Hoofdmenu

Voetbalboeken

Gestart door TeeZee, nov 13, 2007, 14:17:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

FC_Emmen

#225
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Niels1977

Ik vond in mijn kast Stamping Grounds van Charlie Connelly
Gaat over het nationale elftal van Liechtenstein tijdens de WK kwalificatie campagne.
Vrij hilarisch.

http://www.amazon.co.uk/Stamping-Grounds-Exploring-Liechtenstein-World/dp/0349114889/ref=dp_ob_title_bk

hgrm

Een paar tips:

1) Het Stadioncomplex van Ferry Reurink. Een prachtig standaardwerk over alle terreinen waar in Nederland betaald voetbal is gespeeld.

2) Unhaltbar. De biografie van Lutz Pfannenstiel, een Duitse keeper die overal en nergens ter wereld heeft gespeeld. Ik heb het pasgeleden gekocht en het heeft me aardig wat nachtrust gekost omdat het bijna niet lukte om het boek weg te leggen als ik eenmaal begonnen was.
Overigens ook in het Engels verkrijgbaar onder de naam "The Unstopable Keeper"
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Jeje

Thanks, ga er naar kijken!

Hard gras 95 ziet er in ieder geval al erg goed uit :)

TonyS

Van de week boekje van Jurgen Vantomme, Offside, gehaald. Prachtig, aanrader.
www.scheltema.nl/nl/boek/?authortitle=jurgen-vantomme/off-side-9789401425872

Shepherd

Citaat van: TonyS op sep 25, 2015, 11:19:33
Van de week boekje van Jurgen Vantomme, Offside, gehaald. Prachtig, aanrader.
www.scheltema.nl/nl/boek/?authortitle=jurgen-vantomme/off-side-9789401425872
Ik ook. Fantastisch.

Jeje

Is het boek "Groundhopping informer 2015-2016" een aanrader? Iemand die misschien 2014-2015 heeft gelezen?

HRM1880

Citaat van: Jeje op sep 28, 2015, 22:31:57
Is het boek "Groundhopping informer 2015-2016" een aanrader? Iemand die misschien 2014-2015 heeft gelezen?
Ik vind het een beetje voorbijgestreefd in deze tijden van mobiel internet.

Joost

Citaat van: Jeje op sep 28, 2015, 22:31:57
Is het boek "Groundhopping informer 2015-2016" een aanrader? Iemand die misschien 2014-2015 heeft gelezen?

Gelezen?

Het is een naslagwerkje met kaartjes van landen met daarop de clubs. Dan in lijstje erbij de clubs per divisie met hun contact gegevens.

ALenstra

Dat soort boeken kocht ik toen internet er nog niet was.

watergatehopper

Citaat van: Jeje op sep 28, 2015, 22:31:57
Is het boek "Groundhopping informer 2015-2016" een aanrader? Iemand die misschien 2014-2015 heeft gelezen?

Ik heb deze gekocht en het is zeker de moeite om in boekvorm te hebben. Uiteraard zijn alle gegevens ook terug te vinden op internet maar ik kan het je zeker aanraden om te kopen. Als je dit doet zal je het waarschijnlijk de komende 5 jaar niet nog eens aanschaffen gezien de enige wijzigingen promoties/ degradaties zijn in het daaropvolgende seizoen. 
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Jeje

Oke bedankt, zal even kijken of ik hem koop.

hgrm

Het voordeel van de GH-informer is dat je er in kunt bladeren en af en toe op dingen stuit (bijvoorbeeld clubs in lage divisies met een groot stadion) die je niet zomaar op het spoor zou zijn gekomen als je alleen de informatie die je zocht van Internet had gehaald.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

RSYG

Eindelijk daar: mogelijkheid tot abonnement op Staantribune.
http://staantribune.nl/bestel-nu-een-abonnement-op-staantribune/

Nort

Citaat van: RSYG op sep 29, 2015, 16:43:51
Eindelijk daar: mogelijkheid tot abonnement op Staantribune.
http://staantribune.nl/bestel-nu-een-abonnement-op-staantribune/

Ik heb gister gelijk een abonnement besteld! Overigens ook het enige blad waar ik écht positief over ben. Goede inhoudelijke artikelen over diverse onderwerpen.