. Zoals met zoveel spelers, was hij voor Hilversum niet lang te houden. Momenteel speelt El Ghannouti, samen met oud-Hilversummers Eric de Jongh, Zaïd El Morabiti en Remco Bos voor landskampioen BLOK.

Onder Rob Alflen haalde Hilversum de play-offs (mede dankzij een 1-5 overwinning bij topploeg Marlène) en finale van de beker. Dankzij een overdonderend begin (4-0 binnen enkele minuten) nam Marlène revanche. Een week later speelde Hilversum thuis in de play-offs. Marlène won weer, met 1-2. Een week later speelde Hilversum zijn beste wedstrijd ooit. In een uitverkochte sporthal De Waardergolf in Heerhugowaard was het fanatieke Westfriese publiek stil. Hilversum versloeg Marlène in het hol van de leeuw voor de tweede keer dat seizoen. En nu met nog dikkere cijfers: 1-8. De finale ging vervolgens over twee wedstrijden nipt verloren tegen het FCK/De Hommel van Lettinck en Langehuijsen. De derde zilveren medaille.

De laatste drie seizoenen speelde Hilversum onder leiding van speler/coach Calvin Blankendal. Hoewel er bij vlagen oogstrelend voetbal werd gespeeld, was de selectie niet breed genoeg om een serieuze gooi naar het kampioenschap te doen. Het eerste blok (keeper + 4 startspelers in het veld) deed voor geen ploeg onder, maar de bank was een stuk minder sterk dan die van de topploegen als BLOK, Marlène en De Hommel. Tweemaal werden de play-offs gehaald onder Blankendal, maar even zovele malen was de halve finale het eindpunt.

In 2008 viel het doek. Behalve dat de Dudok Arena nooit een echte thuishaven is geworden die de Kerkenlanden was, vooral wat betreft de bezoekersaantallen, speelde het wanbetalen van de hoofdsponsor en het KNVB-besluit om de competitie op zaterdag te laten plaatsvinden, een grote rol. Na 13 jaar vond het bestuur het genoeg geweest. Toch is dit niet het einde van zvv Hilversum. Stamnummer BBCB363 is bewaard gebleven. Onder de naam FC Hovo staan 'we' momenteel bovenaan in de topklasse. Volgend jaar zal de definitieve fusie tussen Hovocubo en FC Hovo plaatsvinden en zal zvv Hilversum in Hoorn als een brede zaalvoetbalvereniging voortleven.

Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Houseman

Citaat van: TeeZee op okt 05, 2008, 22:43:09
http://www.hollandsevelden.nl/zoeken/?q=groningen

Ik denk dat The Knickerbockers wel wat voor jou is.

Klopt, daar heb ik zelfs een paar jaar gevoetbald. :)

Joost

Zo ongeveer iedere wijk heeft hier zijn eigen club, dat is van oudsher zo geweest en een van de redenen dat er weinig grote clubs zijn.

Ik zal beginnen met mijn eigen clubje, Heerlen Sport. Speelde ooit in stadion kaldeborn maar is 20 jaar geleden verhuist naar een naastgelegen veld. Jarenlang een vaste waarde in tweede klasse maar door wanbeleid gezakt van 1ste naar 5de klasse. Sindsdien wel 1 keer gepromoveerd maar de jeudgopleiding, dat een van de stokpaardjes was, is verkwanseld.
De grote rivalen zijn RKHBS en Bekkerveld, twee van de grootste verenigingen met veel jeudg. RKHBS speelt vooral in 4de en 5de klasse. Bekkerveld speelde ruim 30 jaar onafgebroken in 3de klasse maar is door uitstekend beleid in 4 jaar tijd opgeklommen naar Eerste Klasse.
Ook in Heerlen-Zuid: MSP '02. Een fusie tussen KEV en Coriovallum, twee clubs die al naast elkaar lagen. MSP is een redelijk dubieuze club, net als haar voorgangers. KEV stond niet voor niets in de volksmond bekend als Knokken En Vechten.
Dan de buren Weltania en Eikenderveld, de oranjehemden uit Welten zijn een sjieke club die sportief weinig hoogtepunten kende buiten een enkel jaar 3de klasse. Eikenderveld is een typische 5de klasser.
Vlakbij het centrum hebben we dan nog sv Heerlen. Daar zit een beetje geld en de club probeerde jarenlang van 2de naar 1ste te komen. Dat lukte in 2007 eindelijk maar de club degradeerde direct weer.
NEC '92 speelt op sportpark de Varenbeuk. Daar waren ooit HELIOS, CSVT, Nieuwe-Einde en RKSNE gevestigd maar alleen de laatste twee zijn nog over en gefuseerd. NEC '92 vinden we meestel ergens tussen klasse 2 en 4.
Verder in Heerlen-Noord nog Heksenberg naar de gelijknamige wijk, een club uit een echte volkswijk die geen slecht imago heeft en al eeuwen in de 4de klasse rondhangt.
Passart komt ook uit een volkswijk maar heeft een imago nog dubieuzer dan MSP en is eigenlijk te vergelijken met Vinkenslag.
Groene Ster is de meest succesvolle club en haalde ooit de bekerfinale. Door een beetje geld spelen ze daar al enkele jaren eerste of hoofdklasse.
Uit Hoensbroek kennen we dan nog EHC dat na vele jaren hoofdklasse nu eerste of tweedeklasser is. FC Hoensbroek timmert aan de weg met een nieuw sportpark en is een typische 2de klasser. Ook uit Hoensbroek nog 2 mindere clubs: VKC '89 en Mariarade. Beiden hebben een minder imago. VKC 89 koopt zichzelf een weg omhoog maar lijkt niet boven 5de klasse te kunnen komen. Mariarade steeg met een heel oud elftal naar de 4de klasse maar schutterd drie jaar later in 6de.

Sebastiaan_W

Vanaf mijn geboorte t/m mei 2003 heb ik in Beverwijk gewoond. In deze stad bevinden zich 4 amateurclubs:
De Kennemers(West 1 zondag 1e klasse A)
De club van Real Madrid voetballer Rafael van der Vaart. Ieder jaar houdt hij hier zijn jaarlijkse fandag. Een jaar of 10 terug speelde deze club nog in de 4e klasse van de KNVB, maar de laatste jaren heeft het een absolute opmars gemaakt. 2 jaar terug degradeerde het nog naar de 2e klasse, maar daar werden ze meteen weer kampioen en speelt het weer in de 1e klasse zondag.

RKVV DEM(West 1 zondag 2e klasse A)
In de jaren '80 en '90 was dit de club van Beverwijk, maar inmiddels is deze club voorbijgestreefd door 'buurman' de Kennemers. Eind jaren '90 heeft het nog even in de 1e klasse gespeeld, maar inmiddels kwakkelt het alweer een aantal jaren in de 2e klasse. Hier komen o.a. Arhtur Numan vandaan. De afkorting staat voor Door Eendracht Macht.

Jong Hercules(West 1 zaterdag 3e klasse A)
De kleinste club van Beverwijk en een echte zaterdagvereniging. Halverwege jaren '80 heb ik hier zelf nog in de F en E-junioren gevoetbald. Dat ik in de E-junioren voetbalde raakte deze club in verval, vanwege de andere 3 grotere verenigingen. Ze hebben zelfs een groot aantal jaren geen jeugdelftal gehad. Het eerste speelde jarenlang haar wedstrijden in de 5e klasse, maar is de laatste jaren opgeklommen naar de 3e klasse en de club heeft ook weer jeugdteams. Het kan verkeren.

SV Beverwijk(West 1 zondag 5e klasse C)
SV Beverwijk is de club waar Dorus de Vries(keeper Swansea City) vandaan komt. In het verleden was het complex gevestigd naast de Beverwijkse Bazaar, maar sinds 2002 speelt het net als de andere 3 Beverwijkse verenigingen op Sportpark Adrichem. De club is de laatste jaren aardig weggezakt, want nog geen 10 jaar terug kwam de club uit de in de 2e klasse van de KNVB.

Van mei 2003 tot mei 2008 heb ik in Heemskerk gewoond en in dit dorp bivakkeren 2 amateurverenigingen:
ADO '20(zondag hoofdklasse A)
Absoluut de grootste vereniging van het dorp. Jarenlang is het ook de grootste amateurvereniging van Nederland geweest. Op één seizoen na speelt het ook al weer een groot aantal jaren in de hoofdklasse zondag. De wedstrijden worden afgewerkt op Sportpark de Vlotter.

ODIN '59(zaterdag 1e klasse A)
De club speelde jarenlang in de lagere klassen van het amateurvoetbal, maar net als de Beverwijkse vereniging de Kennemers heeft het de laatste jaren een ware opmars gemaakt en komen ze alweer een paar seizoenen uit in de 1e klasse, maar dan van de zaterdag. Complex van deze vereniging is gevestigd naast kasteel Assumburg.

Sinds mei 2008 woon ik in Almelo en deze stad herbergt de volgende clubs:
Betaald voetbal:
Heracles(eredivisie)

amateurverenigingen:
AVC La Première
De Rietvogels
AV Heracles
AVC Luctor et Emergo
DVO
SV Almelo

Volgens mij komen al deze clubs uit in de lagere regionen van het amateurvoetbal.

TeeZee

Het zou wel aardig zijn om wat foto's te zien van de complexen van enkele genoemde amateurclubs. Ik weet ook wel dat het vaak niks voorstelt, maar dan is het wel leuk om te zien hoe de omgeving er uitziet. Ik zal t.z.t. een foto plaatsen van FC Zoetermeer.

TeeZee

Citaat van: hoevenen lion op okt 05, 2008, 22:54:54
Niet ver van mijn thuis heb je R Capellen FC. Deze club speelt in de derde Klasse.

Nog in Kapellen het je SK Putte. En in stabroek heb je nog Vrij Eendracht Stabroek. Deze 2 clubs spelen in provinciale. Hier in de omtrek heb je nog vele provinciale clubs maar als ik deze allemaal moet opnoemen ben ik morgen nog bezig.
Een van die vele provinciale clubs is Maccabi Antwerp? Ik vind dat een opvallende naam, beetje uit dezelfde categorie als Real Zoetermeer.

Sebastiaan_W

Citaat van: TeeZee op okt 06, 2008, 12:27:52
Het zou wel aardig zijn om wat foto's te zien van de complexen van enkele genoemde amateurclubs. Ik weet ook wel dat het vaak niks voorstelt, maar dan is het wel leuk om te zien hoe de omgeving er uitziet. Ik zal t.z.t. een foto plaatsen van FC Zoetermeer.

Vorig seizoen ben ik in de voorbereiding op het complex van D.W.O. geweest. Telstar speelde daar op het kunstgrasveld(volgens mij niet eens het hoofdveld) een oefenwedstrijd tegen Swansea City.

hgrm

Citaat van: TeeZee op okt 06, 2008, 12:29:18
Een van die vele provinciale clubs is Maccabi Antwerp? Ik vind dat een opvallende naam, beetje uit dezelfde categorie als Real Zoetermeer.

Maccabi-clubs komen of kwamen her en der in Europa veel voor, evenals Hapoel-clubs. Het zijn de clubs van de Joodse gemeenschap. Maccabi en Hapoel verwijzen naar politiek/maatschappelijke organisaties waaraan de sportclubs gelieerd waren. In Nederland kennen we dat bijna niet, maar in Duitsland heb je op dezelfde manier veel clubs die DJK heten (Deutsche JugendKraft), gelieerd aan de Katholieke kerk en in Oostenrijk kom je vaak ASKÖ tegen, verwijzend naar de arbeiderssportorganisatie.

Wat ik me heb laten vertellen (en daar weet HL ongetwijfeld meer over) heeft de Antwerpse variant van Maccabi een niet onaardig terrein met een leuke hoofdtribune.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen